۹۹۰۹۹۸
۶ نظر
۵۰۱۲
۶ نظر
۵۰۱۲
پ

عجیب‌ترین باخت پرسپولیس با هت‌تریک یک برزیلی

پرسپولیس در چهارمین بازی خود در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیای سال ۲۰۰۹ با نتیجه عجیب پنج بر یک برابر الغرافه قطر شکست خورد.

خبرگزاری ایرنا: پرسپولیس در چهارمین بازی خود در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیای سال ۲۰۰۹ با نتیجه عجیب پنج بر یک برابر الغرافه قطر شکست خورد.

تیم فوتبال پرسپولیس ۱۳ روز بعد از پیروزی سه بر یک در ورزشگاه آزادی مقابل الغرافه، به دوحه رفت تا دیدار چهارم خود در مرحله گروهی را مقابل این تیم انجام دهد. شاگردان نلو وینگادا وضعیت خوبی در جدول داشتند و به دنبال این بودند تا با شکست مجدد تیم زردپوش قطری، راه خود را برای صعود به مرحله بعدی قطعی کنند.

عجیب‌ترین باخت پرسپولیس با هت‌تریک یک برزیلی

سرخپوشان تهرانی با ترکیب علیرضا حقیقی، سپهر حیدری، مجتبی شیری، رحمان رضایی، علیرضا محمد، کریم باقری، علی کریمی، علیرضا واحدی نیکبخت، مازیار زارع، ابراهیم توره و پژمان نوری به میدان رفتند و در جریان مسابقه ایوان پتروویچ، بهادر عبدی و مرحوم هادی نوروزی نیز وارد میدان شدند.

در دقیقه هشت، فرناندائوی برزیلی با یک ضربه قیچی برگردان گل نخست بازی را به ثمر رساند. این گل روی یک حرکت تیمی و بعد از چند حمله متوالی زده شد. در ادامه پرسپولیس حملاتی را ترتیب داد. یک بار علی کریمی می‌توانست گلزنی کند و یک بار هم شوت مازیار زارع در کمال بدشانسی به تیر برخورد کرد و برگشت داده شد. با این وجود نیمه نخست با همان یک گل به اتمام نرسید. عدم تمرکز سرخپوشان در دقایق پایانی باعث شد تا کلمرسون آرائوخو در دقایق ۴۳ و ۱+۴۵ نتیجه را سه بر صفر کند. روی گل سوم علیرضا حقیقی اشتباه فاحشی را مرتکب شد و نتوانست شوت نه چندان جالب نشات اکرم را بگیرد و در برگشت شماره ۱۰ و برزیلی الغرافه کار را تمام کرد.

عجیب‌ترین باخت پرسپولیس با هت‌تریک یک برزیلی

با آغاز نیمه دوم هر ۲ تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند تا اینکه کلمرسون این بار در نقش پاس گل دهنده ظاهر شد. ارسال او در دقیقه ۶۹ به نشات اکرم رسید و ستاره تیم ملی عراق کار را به طور رسمی برای پرسپولیس تمام کرد. هفت دقیقه بعد علی کریمی روی ارسال پتروویچِ تازه وارد توانست اولین گل نماینده کشورمان را به ثمر برساند. این گل با یک ضربه سر هوشمندانه و غیر قابل مهار زده شد. در ادامه اما مجددا الغرافه بود که به گل رسید.

کلمرسون برای کامل کردن هت‌تریک خود توپ را با سرعتی بالا از پشت مدافعان برداشت و در حالت تک به تک با حقیقی، نتیجه را پنج بر یک کرد. در لحظات پایانی پرسپولیس به گل دوم رسید که کمک داور بازی به درستی آفساید گرفت. در نهایت پرسپولیس متحمل یکی از تلخ‌ترین و عجیب‌ترین شکست‌های خود در آسیا شد.

عجیب‌ترین باخت پرسپولیس با هت‌تریک یک برزیلی

با این وجود تیم وینگادا در پایان عنوان نخست را به خود اختصاص داد و الغرافه از صعود به دور بعدی بازماند. پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی با تک گل ریوالدوی برزیلی در ورزشگاه آزادی به بنیادکار ازبکستان باخت و از گردونه مسابقات کنار رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ح

      خخخخخخخ یکی از پدران لنگ

    • آسمان آبی.لنگ قرمز

      اونوقت به ما میگن عروس عرب ها

    • بدون نام

      ننگ ما ننگ ما واژه یونانی

    • king perfum

      البته بهتره تیتر خبر رو تصحیح کنید, و بگید یکی از بی حسابترین و شیرینترین و جذابترین باختهای تیم پفکی پرسپولیس

    • ممد دانیالی

      خخخخخخ عروس آسیا

    • صادق

      لنگ و استقلال شدن مثل کچل و اونی که یه چشمش کوره اون به اون میگه تو اینطور خخخخخ عروس های آسیا پنچ تایا شیش تایا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج