۹۹۱۱۶۶
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

فخرالدینی: تراکتور هنوز شانس قهرمانی دارد

فخرالدینی به احتمال معرفی پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ نوزدهم هم اشاره دارد و به نظر او این تصمیم اشتباه بوده چون بقیه مدعیان هم در ۹ هفته باقی مانده این شانس را دارند که در این مسیر رقابت کنند.

ایلنا: در لیگ ایران حرف از شروع و عدم شروع رقابت هاست و در این بین خیلی از تیم‌ها خواهان اتمام لیگ و برگزاری آن در فصل آینده هستند. میلاد فخرالدینی، مدافع راست تراکتورسازی هم یکی از کسانی است که به نظر او بهتر است لیگ تعطیل شود اما شرایط خاص جدول در بالا و پایین این تصمیم را سخت و اعلام نتیجه را غیرقابل پیش‌بینی کرده است.

در ایام کرونا و روزهای سختی که همه با آن درگیر هستند، در خانه اوضاع چطور پیش می‌رود؟

واقعا این دوری چند ماهه به خاطر تعطیلی مسابقات لیگ شرایط را خیلی سخت کرده است. هرچه هم تلاش می‌کنیم و در خانه تمرین‌های اختصاصی را انجام می‌دهیم بازهم شرایط با حضور در تمرینات گروهی متفاوت است و قطعا از فرم بدنی و مطلوب خارج شده‌ایم. به هیچ عنوان تمرینات گروهی با تمریناتی که به صورت اختصاصی انجام می‌دهیم قابل مقایسه نیست.

به نظرت با این شرایط چقدر می‌توان امیدوار به شروع دوباره رقابت‌های لیگ بود؟

همه ما منتظر تصمیم نهایی هستیم تا ببینیم تکلیف چه می‌شود. با این حال با شروع هم بازی‌ها خیلی فشرده خواهد بود و زمان کمی برای آماده سازی داریم. این یک خطر برای همه تیم‌ها خواهد بود که شاید یکسری بازیکنانش را به خاطر این مدت دوری از میادین به واسطه مصدومیت از دست بدهند.

موافق شروع دوباره رقابت‌های لیگ هستی یا به نظرت باید تعطیل شود؟

همان طور که گفتم همه منتظر روشن شدن تکلیف هستیم و قطعا اگر لیگ شروع شود نمی‌توانیم انتظار یک شروع با کیفیت را داشته باشیم. بعد از این تعطیلی که هیچ تمرین گروهی انجام نشده زمان برای آماده سازی کم است و من فکر می‌کنم لیگ را تمام کنند بهتر است و نمایندگان ایران در آسیا را از بین تیم‌های بالانشین انتخاب کنند.

آن وقت تکلیف قهرمان و تیم‌های سقوط کننده چه می‌شود؟

این همان بخشی است که باعث شده تصمیم‌گیری با مشکل مواجه شود. من فکر می‌کنم اگر لیگ را تعطیل کنند، بهتر باشد. با این حال واقعا کار سخت است چون به واسطه بازی‌های عقب افتاده برخی تیم‌ها ۱۰ و بقیه ۹ هفته بازی دارند و در این مدت باقی‌مانده به پایان رقابت‌های لیگ نمی‌توان هیچ چیزی را پیش‌بینی کرد.

پس این یعنی در صورت نیمه‌کار گذاشتن لیگ نباید پرسپولیس را به عنوان قهرمان معرفی کنند؟

قهرمانی پرسپولیس قطعی نشده که بخواهند این تیم را قهرمان اعلام کنند. بارها اتفاق افتاده که تیم‌ها این میزان با رقبا اختلاف داشتند اما در نهایت در لیگ قهرمان نشدند و همین است که فوتبال را غیرقابل پیش‌بینی می‌کند. بدون شک تیم‌های تعقیب کننده پرسپولیس هم این شانس را برای خودشان می‌بینند که بتوانند قهرمانی را به دست بیاورند و ۹ هفته به نظر من کم نیست. این مساله در پایین جدول هم صدق می‌کند و هیچ چیز را قابل پیش‌بینی نمی‌کند. به همین خاطر امیدوارم یک تصمیم خوب گرفته شود تا هیچ تیمی با این تصمیم ضرر نکند.

یعنی به نظرت با ساکت الهامی که قراردادش را تمدید کردند و این بازیکنانی که تراکتور دارد این شانس را می‌بینید که در 9 هفته باقی مانده 10 امتیاز را جبران و به قهرمانی برسید؟

همانطور که گفتم ۹ بازی و امتیازات آن خیلی می‌تواند در سرنوشت تیم‌ها برای کسب قهرمانی تاثیرگذار باشد. با تصمیم خوبی که باشگاه برای تمدید قرارداد سرمربی تیم گرفت و بازیکنان با کیفیتی که دارد، قطعا تراکتور می‌تواند برای قهرمانی بجنگد و هنوز هم برای خودمان این شانس را قائل هستیم. به همین خاطر گفتم که قهرمانی پرسپولیس قطعی نشده که این تیم را بخواهیم از حالا قهرمان بدانیم و با این شرایط لیگ را تعطیل کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شانس دسته یک شدن چی

    • بدون نام

      خخخخخخخ

    • آرش

      دو کلمه حرف نا حساب از مادر عروس بشنوید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج