جاباما
۹۹۱۲۲۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

شیاطین سرخ؛ دوست‌داشتنی‌های مادرید

سابقه خوب بازیکنان منچستریونایتد در رئال‌مادرید باعث شده هنوز پروژه خرید پل پوگبا در جریان باشد.

خبرورزشی: باشگاه رئال‌مادرید از جذب پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد ناامید و منصرف نخواهد شد. ارزش پوگبا در بازار فعلی با درخواست سال گذشته باشگاه منچستریونایتد که ۲۰۰ میلیون یورو بود، فاصله زیادی دارد. حالا «ترانسفرمارکت» ارزش او را فقط ۸۰ میلیون یورو تعیین کرده است که این دقیقاً همان چیزی خواهد بود که باشگاه رئال‌مادرید می‌خواهد. منچستریونایتد در سال‌های گذشته همکاری‌های خوبی با رئال‌مادرید داشته. بازیکنانی مثل کریستیانو رونالدو و دیوید بکام، رود فان‌‌نیستلروی، چیچاریتو و گابریل هینسه به سانتیاگو برنابئو رفته‌اند، در حالی که آنخل دی‌ماریا مسیر برعکس را در پیش گرفته بود.

کریستیانو رونالدو

فوق‌ستاره پرتغالی در سانتیاگو برنابئو تاریخ را ورق زد و تبدیل به اسطوره رئال‌مادرید شد. او هر رکوردی که تصور بکنید را شکست و ۱۶ جام که شامل ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود را با این تیم به دست ‌آورد. کریستیانو رونالدو که سال ۲۰۰۹ در ازای ۹۴ میلیون یورو از منچستریونایتد به رئال‌مادرید پیوست، با پیراهن کهکشانی‌ها در ۴۳۸ بازی ۴۵۰ گل به ثمر رساند. او بعد از ۹ سال رئال را ترک کرد و در ازای ۱۱۲ میلیون یورو راهی یوونتوس شد.

دیوید بکام

این ستاره انگلیسی خامه روی کیک پروژه کهکشانی‌های فلورنتینو پرس بود که سال ۲۰۰۰ ساخت آن شروع شد. باشگاه رئال‌مادرید از خراب شدن رابطه دیوید بکام با سرالکس فرگوسن استفاده کرد و با پرداخت تنها ۳۰ میلیون یورو که مبلغ پایینی برای چنین ستاره‌ای بود، او را به خدمت گرفت. بکام ۴ سال در رئال‌مادرید بازی کرد و با تیم تحت هدایت کاپلو قهرمان لالیگای اسپانیا شد. سپس تصمیم گرفت راهی آمریکا و تیم لس‌آنجلس گلکسی شود. او در ۱۵۵ بازی برای رئال‌مادرید ۲۰ گل زد.

رود فان‌نیستلروی

مهاجم هلندی سال ۲۰۰۶ در معامله خوب دیگری از منچستریونایتد راهی رئال‌مادرید. آن زمان با کریستیانو رونالدو به مشکل خورده بود و فرگوسن تصمیم به فروش رود فان‌نیستلروی گرفت. در ۳۰ سالگی به رئال‌مادرید پیوست و همان فصل اول حضورش در این تیم ۳۳ گل زد. جایزه پیچیچی را هم با ۲۴ گل دریافت کرد و قهرمانی لالیگا را جشن گرفت. نیستلروی در ۴ فصل حضورش در رئال ۹۶ بازی انجام داد و ۶۴ گل زد. مصدومیت مانع از گلزنی او در ۲ فصل پایانی‌اش در رئال شد.

گابریل هینسه

سال ۲۰۰۷، این مدافع آرژانتینی راهی مادرید شد. او از مهره‌های اصلی تیم کاپلو بود و به رئال در راه قهرمانی در لالیگای اسپانیا کمک بزرگی کرد. هینسه با وجود اینکه قراردادی ۴ ساله با رئال‌مادرید داشت، ۲ سال بعد راهی مارسی شد. او ۶۰ مرتبه پیراهن رئال‌مادرید را در رقابت‌های مختلف پوشید.

چیچاریتو

خاویر ارناندس را آنچلوتی برای فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ از منچستریونایتد قرض گرفت. در ۳۳ بازی این مهاجم مکزیکی ۹ گل برای رئال‌مادرید، در حالی که معمولاً به‌عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان می‌شد. چیچاریتو گلی مهم در دیدار یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکومادرید به ثمر رساند که منجر به صعود کهکشانی‌ها به مرحله بعد شد.

آنخل دی‌ماریا

بازیکن آرژانتینی فعلی تیم پاری‌سن‌ژرمن همزمانی در رئال‌مادرید می‌درخشید. البته او از منچستریونایتد نیامده بود، بلکه سال ۲۰۱۴ در ازای ۵۹,۷ میلیون پوند راهی اولدترافورد شد. برخلاف بازیکنانی که منچستریونایتد به رئال‌مادرید پیوسته بودند، دی‌ماریا اوضاع خوبی پس از انتقال بین این دو تیم نداشت. دی‌ماریا پیراهن شماره ۷ را برتن کرده بود و انتظارات زیادی از او داشتند. با جدایی و پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن بعد از یک فصل، دوباره خودش را احیا کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج