جاباما
۹۹۰۹۲۴
۱۸ نظر
۵۰۱۳
۱۸ نظر
۵۰۱۳
پ

«زیرخاکی»، سریال پرمخاطب رمضان شد

سریال «زیرخاکی» ساخته جلیل سامان پربیننده ترین سریال تلویزیون در ماه رمضان شد.

خبرگزاری مهر: سریال «زیرخاکی» ساخته جلیل سامان پربیننده ترین سریال تلویزیون در ماه رمضان شد.

در این نظرسنجی که در سراسر کشور انجام شده، تا هشت قسمتی که از سریال‌های ویژه ماه رمضان روی آنتن رسانه ملی رفته است، سریال «زیرخاکی» با ۴۴ درصد، پربیننده‌ترین سریال سیما بوده و رضایت ۷۴ درصد از بینندگان را در حد «زیاد» جلب کرده است. «بچه مهندس۳» شبکه «دو» با جذب ۳۳.۳ درصد و «سرباز» شبکه سه با ۲۴ درصد مخاطب در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

«زیرخاکی»، سریال پرمخاطب رمضان شد

یافته‌های این نظرسنجی نشان می‌دهد در این مدت شبکه یک توانسته در پخش سریال‌ها، ویژه برنامه‌های افطار، ویژه‌برنامه‌های سحر و مناجات‌خوانی رتبه اول و شبکه سه در پخش ترتیل‌خوانی قرآن کریم و سخنرانی‌های مذهبی این رتبه را در میان دیگر شبکه‌ها از آن خود کند. شبکه‌های استانی هم در جلب مخاطبان رادیویی رتبه اول را کسب کرده‌اند و جذب مخاطبان سیما در پخش برنامه‌های ترتیل‌خوانی، سخنرانی‌های مذهبی و مناجات‌خوانی، با کسب رتبه دوم، موفقیت خود را به نمایش گذاشته‌اند.

بر اساس این نظرسنجی، ۲۷.۶ درصد پاسخگویان بیننده ویژه برنامه‌های افطار شبکه‌های سیما بوده‌اند. از میان این برنامه‌ها «دعوت» شبکه یک با ۱۳.۸ درصد، پربیننده‌تر از دیگر برنامه‌ها بوده و رضایت در حد «زیاد» ۹۰.۴ درصد بینندگان را کسب کرده است. بعد از دعوت، «مثل ماه» شبکه «سه» با ۹.۲ درصد مخاطب، در رتبه بعدی قرار دارد.

نظرسنجی مرکز تحقیقات نشان می‌دهد ۲۲.۵ درصد مردم بیننده ویژه‌برنامه‌های سحر از شبکه‌های سیما بوده‌اند و در این میان، برنامه «ماه خدا» از شبکه یک با ۱۱ درصد، پربیننده‌تر از دیگر برنامه‌ها بوده و رضایت در حد زیاد ۹۷ درصد بینندگان را کسب کرده است. بعد از «ماه خدا» نیز «ماه من» شبکه «سه» با ۷.۲ درصد مخاطب قرار دارد.

نظرسنجی مرکز تحقیقات نشان می‌دهد ۲۲.۵ درصد مردم بیننده ویژه‌برنامه‌های سحر از شبکه‌های سیما بوده‌اند و در این میان، برنامه «ماه خدا» از شبکه یک با ۱۱ درصد، پربیننده‌تر از دیگر برنامه‌ها بوده و رضایت در حد «زیاد» ۹۷ درصد بینندگان را کسب کرده است. بعد از «ماه خدا» نیز «ماه من» شبکه سه با ۷.۲ درصد مخاطب قرار دارد.

بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات، ۲۷.۵ درصد پاسخگویان مشتری سخنرانی‌های مذهبی هستند که از شبکه‌های سیما پخش می‌شود. از این میان، ۴۱ درصد، این برنامه‌ها را بیشتر از شبکه «سه» تماشا می‌کنند. در همین حال، ۱۶.۳ درصد هم اعلام کرده‌اند برای پیگیری این برنامه به نام شبکه دقت نمی‌کنند.

نظرسنجی مرکز تحقیقات نشان می‌دهد ۳۰.۴ درصد پاسخگویان برنامه‌های مناجات‌خوانی شبکه‌های سیما را دیده‌اند. از این میان، ۲۳.۲ درصد، این برنامه‌ها را بیشتر از شبکه «یک» و ۲۳ درصد از شبکه «استانی» به تماشای این برنامه‌ها نشسته‌اند.

بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات، ۲۱.۶ درصد پاسخگویان در ماه مبارک رمضان شنونده برنامه‌های رادیو بوده‌اند. از میان شنوندگان برنامه‌های رادیو، ۴۲.۳ درصد برنامه‌ها را بیشتر از رادیو «استانی» گوش می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا بصیری

      سریال مسخره ای...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما نگاه نکن،خیلی هم خوبه

      • علی 11

        یعنی جز سریال زیر خاکی، اون‌یکی سریال‌ها انقدر ضعف ساختاری و داستانی داره که 2 روز اول دیدم انقدر حرص خوردم که چطور دلشون میاد با پول ملت همچین آثار ضعیفی رو بسازن، دیگه نگاه نکردم، سریال زیر خاکی هم بخاطر بازی‌های زیبای گوهر خیر اندیش و ژاله صامتی و پژمان و نادر فلاح میبینم والا همچین سریال دلچسبی نیست

      • رویا

        از مسخره هم اون ورتر

    • بدون نام

      ای کاش این بچه رو تو فیلم استفاده نمیکردن و عشق بازی فری و پری از حد گذشته از دهن پر حرف زدن و تا .. فردا میشه دیالوگ بچه کوچلوها یا سیگار کشیدن ..سریال متهم گریخت با اینکه تکراری هست ارزش داره به هزار تا زیر خاکی حداقلش خانم هاشم اگزوز ساز به پسرش میگه با دهان پر حرف نمیزنن ؛ عوضش زیر خاکی یه جوری نشون میده که الان میخوان بپرن تو بغل هم ! .... غیبت نکن گفتن پری هم به تناقضات اضافه کنید که میری قدیم رو پژمان زنده کرد !!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به گرد پای متهم گریخت هم نمیرسه

      • بدون نام

        دقیقن.همش پرحرفی پژمان و زنش.بی محتوا...امسال سریال ها افتضاح هست

      • بدون نام

        از بس فیلم ترکیه ای دیدین اینا دیگه بهتون نمیسازه خخخخ

    • محسن

      بسیار سریال خوبی مخصوصا بازی پژمان جمشیدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من که بخاطر پژمان جمشید نگاه نمیکنم

    • رضا_م

      بدون تعصب،سریالی بی سر وته و بی تناسب به ایام ماه مبارک رمضان است

    • بدون نام

      نه فوتبالی خوبی داشت ونه بازیگری جذابی ....

    • عدتلتخواه

      بازنمایش آمارهای غیرواقعی صداوسیما ازیک سریالی که ارزش دیدن هم نداره شروع شداین سریال اصلا محتوا نداره چطور ی درسطرنظرسنجی اول شده ...

    • بدون نام

      سریال جالبیه!

    • بینام

      سریال چرتیه ارزش دیدن نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ارزش نداره،چرا نگاه میکنی؟!

    • س ص

      سریال خوبیه من خوشم اومد البته فحشم خیلی میدن

    • رویا

      از فیلم زیرخاکی چرت تر هم مگه داریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج