۹۹۰۹۹۷
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

لزوم جابه‌جایی زندان عادل‌آباد شیراز

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز بر لزوم پیگیری جابه‌جایی محل زندان عادل‌آباد به نقطه‌ای خارج از شهر شیراز، تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز بر لزوم پیگیری جابه‌جایی محل زندان عادل‌آباد به نقطه‌ای خارج از شهر شیراز، تاکید کرد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، در دیدار رئیس کل دادگستری و اعضای ستاد دیه استان فارس، موضوع جابه جایی محل زندان مرکزی (عادل آباد) شیراز را یک ضرورت برای این شهر و خصوصا ساکنان محله‌های اطراف این ندامتگاه دانست و گفت: محل کنونی این زندان می‌تواند برای ارائه خدمات اجتماعی و شهروندی یا احداث پارک و فرهنگسرا، مورد استفاده قرار گیرد.

آیت‌الله دژکام با قدردانی از اقدامات انجام شده برای برگزاری مراسم گلریزان آزادی زندانیان، آن را اقدامی نیک اندیشانه و انسانی دانست و گفت: آزادی زندانیان موضوعی نیست که تنها متوجه دولت باشد بلکه حق در این مسئله با طلبکار است.

وی با بیان اینکه شخص متضرر در موضوع جرائم مالی، باید برای آزادی زندانی راضی شود، گفت: این مسئله در واقع حق الناس است؛ ما همه تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا مردم پای کار بیایند و تلاش کنند تا افرادی که بابت جرائم غیر عمد، به زندان محکوم شده اند هرچه زودتر آزاد شوند و البته فرد شاکی نیز راضی شود.

امام جمعه شیراز، اعطای مرخصی به زندانیان را اقدامی خوب دانست و خاطرنشان کرد: در واقع اگر بخواهیم بر مبنای سیستم قضایی اسلامی عمل کنیم و به نقطه ایده آل برسیم، باید برای کاهش صدور احکام حبس از سوی دستگاه قضایی تلاش کرد؛ به ویژه حبس‌های طویل المدت.

آیت الله دژکام، صدور احکام جایگزین حبس را یک راهکار قانونی برای کاهش تعداد محبوسین قلمداد و در عین حال تاکید کرد که تحقق این موضوع نیازمند کار کارشناسی و فراهم شدن زیرساخت‌هایی است.

زندان عادل آباد شیراز که در سال‌های قبل از دهه ۵۰ خارج از این شهر قرار داشت، اکنون در نقطه‌ای مسکونی و تجاری واقع و اطراف آن به محلاتی پر تردد و شلوغ شیراز بدل شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مونده همینو هاپولی کنین، اون پارکایی که با خر مصالح میبردین و سرویسی ۶۰ تومن پول میگرفتین رو تکمیل کنین تا بقیش.... یا یسال این زندانو بزارین برا بازدید عموم نتیجش بد نیس،،،
      مگه زندانیا ادم نیستن ک باید ببرین تو حاشیه و خانوادهاشون بی ماشین و بی پول اینهمه اوارگی بکشن بیان ملاقات ، چرا همیشه دنبال کارای بدون اولویت میرین ، بهونه ساکنین محله رو از کجا اوردین ؟ ک بهدف برسین به اسم ساکنین و به دهن شماها

    • بدون نام

      شما به جای اینکه بریدشهرابادکنیدمیریدزندان راابادمی کنی

    • سیاوش

      مگه اوین رو تغییر دادن عادل آباد رو هم تغییر خواهند داد!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج