۹۹۰۹۹۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ستاره سابق منچستر: پوگبا را بفروشید

از نگاه پل اینس، زمان جدایی پل پوگبا از منچستریونایتد فرا رسیده و سران باشگاه باید او را در فهرست فروش بگذارند.

ورزش سه: از نگاه پل اینس، زمان جدایی پل پوگبا از منچستریونایتد فرا رسیده و سران باشگاه باید او را در فهرست فروش بگذارند.

تابستان گذشته رئال مادرید و منچستریونایتد بر سر انتقال پل پوگبا به توافق نرسیدند. باشگاه انگلیسی تقاضای ۲۰۰ میلیون یورو برای ستاره فرانسوی داشت اما مادریدی ها با این مبلغ مخالفت کردند. این در حالی بود که پوگبا صراحتا از تمایلش برای جدایی از یونایتد صحبت کرده بود.

مینو رایولا مدیر برنامه های پوگبا نیز تلاش زیادی کرد تا زمینه جدایی این بازیکن را فراهم کند ولی سران یونایتد از موضع خود عقب نشینی نکردند. پوگبا در یونایتد ماند ولی فصل برای او کابوس وار سپری شده است. پیش از تعطیلی رقابت ها به دلیل کرونا، پوگبا به دلیل سه مصدومیت سنگین، بازی های زیادی را از دست داد ولی حالا امیدوار است با از سرگیری دوباره لیگ، بتواند یاری گر یونایتد برای کسب سهمیه در ۹ هفته پایانی باشد. شیاطین سرخ ۴ سال پیش ۱۲۰ میلیون یورو برای حذب او هزینه کردند.

پل اینس بازیکن سابق لیورپول و منچستریونایتد که با این تیم دو قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به دست آورد، درباره آینده پل پوگبا گفت:« فکر می‌کنم بهتر است پوگبا از یونایتد برود. او بیش از اندازه فراز و نشیب داشته است.

در بعضی بازی‌ها عملکرد بسیار خوبی دارد و در بعضی دیگر بسیار ضعیف است. او ثبات ندارد. وقتی باشگاه این اندازه پول صرف خرید شما می‌کند، باید انتظارات را برآورده کنید. علاوه بر این، رفتار پوگبا نیز نشان می دهد از حضور در منچستریونایتد راضی نیست و قصد دارد از تیم برود.

از نظر من، نباید بازیکنی که دوست ندارد در تیم باشد را حفظ کرد. بهتر است سولسشر(سرمربی یونایتد) او را کنار بگذارد. هواداران نیز می خواهند بازیکنانی مثل اسکات مک تومینای و برونو فرناندس در ترکیب باشند و نه پل پوگبا.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج