۹۹۰۸۶۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
پ

رمضانی: سلامتی انسان‌ها از قهرمانی مهم‌تر است

سعید رمضانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که سلامتی انسان‌ها ارزشی به مراتب بالاتر از جام و قهرمانی دارد.

خبرگزاری تسنیم: سعید رمضانی درباره شرایط این روزهای تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: ارکان باشگاه از کادر مدیریت گرفته تا کادر فنی و دیگر عوامل تلاش می‌کنند آرامش به استقلال بازگردد.

وی در مورد حرف‌ و حدیث‌های بوجود آمده برای دیدار فرهاد مجیدی با احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال،گفت: مسئله خاصی نبوده است. صحبت‌هایی که مطرح شد، صحبت‌هایی بود که بین هر مدیرعامل و سرمربی رد و بدل می‌شود. هر دو طرف صحبت‌های خودشان را انجام دادند که یکی از بحث‌ها امکانات بود که سعادتمند دستور اجرایی شدن آنها را داد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه در گذشته از عدم آماده‌سازی چمن مجموعه ورزشی انقلاب انتقاد کرده بود و آیا این بار کیفیت چمن بهتر شده است یا نه، تصریح کرد: اجازه دهید راحت درباره یک مسئله صحبت کنم، درست روزی که به باشگاه نامه زدم که چه زمانی‌ برنامه‌ها اجرا شود، حاشیه‌ها شروع و فیلم و عکس‌‌هایی از چمن مجموعه انقلاب منتشر شد. وقتی این اتفاقات می‌افتد آدم به یکسری چیزها شک می‌کند. این اتفاقات باشگاه استقلال و مجموعه انقلاب را زیر سوال می‌برد. اجازه دهند که استقلال به آرامش برسد. خوشبختانه تصاویر زمین را همه دیدند که بهتر شده است.

رمضانی در پاسخ به این سوال که آیا سرپرست تیم فوتبال استقلال است یا سرپرست معاون باشگاه، گفت: هر زمان که هستم، کارم را انجام می‌دهم و اگر نباشم برای فرد دیگر آرزوی موفقیت می‌کنم. نمی‌دانم چرا این همه حاشیه و شلوغ کاری می‌شود. من سرپرست تیم استقلال هستم و بحث حکم و این چیزها نیست.

وی در واکنش به اظهارات پرسپولیسی‌ها که مدعی هستند چون تیم‌های دیگر دست‌شان به جام‌ نمی‌رسد، دنبال تعطیلی لیگ هستند، خاطرنشان کرد: از همه چیز مهم‌تر سلامت جامعه است. به چه زبانی بگوییم‌ سلامتی از گرفتن جام و قهرمانی مهم‌تر است. اگر یکسری اتفاقات بیفتد و مشکلاتی برای جان انسان‌ها رخ دهد گرفتن جام هیچ ارزشی ندارد. ما تابع دستورات بالاتر از باشگاه استقلال هستیم‌. ستاد مبارزه با کرونا و سازمان لیگ باید تصمیم بگیرند، اما نظر شخصی‌ام این است که تا زمانی که شرایط مهیا نباشد، برگزاری لیگ اشتباه است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره اینکه پرسپولیسی‌ها مدعی هستند که در صورت تعطیلی لیگ باید به مانند پاری‌سن‌ژرمن در فرانسه قهرمان اعلام شوند‌، گفت: هر کسی نظری دارد و منافع خودش را می‌بیند. ما از منافع خودمان حرف نمی‌زنیم، بحث ما سلامتی انسان‌هاست. من نمی‌گویم چه تیمی قهرمان شود یا چه تیمی بیفتد‌. ما تصمیم گیرنده نیستیم اما فوتبال عرفی دارد. تیم‌هایی بودند که در نیم فصل اول قهرمان شدند، اما نیم فصل دوم سقوط کردند. به همه تیم‌ها احترام می‌گذارم، اما خودم در لیگ هشتم در فولاد خوزستان بودم و در آخرین بازی لیگ، ذوب‌آهن با تساوی مقابل ما قهرمان می‌شد، اما شکست خورد و استقلال قهرمان شد. فوتبال قابل پیش بینی نیست و معادلات زیادی بهم می‌خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هاشمی

      استقلال و تیم ها دیگه ک سالهاست واسه سلامتیشون ورزش میکنن..امسال هم روش

    • بدون نام

      درسته میگی سلامت انسان از قهرمانی مهمتراست.خب بازیها بخاطر کرونا لغو بشن تا سلامتی انسانها بخطر نیفته و ازاون طرف پرسپولیس قهرمان بشه. تمام

    • بدون نام

      کلا شما این چندساله صرفا برای سلامتی ورزش میکردید و قهرمانی برای پرسپولیس بزرگ و جهت اطلاعت باید بگم ای اف سی از همه اعضا ضرب الاجل داده که زمان شروع دوباره لیگ رو اعلام کنن از جمله ایران پس شما همچنان برای سلامتی فوتبال کنید و ما هم جامها رو درو میکنیم
      بسوزی ای پوکر که اینهارو سوزوندی

    • بدون نام

      خب چون امیدی به قهرمانی ندارید.

    • بدون نام

      تو برای خودت و تیمت نظر بده الان چند سالی هست تیمت فقط برای سلامتی تو لیگ شرکت میکنه و امسال هم روش مثالی هست میگن گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده و اون سالی که اس تق لال قهرمان شد دروازه بان خارجی ذوب توش دخیل بود بچه خوبی باش و فقط به حرف بزرگترت گوش کن

    • محمد‌علی

      سلامتی‌ مهم نیست قهرمانی‌ لنگ‌ برای‌ وزیر‌ و‌ باندش‌ مهمه

    • بدون نام

      اگه الان استقلال هم شرایط فعلی پرسپولیس رو داشت و با ده امتیاز اختلاف صدر جدول بود همچنین حرفی می زدید؟؟؟!!!

    • بدون نام

      خيلي پرروييد وخيلي پست

    • پیرمرد پرسپولیسی

      درست می فرمایید ،این سخن تمام تیمهایی ست که سالهاست رنگ موفقیت را ندیده اند وبا ناکامی دست به گریبانند ..

    • بدون نام

      به شرطی که تیم شما و تراکتورسازی و سپاهان مافیایی صدرنشین نباشید. ولی اگه شما ها درکورس قهرمانی بودید ذره ای سلامتی و جان مردم برای شما ارزشی نداشت

    • سجاد خیاط

      اگه قهرمانی لیگ مهم نیست چرا آتیش می گیرید جام رو به پرسپولیس کبیر بدهند در صورتی که حقش بوده و هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج