جاباما
۹۹۱۰۹۳
۱ نظر
۵۰۱۷
۱ نظر
۵۰۱۷
پ

فال روزانه ۱۷/ ۰۲/ ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۷/ ۰۲/ ۱۳۹۹

فال روزانه ۱۳۹۹.۰۲.۱۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۷ اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! اتفاقاتی که در روز تولدتان می‌افتند اثراتی پایدار خواهند داشت که آینده شما را تحت تأثیر قرار خواهند داد. شما در روز تولدتان در مرکز توجه همه قرار خواهید گرفت، از این توجه استفاده کرده و کاری کنید که تا چندین ماه ادامه داشته باشد. تیر ماه امسال بهترین زمان برای بیان کردن نیاز‌ها و خواسته هایتان خواهد بود. اگر چیزی نگویید هیچ گاه نخواهید فهمید که واکنش دیگران چه خواهد بود. اگر افرادی که با آن‌ها صحبت می‌کنید نسبت به گفته هایتان واکنش نشان دهند تا شهریور ماه ارتباطتان با آن‌ها محکمتر خواهد شد. به ندای قلبتان گوش کنید و بدون آن که برگردید و به عقب نگاه کنید تنها پیش بروید. غریزه شما خیلی خوب راهنماییتان کرده و باعث می‌شود به ویژه در چند ماه اول سال خیلی خوب پیشرفت کنید و کار‌هایی مفید انجام دهید. از انتقادات سازنده استقبال کنید چرا که به پیشرفت شما کمک زیادی خواهند کرد، اما به انتقاد‌های مغرضانه اهمیت ندهید.

فال روزانه ۱۷/ ۰۲/ ۱۳۹۹

بجای این که مدام به فکر تغییر مسیرتان برای رسیدن به موفقیت باشید شدیدا به شما توصیه می‌کنیم یک راه را تا آخر رفته و موفقیت را به چشم خود ببینید. به خودتان اعتماد داشته باشید و با تغییر مسیر حواس خودتان را پرت نکنید. احساس این که قرار است شخصی به دیدنتان بیاید تمام روز با شما خواهد بود. به احتمال زیاد حسس ششمتان به شما راست می‌گوید، فقط در یک چیز اشتباه می‌کند و آن این است که به احتمال زیاد بیش از یک نفر به دیدن شما خواهد آمد. برخی از دوستانتان ممکن است اخبار خوبی داشته باشند که دلشان می‌خواهد هرچه زودتر با شما در میان بگذارند. پس خانه را مرتب کنید، منتظر بمانید و وقتی آمدند خودتان را تعجب زده نشان دهید.

فال روزانه ۱۷/ ۰۲/ ۱۳۹۹

اگر مجبور به انتخاب در مورد مسئله مهمی هستید که آینده تان را تحت تاثیر قرار خواهد داد. نگذارید اتفاقاتی که این چند وقت اخیر افتاده اند انتخاب هایتان را محدود کنند. از دلیل اصلی رفتار‌های برخی از نزدیکانتان سر در نمی‌آورید و احساس می‌کنید چیز‌هایی وجود دارد که نمی‌خواهند به شما بگویند. به استعداد‌های خود اعتماد کرده و از آن طریق به حقیقت پی ببرید. سال هاست که تا این اندازه محبوب نبوده اید و تا این حد روی اطرافیان تاثیرگذار نبوده اید. اگر از کسی می‌خواهید که کاری برای شما انجام دهد الان وقتش است، هیچ کس به شما «نه» نخواهد گفت، از این برگ برنده استفاده کنید. این موضوع شامل عشقتان هم می‌شود.

فال روزانه ۱۷/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز کار‌هایی که می‌کنید تا مدت‌ها زندگیتان را تحت تاثیر قرار خواهند داد. حتی کوچکترین انتخاب هایتان اثراتی پایدار و خیلی بزرگ‌تر از آنچه انتظارش را دارید خواهد داشت. پس بهتر است قبل از برداشتن هر قدمی خوب به آن فکر کرده و عواقبش را در نظر بگیرید. شما انسانی بسیار کنجکاو هستید و این به شما در یادگیری چیز‌های مختلف بسیار کمک می‌کند، اما وقتی این کنجکاوی تبدیل به فضولی در کار دیگران شود اصلا خصیصه خوبی نخواهد بود، چون هیچ کس دوست ندارد کسی به حریم خصوصی اش تجاوز کند. به توصیه‌هایی که نزدیکانتان به شما می‌کنند توجه کنید، آن‌ها فقط می‌خواهند به شما کمک کنند.

فال روزانه ۱۷/ ۰۲/ ۱۳۹۹

از ایده‌های بزرگی که در سر دارید نترسید، در تفکرتان شجاع باشید، این ایده‌ها خیلی کاربردی‌تر از آن چیزی هستند که خودتان فکر می‌کنید. پاهایتان را روی زمین بگذارید، ولی به ذهنتان اجازه بدهید در آسمان‌ها پرواز کند. امروز یکی از دوستان یا آشنایانتان از راه دور با شما تماس گرفته و به شما می‌گوید که قرار است به دیدنتان بیاید. این موضوع اکنون برای شما زیاد راحت نخواهد بود و شاید بد نباشد بهانه‌ای بتراشید، البته این کاملا به میزان اهمیتی که این فرد برای شما دارد بستگی خواهد داشت. چنانچه کاری که دلتان می‌خواسته انجام شود اتفاق نیفتاد به این قضیه اصلا با دید منفی نگاه نکنید. طی چند روز آینده خواهید دید که این موضوع به نفع شما بوده است.

فال روزانه ۱۷/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز باید کمی با دقت و احتیاط خرج کنید، هنوز تا آخر ماه خیلی مانده است. از تلاش برای به دست آوردن آنچه که می‌خواهید دست نکشید، به رویاهایتان از هر آنچه که فکرش را بکنید خیلی نزدیکتر شده اید. تماس‌های تلفنی واجبی که امروز دارید را فراموش نکنید، انجام آن‌ها نتایج خوبی برایتان خواهد داشت. البته وقت گذاشتن برای خانه و خانواده را هم حتما در برنامه خود قرار دهید. امروز یکی از دوستان یا آشنایانتان از راه دور با شما تماس گرفته و به شما می‌گوید که قرار است به دیدنتان بیاید. این موضوع اکنون برای شما زیاد راحت نخواهد بود و شاید بد نباشد بهانه‌ای بتراشید، البته این کاملا به میزان اهمیتی که این فرد برای شما دارد بستگی خواهد داشت.

فال روزانه ۱۷/ ۰۲/ ۱۳۹۹

اگر به فکر ثبت نام در کلاس‌ها و دوره‌هایی هستید که به رشد حرفه ایتان کمک خواهند کرد امروز روز خوبی برای برنامه ریزی و جستجوی اطلاعات در مورد آن‌ها خواهد بود. ولی این را یادتان باشد که لزوما برای کسب دانش بیشتر در زمینه کارتان لزوما نباید سر کلاس درس بنشینید، کسب تجربه اهمیتی بسیار بیشتر دارد. امروز رابطه شما با کسی که دوستش دارید حال و هوای عجیبی خواهد داشت. شک و تردید‌های احساسی شما با قدرت‌های ذهنی شما در جدال خواهند بود. مکالماتتان می‌تواند مبهم باشد و به سادگی سوء تفاهم ایجاد شود. امروز به رابطه شما آسیبی نخواهد زد، اما اگر احتیاط نکنید به درکی که از یکدیگر دارید ضربه خواهد زد.

فال روزانه ۱۷/ ۰۲/ ۱۳۹۹

برای انجام کارهایتان پیش رفتن به صورت گروهی خیلی بهتر از فعالیت انفرادی موثر خواهد بود، به شرط آن که همراهانتان را با احتیاط انتخاب کنید. امروز به راحتی کار‌هایی که باید انجام دهید را فراموش می‌کنید، پس بهتر است صبح زود قبل از هر کاری لیستی از کار‌هایی که باید انجام دهید تهیه کنید و طبق برنامه پیش بروید تا مبادا کاری از قلم بیفتد. تا جایی که می‌توانید از بحث و مجادله با کسانی که طی روز می‌بینید دوری کنید و نسبت به آن‌ها صبور باشید. یادتان باشد جواب ابلهان خاموشی است! برای آن‌هایی که مجرد هستند امکان شروع یک رابطه جدید وجود دارد و آن‌ها به نیاز‌های خود و این که از یک رابطه چه انتظار‌هایی دارند پی خواهند برد.

فال روزانه ۱۷/ ۰۲/ ۱۳۹۹

کنار گذاشتن خاطرات بد گذشته به شما کمک خواهد کرد که نگرش محدود خود را گسترش دهید. اگر حاضر باشید با شخص مورد اعتمادی ترس‌ها و نگرانی هایتان را در میان بگذارید خواهید توانست نقشه‌هایی فوق العاده برای آینده تان بکشید. امروز روزی بی نظیر برای کنار گذاشتن عادت‌های بد است، از فرصت استفاده کنید و آن‌ها را برای همیشه کنار بگذارید. بیش از توانتان مسئولیت به عهده نگیرید، وگرنه مجبور خواهید شد از تفریح خودتان برای تمام کردن این کار‌ها بزنید. امشب یک غذای جدید برای عشقتان بپزید و از بودن در کنار هم لذت ببرید. امروز حس ششم شما قدرت بسیاری خواهد داشت، اما شاید توانایی استفاده از آن را نداشته باشید و درک آنچه حس می‌کنید برایتان دشوار باشد.

فال روزانه ۱۷/ ۰۲/ ۱۳۹۹

شما برای شروع پروژه‌ای جدید احساس آمادگی می‌کنید، ولی همیشه به پایان رساندن کار‌هایی که قبلا شروع کرده اید از اولویت بالاتری برخوردارند، پس فعلا دست نگه دارید. دوستانی که فکر می‌کردید می‌توانند مورد اعتماد شما قرار بگیرند باعث نا امیدیتان شده اند، اما به این داستان تنها از دید خودتان نگاه نکنید. به سخنان آن‌ها گوش کنید، شاید دلایلی داشته باشند که بتواند شما را قانع کند. حالا که سرعت زندگی افزایش یافته است دلتان نمی‌خواهد هیچ چیزی شما را متوقف کند و می‌خواهید با سرعت تمام پیش بروید، اما حواستان باشد یک جا‌هایی لازم است ترمز کنید و یادتان باشد که آهسته و پیوسته رفتن همیشه بهترین راه پیشروی است.

فال روزانه ۱۷/ ۰۲/ ۱۳۹۹

خلاقیت شما در حال حاضر در اوج قرار دارد و تنها چیزی که می‌تواند شما را محدود کند باور‌های خودتان هستند. اگر مسیرتان را عوض کرده اید ممکن است به مشکلاتی بربخورید، ولی این هرگز به این معنی نیست که در انتخاب هدفتان اشتباه کرده اید. در مکالمات خود نهایت دقت را داشته باشید و سعی کنید منظورتان را خوب برسانید، ممکن است از حرف هایتان سوء برداشت شود. دروغ‌هایی که امروز می‌گویید برایتان دردسرساز خواهند شد، پس بهتر است سعی کنید به هیچ وجه دروغ نگویید. روی کاری که دلتان می‌خواهد انجام دهید دقت و تمرکز داشته باشید، امروز افراد زیادی در رسیدن به آن می‌توانند به شما کمک کنند و دوستان و خانواده از شما حمایت بسیاری خواهند کرد.

فال روزانه ۱۷/ ۰۲/ ۱۳۹۹

مشکلات و موانعی در پیش رویتان هستند که برای مبارزه با آن‌ها باید در زندگیتان ثبات ایجاد کنید و برای رسیدن به این ثبات مهمترین مسئله این است که از لحاظ عاطفی احساس امنیت و راحتی کنید. چرا باید طوری زندگی کنید که مورد تأیید دیگران باشد، در حالی که این شما هستید که دارید زندگی می‌کنید و باید با عواقب تصمیماتی که می‌گیرید روبرو شوید؟ کوتاه نیایید و حرف دلتان را بزنید و هرطور دلتان می‌خواهد تصمیم بگیرید. امروز دلتان می‌خواهد دوست داشته شوید و برای به دست آوردن محبت و توجه دیگران هر کاری خواهید کرد. اما بدانید که قرار نیست همه شما را دوست داشته باشند و این امری بسیار طبیعی است.

فال روزانه ۱۷/ ۰۲/ ۱۳۹۹

با وجود این که به صورت ذاتی انسانی ایده‌آل گرا هستید، الان وقت آن رسیده است که نگرشی واقع بینانه به دنیای اطرافتان داشته باشید. این کار در کمال تعجب احساس راحتی و آرامش بسیاری به شما خواهد بخشید. مواظب باشید در حفظ راز‌هایی که دیگران به شما گفته اند کوشا باشید وگرنه از دهن لقی خود پشیمان خواهید شد. امروز روزی بسیار خوب برای به اجرا گذاشتن ایده‌هایی که در سر دارید می‌تواند باشد. پس نفستان را در سینه حبس کرده و بشتابید. اکنون تمام آن چه را که لازم دارید فراهم است، پس از هیچ چیز نترسید، چرا که همه چیز همانطور که می‌خواهید پیش خواهد رفت. دوره سختی به پایان رسیده است و اوضاع روبراه خواهد شد.

فال روزانه ۱۷/ ۰۲/ ۱۳۹۹

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محدثه

      عجبا.من منتظر فال روز تولدم بودم ۱۶ اردیبهشت همه روزا رو نوشتین فقط همین یه روز یادتون رفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج