جاباما
۹۹۰۹۴۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

خوشبینی یوفا به پایان کرونا و شروع مجدد لیگ‌ها

الکساندر چفرین رئیس یوفا معتقد است که به زودی شاهد بازگشت فوتبال و از سرگیری این ورزش محبوب خواهیم بود.

ورزش سه: الکساندر چفرین رئیس یوفا معتقد است که به زودی شاهد بازگشت فوتبال و از سرگیری این ورزش محبوب خواهیم بود.

نزدیک به دو ماه است که به دلیل شیوع بیماری کرونا، فوتبال در بیشتر نقاط دنیا تعطیل شده و زمان از سرگیری آن نامشخص است. امروز اعلام شد که بوندسلیگا احتمالا از ۱۰ روز دیگر ادامه خواهد یافت و در اسپانیا، ایتالیا و انگلیس نیز اراده بر از سرگیری لیگ هاست. پرتغالی ها هم امروز خبر از بازگشت فوتبال دادند اما در بلژیک، هلند و فرانسه، فصل با وجود هشدارهای یوفا، رسما نیمه تمام مانده است.

الکساندر چفرین رئیس یوفا نسبت به بازگشت فوتبال و زندگی به شرایط عادی خوشبین است. او در این رابطهگفت:« مردم جهان ویروس کرونا را شکست می‌دهند. اکنون شاهد حساسیت جهانی به این بیماری هستیم و چنین شرایطی کاملاً بی‌ثبات است.

فوتبال به همه انرژی مثبت می دهد و تا زمانی که این ورزش باز نگردد، مردم این احساس که شرایط طبیعی بر جهان حاکم شده را باور نخواهند کرد. به زودی فوتبال خوب قدیمی باز می‌گردد. می‌خواهیم فوتبال خیلی زود به ورزشگاه‌ها بازگردد، اما این تصمیم بیش از هر چیز بستگی به دولت‌ها دارد.»

رئیس یوفا ادامه داد:« با رعایت دستورالعمل‌‌های بهداشتی و عدم حضور تماشاگران، امکان بازگشت زودتر فوتبال به میدان وجود دارد. اکنون سیاست برای فوتبال تصمیم می‌گیرد و ما نقشی نداریم. البته یوفا در این راستا با فدراسیون‌های عضو و لیگ‌های اروپا برای بازگشت تیم‌ها به تمرینات گروهی و آغاز رقابت‌ها مذاکره می‌کند. پرتغالی‌ها اولین کشوری بودند که به طور رسمی بازگشت خود را به فوتبال رسانه‌ای کردند. انتظار می‌رود بوندس‌لیگا، لیگ برتر انگلیس، سری‌ آ و لالیگا نیز تصمیم مشابهی را بگیرند. در فرانسه و هلند نیز پایان یافتن بازی‌ها یک ضرورت داشت. در کشوررهای دانمارک و لهستان نیز از پایان ماه می بازی‌ها شروع خواهند شد.

فوتبال برای مدت‌‌زمان کوتاهی تغییر می‌کند. فوتبال از جنگ و همه‌گیری بیماری در امان ماندپ ولی به زودی شاهد فوتبال خوب قدیمی خواهیم بود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج