۹۹۱۲۲۳
۱۰ نظر
۵۰۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
پ

بازگشایی پرونده قهرمانی استقلال بعد از ۱۱ سال

شب گذشته مجید جلالی در لایو اینستاگرام در خصوص اتفاقات عجیب سال ۸۸ و قهرمانی استقلال تهران در مشهد صحبت‌های مهمی مطرح کرد.

خبرآنلاین: شب گذشته مجید جلالی سرمربی اسبق فولاد خوزستان در سال ۸۸ در لایوی اینستاگرامی صحبت‌های قابل‌توجهی در خصوص اتفاقات لیگ هشتم و قهرمانی استقلال و بازی هفته آخر فولاد - ذوب‌آهن مطرح کرد. جلالی شب گذشته در لایو اینستاگرامی با مدیررسانه‌ای سابق خودش در باشگاه پیکان بهنام مددی ارتباط گرفت و صحبت‌های جالبی مطرح کرد. جلالی در بخشی از صحبت‌های خودش که موردتوجه خیلی‌ها قرار گرفت و برای اهالی فوتبال کمی عجیب بود از پیام نیازمند دروازه‌بان فعلی سپاهان و سابق او در پیکان به عنوان کامل‌ترین فوتبالیستی نام برد که در ۴۰ سال گذشته با او کار کرده.

بخش دیگری از صحبت‌های جلالی که به شدت موردتوجه قرار گرفت صحبت درباره قهرمانی سال ۸۸ استقلال بود. سال ۸۸ و در جریان لیگ هشتم تکلیف قهرمانی به هفته آخر رسیده بود و استقلال در مشهد علاوه بر اینکه به پیروزی نیاز داشت چشم به شکست ذوب‌آهن منصور ابراهیم‌زاده در اهواز دوخته بود.طی سال‌های اخیر اما در خصوص این بازی شایعات زیادی شنیده شده بود.بهنام مددی از جلالی سوال کرد که همیشه این شایعه وجود داشته که مدیران دو کارخانه فولاد و ذوب‌آهن برای شکست فولاد در بازی هفته آخر و قهرمانی ذوب‌آهن به توافق رسیده بودند. همچنین شنیده می‌شد این توافق در شرایطی صورت گرفته بود که می‌گفتند ذوب‌آهن نیز قرار است نیمه‌نهایی جام‌حذفی را به فولاد واگذار کند تا در نهایت هر دو تیم آسیایی شوند.شایعاتی که جلالی درباره اش صحبت کرد و در این خصوص گفت: اتفاقات مربوط به آن بازی یکی از اسراری‌ست که در دلم مانده و نمی‌توانم مطرح کنم.من صبح بازی از سوی مدیران فولاد اخراج شدم اما برای بازی آخر همچنان روی نیمکت تیم بودم. به همین دلیل به بازیکنان گفتم این می‌تواند طلایی‌ترین فرصت فوتبال شما باشد. چراکه خیلی‌ها شاید چشم انتظار باخت شما باشند.

سرمربی فعلی گل‌گهر در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص یکی از بزرگ‌ترین حسرت‌های زندگی خود هم اینطور گفت که هدایت نکردن تیمی در لیگ قهرمانان آسیا یکی از دستاوردهایی بوده که او تجربه نکرده. جلالی با فولاد و پیکان به چندقدمی کسب سهمیه لیگ قهرمانان رسید اما در رسیدن به این بازی‌ها موفق نبود. او همچنین زمانی که هدایت تراکتور را بر عهده داشت فرصت هدایت تبریزی‌ها در آسیا را داشت اما به محض شروع بازی‌های لیگ قهرمانان تونی اولیویرا جای جلالی را گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همیشه استقلال مظلوم بوده فقط دست خداست که همیشه با ماست جلالی خیلی مردی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        براتون میزبانی باشگاهای اسیا میگرقتن زمانی ک میزبانی مد نبود.. پرسپولیس ورژن قدیم جام باشگاهای اسیا پنج بار نیمه نهایی صعود کرد و اسیا بازی های نیمه نهایی و فینال رو بصورت متمرکز در یک کشور برگزار میکرد. اما دریغ از یه میزبانی واسه پرسپولیس.. اما کیسه با میزیانی رفت فینال و به جوبیلو ایواتا باخت و نایب قهرمان شد.. واقعا استقلال خیلی مظلومه!!!!

      • بدون نام

        این یکطرف قضیه س خریدن دروازبان افریقایی ذوب که بعدها لو رفت اصلی ترین طرف ماجرای قهرمانی کیسه هاست هنوز فیلم مصاحبه و اعتراض آذری موجود هست که در آخر میگه ذوب آهن یک قهرمانی از ایگ طلب دارد

      • بدون نام

        این لنگی آویزون چراتا الان نگفت همون موقع حرف میزد جلال هرتیمی رفت دستهای پشت پرده نگذاشتن قهرمان بشه یا تیمش ببر همیشه مثل زناداره گریه میکن اگرراست می گفتی توی این چندسال این همه ادا می کردی نتونستی حرفت ثابت کنی.

      • خسته ازتبعیض

        استقلال اونموقع که میزبا ن نبود قهرمان شد حتی یه باردیگه توقطر فقط بخاطر پنالتی دوم شد.پس اسیا تخصص ماست.لیگ دستوری برای لونگیهای اویزان

    • بدون نام

      آره این صحبت ها حتما میتونه فشا رو از روی یه تیم معلوم الحال برداره. ادمین جان لطفا با همین فرمون برو جلو

      پاسخ ها

      • hamid

        آفرین

    • زیر صفر

      نویسنده کیسه کش حقیر بدبخت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر این طوری ما قهرمان شدیم مس شما آویزون که بیشت لاوی دارید به این قهرمانیاتون ننازید پس قهرمانیهای شماهمش بازدوبند بازی بدست اومده.

    • بدون نام

      لنگیا الان به جلالی حمله میکنن،اقای پیروانی الان اب و بریز انجا که داره خیلی میسوزه،
      اما قهرمانی های تیم حکومتی با مهندسی همراه است،لیگ پارسال حق سپاهان و مثل اب خوردن اقایان خوردن،فغانی بیشرف از ترس اینکه مزدک ابروشو ببره فرار کرد،
      گاوداری عبدو مساوی ست با لجن و فساد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج