جاباما
۹۹۰۸۶۹
۱۷ نظر
۵۰۰۴
۱۷ نظر
۵۰۰۴
پ

برومند: رقیب، از ضعف ما به آرزوهایش رسید

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: نفراتی در آکادمی استقلال حضور دارند که حتی نمی‌توانند هزینه رفت و آمدشان به محل تمرین را تأمین کنند و شاید باور نکنید حتی نان ندارند بخورند.

خبرگزاری فارس: پرویز برومند در خصوص نشستی که روز گذشته با تعدادی از پیشکسوتان با احمد سعادتمند برگزار کرد، اظهار داشت: من روز گذشته فقط ۳۰ دقیقه در جلسه حضور داشتم و صحبت‌هایی در خصوص آکادمی و کمیته پیشکسوتان و... مطرح شد. صادقانه بگویم سعادتمند را آدم بدی ندیدم، ولی امیدوارم طرز فکری که دارد اجرا شود و او در میانه راه پشیمان نشود.

وی افزود: پیش از این هم دو سه بار به باشگاه استقلال دعوت شده بودم، اما نرفتم چون از رفتن پیشکسوتان به باشگاه تعبیرهای مختلفی صورت می‌گیرد. طی سالهای گذشته پیشکسوتان زیاد به باشگاه ورود نمی‌کردند، ولی ظاهرا سعادتمند تصمیم دارد این موضوع را تقویت کند.

برومند با اشاره به عدم ثبات مدیریت در چهار پنج سال اخیر اظهار داشت: متأسفانه این اتفاق چندین سال دامن استقلال را گرفت و در شرایطی که این تیم میلیون‌ها هوادار دارد، احساسات آنها نادیده گرفته شد. من طی سالهای گذشته بارها از مدیریت باشگاه استقلال انتقاد کردم، چون واقعا افرادی که کار می‌کردند صلاحیت حضور در این باشگاه را نداشتند.

دروازه‌بان اسبق آبی‌پوشان با اشاره به اتفاقات عجیب و غریب در فصل گذشته و اینکه اسنادی از سفرهای مدیران این باشگاه با پرواز بیزینس کلاس منتشر شده است، گفت: ورود چنین مدیرانی به استقلال هیچ چیزی عاید این باشگاه نکرد و زندگی لاکچری آنها باعث شد تا فقط و فقط بدهی روی دست باشگاه بماند. الان هم این بدهی‌ها دامن استقلال را گرفته است. من می‌توانم برای شما نفراتی را مثال بزنم که در آکادمی استقلال حضور دارند، اما حتی نمی‌توانند هزینه رفت و آمدشان به محل تمرین را تأمین کنند و شاید باور نکنید حتی نان ندارند بخورند.

وی خاطرنشان کرد: لاکچری‌بازی مدیران باعث می‌شود که حق این بچه‌ها خورده شود و باشگاهی که نمی‌تواند هزینه آکادمی‌اش را بپردازد، مدیرانش با بهترین پروازها سفر می‌کنند. اسم این کار گناه کبیره است و ما هم شیعه و مسلمان هستیم. وقتی مدیری با چنین تفکری وارد باشگاه می‌شود و برای خودش آپشن‌های مختلف در نظر می‌گیرد و در آن‌سو بازیکن رده‌های پایه پول کرایه ماشین ندارند، اسم این کار ناعدالتی است.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع فقط به سال گذشته و امسال مربوط نیست، در سالهای گذشته هم مدیرانی آمدند که از استقلال به شهرت رسیدند آن هم در حالی که حتی یک نفر هم اسم آنها را نشنیده بود. در استقلال پیشکسوتانی داریم که از مشکلات مالی زار زار می‌کنند، اما از آن‌طرف هم مدیرانی داریم که معلوم نیست چگونه وارد ورزش شده و به نان و نوا رسیده‌اند. هوادار بیچاره استقلال هم فقط نظاره‌گر این اتفاق‌ها بود و کاری از دستش برنمی‌آید. نمی‌خواهم اسم بیاورم، اما مدیری در استقلال داشتیم که کسی او را نمی‌شناخت و فقط در شرکت نفت کار می‌کرد، اما بعد از جدایی گفت از من درباره نفت سؤال کنید نه فوتبال. مشکلات استقلال این نفرات و نفراتی هستند که با پروازهای بیزنس کلاس برای جذب بازیکن راهی کشورهای همسایه می‌شوند.

وی تأکید کرد: مطمئن باشید که استقلال و استقلال‌ها در فوتبال ایران با این رویه به هیچ جایی نخواهند رسید و اگر قرار است شرایط به این شکل باشد، باز هم هواداران خون دل خواهند خورد. من روز گذشته نکات مثبتی را در سعادتمند دیدم که دراین سالها از دیگران ندیده بودم، اما اجرای برنامه‌های او بسیار مهم است. هر فردی مدیر استقلال شده، با اسم هوادار بازی کرده و رفته و پشت سرش را هم نگاه نکرده است. از آنسو رقیب ما به آرزوهای نداشته‌اش کم‌کم می‌رسد، چون ما از خودمان می‌خوریم و مشکلات به خودمان برمی‌گردد.

دروازه‌بان اسبق استقلال تصریح کرد: من خودم را یک استقلالی متعصب می‌دانم و با وجود اینکه بازیکن این تیم بوده‌ام، هرگز در باند و گروهی نرفته‌ام. فقط یکبار با استقلال قرار داد امضا کردم و بعد از آن متوجه نشدم که چه اتفاقی رخ داد که همه چیز تمام شد، اما متأسفانه افراد پرسپولیسی به باشگاه استقلال آمدند و برای این مجموعه تصمیم گرفتند و تعصب را لحاظ نکردند. جالب است یک مربی برای عقد قرارداد با استقلال، با مربی سابق پرسپولیس تماس گرفته و برای حضور در استقلال از او رخصت می‌گیرد، اما منِ پرویز برومند باید این اتفاقات را ببینم و حرص بخورم. فقط دلم برای هوادارانی می‌سوزد که عمرشان را پای این تیم می‌گذارند و روزهای سخت را به چشم می‌بینند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سجاد خیاط

      برو بابا فقط ادعا داری زمان بازیگری هم یادمه می گفتی من از عابدزاده بهترم .نظرات هم مثل اون موقهاست

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      رقیبمون نه سرورمون ما چیزایی و کسایی رو داریم که شما ارزو داشتنشو نو دارین

    • بدون نام

      اونجاش که گفتی ارزوهای نداشته.....!قرقره نکن در مورد تیم خودت حرف بزن !

    • بدون نام

      شماحرف مفت نزن بی شخصیت اگه مابه هرچه رسیدیم روی تلاش پرسپولیس بوده بی عرضهادرحال دلقک بازی بودن

    • ا

      ضعف شما؟مگه نقطه قوتی هم داریدکه دم ازضعفتون میزنی بعدخودتون هم خوب میدونیدهرکس بخوادکاری بکنه بایدازسروروبزرگترش رخصت بگیره

    • خالی باف

      جان.پدرتان بروید و.با کسانی مصاحبه کنید
      که
      خیانت کار نباشند
      دروغگو.نباشند
      عقده ای نباشند
      خودخواه نباشند
      منفعت طلب نباشند
      سوءاستفاده کن نباشند
      سرشان به تنشان بیارزد
      و......

    • بدون نام

      خخخخخ ارزوهای نداشته رقیب!!!!!! ...اصلا شما این چهار سال رو ندید بگیر تا ببینم قبل از اونم از پرسپولیس بیشتر جام گرفتید یا نه ....اهای یارو خوابی یا بیدار

    • بدون نام

      اولش حقایقی را گفتی که به دلم نشست ولی در ادامه نشون دادی که بخاطر عقده و حقارتی که در وجودت نهفته است ثبات نداری و نمیتونی اعتماد مردم را جلب کنی . آقای برومند حقیر اگر میخوای بزرگ بشی و قابل احترام باید به دور از تعلقات رنگی و براساس حقایق قضاوت کنی

    • بدون نام

      تویی که ادعای تعصب میکنی حداقل از تعصب کورکورانه دوری کن و همیشه به رقیبت احترام بگذار چون بیش از نیمی از جمعیت کشور پرسپولیسی هستن و توی حقیر و عقده ای حق اظهار نظر در مورد سرورت را نداری

    • بدون نام

      درود به شرف تمام استقلالیهای منطقی و با شعور و با فرهنگ و ننگ بر کیسه کشایی که شعور و منطق و فرهنگ ندارن منجملخ

    • king perfum

      برومند رو عجیب دوست دارم مخصوصا اون مشت قشنگی که به صورت درب و داغون رافت زد. و انصافا هم حقش بود, کسی که توی زمین فوتبال به جای بازی کردن, فحش ناموس بده باید خیلی بیشتر از اون یکدونه مشت رو نوش جان میکرد

      پاسخ ها

      • خالی باف

        به جای اون مشت تو.باو بنیشه بانی
        اگه جنگجو بود مجتبی محرمی بود نه این سوسول

    • keyhan

      دوست عزیز شما چرا فوتبال نگاه میکنی. راز بقا و حیاط وحش با روحیاتت سازگارتره

    • بدون نام

      خخخخ خوب شما از ضعف ما در زمان احمدی نژاد به آرزوهایت نرسیدی

    • مهدبین

      درود...حقیقت محض

    • محسن استاد

      توهمونی نیستی که سر اسطوره و استادتو ناصرخان چه بلایی اوردی حالا میگی توهیچ باندی نبودم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج