۹۹۱۱۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جباری: می‌توانند بعد از کرونا، لیگ را آغاز کنند

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس یکی از منتقدان تعطیلی لیگ نوزدهم است.

خبرورزشی: رضا جباری که به عنوان مربی در آکادمی باشگاه فعالیت می‌کند، در مورد شرایط اخیر فوتبال ایران گفت: «این پدیده‌ای که پیش آمده تنها محدود به ایران نیست و همه دنیا با آن درگیر هستند ولی در هیچ کجای دنیا، شما نمی‌بینید که این همه اظهار نظر در مورد تعطیلات لیگ انجام شود. هر لیگی هم تعطیل شده، قهرمان آن را اعلام کردند و گفتند صدرنشین فصل باید قهرمان باشد، اما در ایران، همه‌چیز برعکس است.»

این پیشکسوت ادامه داد: «من هم از اتفاقاتی که می‌افتد، متعجب هستم. گاهی اظهارنظر‌هایی از سوی برخی کارشناسان فوتبال می‌خوانم که باعث تعجبم می‌شود زیرا تصور ما این است که وقتی یک نفر در مورد فوتبال صحبت می‌کند باید حداقل منطقی باشد، اما دوستان ما حرف‌هایی می‌زنند که از منطق خارج است. نمی‌دانم با چه دلیل و مدرکی می‌گویند باید لیگ تعطیل شود، اما من معتقدم باید ببینید چه کسانی این حرف‌ها را می‌زنند و به دنبال چه سود و منفعتی هستند؟ من حتی شنیدم برخی تیم‌ها از یک طرف تمرین می‌کنند و سوی دیگر به سازمان لیگ نامه می‌نویسند که لیگ را تعطیل کنید. این موضوع واقعاً عجیب است.»

جباری اضافه کرد: «من بار‌ها این موضوع را گفته‌ام که کرونا ویروسی است که بالاخره مهار می‌شود و دیر یا زود این اتفاق رخ می‌دهد. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می‌توانند به راحتی بعد از کنترل کرونا، بازی‌ها را آغاز کنند. چه دلیلی دارد فصل بعد از ۲۱ بازی بدون هدف و بدون فایده و نتیجه به پایان برسد؟ باید صبر کنیم تا ویروس از بین برود و سپس اقدام به برگزاری بازی‌ها تا پایان فصل کنند. اگر قرار است حالا این اتفاق رخ دهد، باید بدانند که پرسپولیس صدرنشین است و به صورت طبیعی هم می‌تواند قهرمان شود. با این حال من کاملاً موافق ادامه بازی‌ها هستم مگر اینکه اتفاق خاصی پیش بیاید و شیوع کرونا طولانی‌تر شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج