جاباما
۹۹۰۹۵۲
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

انصاریان: پژمان واقعاً یک ستاره است، اما خسیس!

بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس به خبرورزشی گفت: یک زمانی من و پژمان در مورد فوتبال حرف می‌زدیم و بقیه هم ما را به عنوان فوتبالیست می‌شناختند. حالا هر دو در سینما و تلویزیون بازی می‌کنیم و در مورد هنرپیشه بودن ما حرف می‌زنند.

خبرورزشی: یکی از قسمت‌های جالب فصل جدید برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری و شب گفت‌وگوی او با علی انصاریان و راپورت‌های علی در خصوص پژمان جمشیدی بود. در شبی که پژمان جمشیدی مهمان دورهمی بود، ادعای جنجالی علی انصاریان مبنی بر خسیس بودن پژمان مطرح شد.

انصاریان در حضور اولش در دورهمی از این گفته بود که جمشیدی خساست زیادی همیشه از خودش به خرج می‌داده. پژمان جمشیدی، اما بعد از شنیدن این صحبت از زبان مدیری این‌طور با خنده واکنش نشان داد که خیالم راحت شد!

چراکه فکر می‌کردم چهره موجهی چنین ادعایی کرده باشد، اما حالا مطمئن شدم که این ادعا درباره خودم صحت ندارد! حالا فرصتی دست داد که با علی انصاریان هم‌کلام شویم.

ماجرای تو و پژمان در برنامه دورهمی خیلی سروصدا به پا کرد؟

(با خنده) مگر به مهران مدیری دروغ گفته بودم؟!

آخر گفتی پژمان خسیس است؟

ببینید من ۲۰ سالی می‌شود پژمان را می‌شناسم و در این مدت هم رفاقت نزدیک و صمیمانه‌ای با هم داشته‌ایم. هنوز هم سرحرفی که به مهران (مدیری) زدم هستم و می‌گویم پژمان خسیس است!

این بارشوخی کردی یا جدی گفتی؟

از خود پژمان بپرسید بهتر است!

جالب است از میان این همه فوتبالیست فعال و بازنشسته فقط شما دو نفر واقعاً بازیگرشدید. بقیه نقش‌های کوتاهی داشتند، آمدند و رفتند؟

بله، یک زمانی من و پژمان در مورد فوتبال حرف می‌زدیم و بقیه هم ما را به عنوان فوتبالیست می‌شناختند. حالا هر دو در سینما و تلویزیون بازی می‌کنیم و در مورد هنرپیشه بودن ما حرف می‌زنند. من و پژمان وجه اشتراک زیادی داریم.

هر دو هم نقش اول بازی کرده‌اید.

نقش اول‌های ما براساس کاراکتر خودمان بوده است، اما به مرور نقش‌های دیگر هم پیشنهاد شد. شما می‌بینید هرکدام حالا نقش‌های متفاوتی بازی می‌کنیم. او در ژانر طنز و من هم درام و ملودرام بازی می‌کنیم. واقعاً هم خوشحالم که نقش‌آفرینی‌های خوب پژمان را در سینما و تلویزیون و همین سریال جدید زیرخاکی می‌بینم. او واقعاً یک ستاره است!

این حرف را از ته دل زدی؟

صد درصد! بازی در نقش طنز فوق العاده سخت است. اصولاً خنداندن این مردم در شرایط بد اقتصادی و مشکلاتی که وجود دارد واقعاً دشوار است، اما می‌بینیم پژمان جمشیدی توانسته است به خوبی خودش را بین ستاره‌های کمدی سینما و تلویزیون جا بیندازد و نقش اول بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یه میمون تمام عیار! من نمیدونم کی اینارو اسمشون رو میزاره بازیگر؟!؟!؟! زیرخاکی از جلفترین سریالهایی است که تا حالا پخش شده و تماشاگری نداره، متاسفم برای کسی که اینو به عنوان بازیگر، اونم از نوع اصلی انتخاب کرده!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پژمان جمشیدی در حال حاضر یکی از بهترین بازیگرا در سینما و تلوزیون هست.حتی در سال های قبل در جشنواره فجر نامزد شده
        این رو درنظر بگیرین که یک فوتبالیست بوده ونشون میده بازیگری تو خونش هست.

    • بدون نام

      ادا درآوردن رو همه بلدن! متاسفانه دیگه پای هرکسی به سریال‌ها باز میشه! البته با دادن پول و داشتن رانت، و بازیگران واقعی از سریال‌ها جامیمونن!!!

      پاسخ ها

      • ارغوان

        برعکس پژمان جمشیدی خیلی عالیه بازیش خیلی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج