جاباما
۹۹۱۰۳۸
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

احتمال لغو لیگ حرفه‌ای عربستان

باشگاه‌های مطرح فوتبال عربستان درخواست تعطیلی کامل رقابت‌های لیگ را ازفدراسیون این کشور درخواست کردند.

ورزش سه: باشگاه‌های مطرح فوتبال عربستان درخواست تعطیلی کامل رقابت‌های لیگ را ازفدراسیون این کشور درخواست کردند.

در حالی که عنوان می‌شد فصل جاری لیگ حرفه‌ای عربستان از روز بیست و پنجم مردادماه دوباره از سر گرفته می‌شود، اما حالا خبر رسیده احتمالا این رقابت‌ها به طور کامل تعطیل شود و باشگاه‌های این کشور نیز مخالفتی با آن ندارند.

نواف الآسیوی، خبرنگار مطرح سعودی در خبری فوری در حساب توئیتری خود نوشته است: «باشگاه های بزرگ عربستان بخاطر خسارت‌های مادی زیادی که نصیب‌شان می‌شود، از فدراسیون فوتبال این کشور درخواست تعطیلی بازی‌ها را داشتند و توقع می رود دستور لغو لیگ عربستان خیلی زود صادر شود.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که هشت هفته به پایان فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ حرفه‌ای عربستان باقی مانده و الهلال با ۵۱ امتیاز و ۶ امتیاز بیشتر نسبت به النصر رده دومی، در صدر جدول قرار دارد و با توجه به شرایط خوبی که داشته، احتمال قهرمانی دوباره‌اش می‌رود.

از سوی دیگر تیم النصر نیزبا ۶ امتیاز بیشتر نسبت به تیم رده سومی الوحده، جایگاه دوم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان را در اختیار دارد و بخاطر این اختلاف امتیازی تیم‌ها، باشگاه‌های بزرگ این کشور درخواست لغو بازی‌ها را برای جلوگیری از خسارت‌های بیشتر داشته‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صادق

      چقدر باشگاه های حرفه ای و فوتبال فهم بخاطر سلامت و جان مردم حاظرن از این همه هزینه بگڋرند و جامی یا لعابی دریافت نکنن پرسپولیسیهای عزیز یاد بگیرن

      پاسخ ها

      • kordook

        باشگاههای حرفه ای تر تو فرانسه و انگلیس و اسپانیا و المان و ایتالیا هم هست ،چه خوبه اون تاسایی که خیلی وقته چشمشون به جام نخورده تابع فیفا و ای اف سی و فدراسیون فوتبال و ستاد کرونا باشند و اگه خطری واسه جامعه نبود واسه به دست اوردن اون جامی که اول فصل میلیاردی واسش هزینه کردن عادلانه بجنگن و اگه نشد مثل کشورای حرفه ای فوتبال عمل کنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج