۹۹۱۱۷۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بلبلی: اصلاً با تعطیلی لیگ موافق نیستم

محمد بلبلی وینگر تیم استقلال هم در جمع کسانی قرار گرفته که تمایلی به تعطیلی لیگ برتر ندارند.

ایران ورزشی: برای بلبلی که شروع کارش در استقلال با محرومیت بود، بلاتکلیفی فعلی لیگ می‌تواند بدترین شرایط باشد. برای بازیکن جوان و جویای نامی که از تیم سقوط‌کرده سپیدرود به استقلال رسید، علاوه بر حضور رقبای سرسختی مثل دیاباته، مطهری و قائدی، اتفاقاتی نظیر بیماری کرونا هم می‌تواند او را از رویای رسیدن به خواسته‌اش که همانا محبوبیت در بین هواداران است دور کند. البته به‌تازگی ماجرایی برای این بازیکن پیش آمده که دوباره او را در سرخط همه خبر‌ها قرار داده است.

ماجرا از این قرار است: «محمد بلبلی بعد از نیم‌فصل درخشش در سپیدرود رشت تابستان گذشته با استقلال قرارداد امضا کرد. البته، چون این بازیکن قبل از قرارداد با فولاد، قرارداد امضا کرده بود همین مسأله منجر به محرومیت ۴ ماهه او شد. اما استقلال بابت رضایتنامه این بازیکن چک ۱۰۰ میلیون تومانی به باشگاه سپیدرود داده بود که با وجود گذشت حدود دو ماه از تاریخ آن، هنوز نقد نشده و در بانک برگشت خورده است.»

اما باشگاه استقلال از این بازیکن خواسته هیچ صحبتی در این خصوص نداشته باشد تا مسائل بین دو باشگاه استقلال و سپیدرود حل شود. منهای این ماجرا که به‌روزترین مسأله درخصوص محمد بلبلی است که ما مجبوریم تعمدی از آن گذشته و سؤالی از بازیکن استقلال به‌خاطر سفارش اکید باشگاه نداشته باشیم، با بلبلی درخصوص مسائل مختلف خصوصاً بیماری موذی کرونا همکلام شدیم.

کرونا لیگ را تعطیل کرده و این روز‌ها بازیکنان خانه‌نشین هستند و باید در خانه تمرین کنند! در این شرایط تو چه کار می‌کنی و تمرینات خود را چطور پیگیری می‌کنی؟

به هر حال این چیزی است که اتفاق افتاده و ما باید در خانه تمرین کنیم تا در نهایت بازی‌ها شروع شود.

سخت نیست؟ اینکه بازیکنان خودشان شرایط تمرینی را در خانه برای خود فراهم کنند؟

مطمئناً برای هر تیمی و بازیکنی سخت است که اختصاصی تمرین کنند و بعد یکدفعه بخواهند بدون تمرین بدنسازی وارد لیگ شوند! اما این شرایط سخت برای همه تیم‌ها وجود دارد.

در این شرایط توانستی آمادگی بدنی خود را حفظ کنی؟

همه بازیکنان در اکثر مواقع آمادگی نسبی دارند و طبق برنامه لیگ در نهایت تمرین می‌کنند.

آقای مجیدی در خصوص شروع تمرینات هیچ صحبتی نداشته؟ نمی‌دانی چه زمانی استقلال تمرینات گروهی خود را آغاز می‌کند؟

نه، هیچ خبری به دست ما نرسیده و هیچ‌کدام از ما نمی‌دانیم که چه زمانی باید تمرین کنیم.

با توجه به شیوع بیماری کرونا به‌نظر تو سازمان لیگ باید دستور به ادامه لیگ بدهد؟

نه، به‌نظر من جان انسان‌ها از هر چیزی مهم‌تر است. در این شرایط باید ابتدا به فکر جان مردم عزیز کشورمان باشیم و نباید هیچ حرکتی انجام شود که این بیماری بیشتر از این‌ها قربانی داشته باشد.

پس تو عقیده داری که لیگ باید به‌طور کل تعطیل شود؟

نه، با تعطیلی کامل لیگ اصلاً موافق نیستم، ولی نمی‌دانم بعضی چطور می‌گویند که در این شرایط باید قهرمان لیگ مشخص شود! مگر می‌شود در این شرایط قهرمان مشخص شود؟ یا اینکه بگوییم چه تیم‌هایی به‌طور قطع از لیگ حذف شوند و به لیگ یک سقوط کنند؟

در این شرایط پرسپولیسی‌ها معتقدند آن‌ها باید به‌عنوان قهرمان لیگ معرفی شوند!

اصلاً اینطوری نیست! خیلی از لیگ باقی مانده و فوتبال اصلاً قابل پیش‌بینی نیست که بخواهند در این فرصت قهرمان لیگ را مشخص کنند. به هر حال تیم‌های خوبی مثل استقلال و سپاهان هم مدعی قهرمانی هستند.

فکر می‌کنی اگر لیگ ادامه پیدا کند استقلال می‌تواند قهرمان شود؟

من همیشه گفتم باز هم تکرار می‌کنم که بچه‌های ما تلاش خودشان را کرده‌اند. درست است که در یک مقطع شرایط باشگاه بد شد و ما تا حدودی از شرایط آرمانی دور شدیم، اما شما فراموش نکنید که استقلال تیم کوچکی نیست و می‌تواند در هر شرایطی برای تیم‌های دیگر حریف سرسختی باشد.

باشگاه استقلال سرانجام توانست پول بازیکنان را پرداخت کند، اما مثل اینکه بعضی از بازیکنان پولی دریافت نکردند! تو چطور پول دریافت کردی؟

من ۱۰ درصد از قراردادم را دریافت کردم.

تاکنون چند بازی برای استقلال انجام دادی؟

دوتا بازی انجام دادم و از این بابت اصلاً از خودم راضی نیستم.

چرا از خودت رضایت نداری؟

متأسفانه من در شرایط بدی به استقلال اضافه شدم و از این بابت از خودم راضی نیستم، اما می‌خواهم در استقلال خودم را نشان دهم و می‌خواهم حقم را در این تیم بگیرم.

فکر می‌کنی در استقلال به حقت نرسیدی؟

نه، چون شرایطش را نداشتم. اما باید به همه نشان دهم که چه قابلیت‌هایی دارم و تا چه اندازه می‌توانم به تیم کمک کنم. مطمئن باشید در ادامه می‌توانم برای استقلال مثمرثمر باشم.

اما تو رقبای سرسختی داری!

باور می‌کنید که از همین رقبا چیز‌های زیادی یاد گرفته‌ام. آن‌ها به من چیز‌های زیادی یاد دادند و توانستم در استقلال تجربه زیادی کسب کنم.

اما حضور آن‌ها باعث می‌شود به تو بازی کمتری برسد!‌

می‌دانم. این حرفی که شما می‌زنید درست است، اما به این نکته هم توجه کنید که من جوان هستم و فرصت زیادی دارم. همین نکته باعث می‌شود من باانگیزه کار کنم و با رقبای خود رقابت خوبی داشته باشم. من از زمانی که به استقلال آمده‌ام تمام سعی خودم را کرده‌ام تا بتوانم به‌نحو احسنت از موقعیت‌های خود استفاده کنم و حضور همین رقبایی که شما از آن‌ها می‌گویید باعث انگیزه مضاعف من شده است. به هر حال استقلال تیم کوچکی نیست و باعث افتخار من است که در این تیم بازی و فعالیت می‌کنم.

اما با توجه به شرایطی که برایت پیش آمد و در ادامه ویروس کرونا، نتوانستی تاکنون خودی نشان دهی!

وقت دارم و به‌موقع خودم را اثبات می‌کنم.

چه آینده‌ای را برای استقلال پیش‌بینی می‌کنی؟

فعلاً که به‌خاطر ویروس کرونا هیچ‌چیز قابل پیش‌بینی نیست، اما امیدوارم هرچه زودتر بیماری کرونا ریشه‌کن شود تا بتوانیم در لیگ حضور پیدا کنیم، ضمن اینکه مردم عزیز کشورم هم بتوانند به ثبات رسیده و اینقدر دلواپس بیماری کرونا نباشند. این روز‌ها شرایط سختی را پشت سر می‌گذاریم و امیدوارم هرچه زودتر این شرایط بهتر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج