۹۹۱۱۵۳
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

شفیعی: از هفته سوم به حجازی می‌گفتند حیا کن

همسر مرحوم حجازی گفت: ناصر حجازی زمانی که مربی استقلال بود از هفته سوم می‌گفتند حیا کن و رها کن که ناصر می‌گفت به من زمان بدهید اما به او زمان ندادند.

خبرگزاری میزان: بهناز شفیعی در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: از طریق فضای‌ مجازی اخبار استقلال را پیگیری می‌کنم و امیدوارم هر چه زودتر شرایط این باشگاه به خاطر میلیون‌ها هواداری که دارد، بهتر شود.

وی در خصوص انتخاب احمد سعادتمند مدیرعامل جدید باشگاه اضافه کرد: من شناختی از سعادتمند ندارم اما باید فرصت کافی به مدیریت استقلال بدهیم تا بتواند عملکرد خود را نشان دهد؛ چون تازه به این تیم آمده و نیاز به زمان دارد.

همسر مرحوم حجازی درباره جلسه فرهاد مجیدی، سعادتمند و سعید رمضانی گفت: یک ماه است که با رمضانی صحبت نکردم و خبر خاصی از استقلال ندارم فقط امیدوارم اختلاف‌ها کنار گذاشته شود تا استقلال به شرایط آرمانی خود برسد.

شفیعی در خصوص اینکه رمضانی هم‌زمان هم سرپرست استقلال است و هم معاون باشگاه بیان کرد: سعید این توانایی را دارد تا سه شغل همزمان با هم داشته باشد، چون کارش را بلد است و تجربه کافی در زمینه ورزش و مدیریت دارد.

وی در خصوص بیانیه بازیکنان علیه مدیریت باشگاه گفت: این کار را نپسندیدم؛ چون باعث شد استقلال به حاشیه برود. در سال‌های گذشته هر چه مربیان می‌گفتند، بازیکن‌ها عمل می‌کردند. یادم است ناصر حجازی زمانی که مربی استقلال بود از هفته سوم برخی روی سکوها می‌گفتند حیا کن و رها کن. ناصر می‌گفت به من زمان بدهید اما به او زمانی داده نشد. امیدوارم حالا به سعادتمند فرصت کافی بدهند تا بتواند برنامه‌هایش را اجرایی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روحش شاد حجازی من پرسپولیسی هستم حجازی را هم خیلی دوست داشتم ولی برای دیدن باخت کیسه به آزادی رفته بودم و دیدم چطور بازیکنها کم کاری میکردن حتی بعد از بازی رفتم سمت رختکن کیسه دیدم چطور به حجازی فحش میدادن واقعا حیف از حجازی
      هوادارهای کیسه نفهمیدن حجازی بخاطر طرز فکرش و باور نداشتن به یکسری باورها زیر آبش زده شد و تقاصش رو در زمین فوتبال داد. او جنتلمن بود روحش شاد

    • علیرضا

      خدا رحمت کند ناصرحجازی را.

    • بدون نام

      حجازی یک اصل است هیچگاه اصل ازبین نمی‌رود و نمی توان آن را از بین برد بلکه زمان همه چیز را روشن میکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج