جاباما
۹۹۰۸۷۳
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

زنده‌‎شدن مجدد نام بازیکن استقلال!

ماجرای فوت «هاینیک کامبا» بازیکن کنگویی که حالا مشخص شده زنده و سالم است، یادآور اتفاقی است که برای بازیکن سابق استقلال افتاد.

خبرگزاری مهر: در سال ۲۰۱۶ گزارش شد که هاینیک کامبا بازیکن کنگویی در کشورش دچار سانحه رانندگی شده و جانش را از دست داده است. خبر مرگ این بازیکن که سابقه بازی در تیم دوم شالکه آلمان را در کارنامه دارد، در همان سال بازتاب زیادی داشت اما اتفاق عجیب زمانی رخ داد که رسانه های آلمانی بعد از گذشت حدود چهار سال اعلام کردند این بازیکن زنده است.

خبر زنده بودن کامبا سر و صدای زیادی در رسانه های دنیا به پا کرده و خیلی ها او و همسرش را به کلاهبرداری و استفاده از بیمه بعد از مرگ این بازیکن متهم کرده اند.

ماجرای تصادف و اعلام خبر فوت کامبا شباهت زیادی به اتفاقی دارد که در سال ۲۰۱۸ برای «جی لوید ساموئل» بازیکن سابق استقلال افتاد.

ساموئل بعد از بازی در استقلال و پیکان، ایران را ترک کرد و به تیم اگرتون انگلیس رفت. اتومبیل او در ماه می ۲۰۱۸ در منطقه چشایر در شمال غربی انگلستان، جایی بین منچستر و مرسی ساید بعد از پیاده کردن فرزندش مقابل مدرسه با یک کامیون برخورد کرده و ساموئل فوت می کند.

این خبری بود که بلافاصله در رسانه های انگلیس منتشر شد اما با گذشت چند ماه خبر درگذشت ساموئل ابعاد جدیدی به خود گرفت و هنوز هم یکی از پرونده های مبهم مرگ و میر در انگلیس است که مردم ایران هم گهگاه از آن سراغ می گیرند.

مرگ ساموئل ابتدا با ادعای خواهر و مادر و سپس همسر ایرانی اش مورد تردید قرار گرفت. خواهر ساموئل مدعی بود که برادرش زنده است و همسر ساموئل را متهم کرد که به خاطر کلاهبرداری از بیمه، دست به صحنه سازی زده است.

در همان اثنا، همسر ایرانی ساموئل هم مدعی شد آزمایش DNA انجام شده روی ساموئل متعلق به این بازیکن نبوده است و این اتفاق به صحنه سازی شباهت بیشتری دارد.

بعضی از رسانه های دنیا هم امروز ضمن انعکاس خبر درگذشت کامبا، به ماجرای مرگ مشکوک ساموئل اشاره کرده اند. سایت فرانسوی «football» نوشت: «در حالی که گمان می رفت کامبا در یک تصادف رانندگی در کنگو کشته شده باشد، اکنون زنده یافته شده است. این یک داستان باورنکردنی است که یادآور داستان جی لوید ساموئل است. بازیکن سابق لیگ برتر انگلیس که برای بولتون و استون ویلا بازی می کرد، در ماه می ۲۰۱۸ در یک تصادف رانندگی فوت نکرد. خانواده وی همسر ساموئل را متهم می کنند که این مرگ را برای دریافت بیمه عمر شبیه سازی کرده است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • arshea

      عشق فقط استقلال این روزا من از هر روز دیگه ای آبی ترم

    • م

      نظر دادیم ولی شما سانسور کردید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج