۹۹۱۲۴۲
۳۴ نظر
۵۰۱۳
۳۴ نظر
۵۰۱۳
پ

قلعه‌نویی: در حق سپاهان ظلم شد!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: برخی همچنان خودشان را شیرین می‌کنند تا از این راه محبوبیت به دست بیاورند.

خبرگزاری میزان: امیر قلعه‌نویی در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان سپاهان اصفهان، اظهار داشت: خداراشکر همه سالم هستند و مشکلی ندارند. تمرینات خود را در منزل پشت سر می‌گذارند و منتظر اعلام رسمی شروع تمرینات هستیم تا اردو‌های تیم را آغاز کنیم.

آقایان خودشان صاحب نظر هستند

وی درباره آینده لیگ برتر فوتبال با توجه به شرایط پیش آمده به خاطر شیوع کرونا و تعطیلی بازی‌ها، گفت: آقایان خودشان صاحب‌نظر هستند و نظر می‌دهند، ولی به اعتقاد من از همه چیز مهم‌تر، سلامت جامعه است. به هر حال دغدغه و مشکلات مختلف، بالاتر از مباحث فوتبالی است و چنین مسائلی به فوتبال اولویت دارد.

امیدوارم تصمیمی که گرفته می‌شود عادلانه باشد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تصریح کرد: دو میلیون مسافر طی این مدت از تهران خارج شدند و دوباره به شهر بازگشتند. اینها مسائلی است که من به آن فکر می‌کنم. سلامت مردم و مشکلات اقتصادی که به واسطه کرونا برای خیلی‌ها ایجاد شده و گریبان آنها را گرفته اهمیت زیادی دارد. به هر شکل مسئولان باید تصمیم بگیرند و امیدوارم تصمیمی که گرفته می‌شود، عادلانه باشد و همه هم باید از این تصمیم تمکین کنند.

برخی همچنان خودشان را شیرین می‌کنند تا محبوب شوند!

قلعه‌نویی ادامه داد: برگزاری لیگ تنها به یک بازی ۹۰ و چند دقیقه‌ای مربوط نمی‌شود. بحث هتل، هواپیما و رفت و آمد‌های مربوط به آن و مشکلات دیگری که در طی مسیر ایجاد می‌شود را باید در نظر گرفت. آن زمان می‌توان گفت که آیا فوتبال ارزش آن را دارد که سلامت انسان‌ها به خطر بیفتد؟ به نظرم باید بگذارند کمی زمان بگذرد و بعد از آن مسابقات را آغاز کنند. من هم می‌دانم که هیچ‌چیز از فوتبال زیبا‌تر نیست، اما اکنون مسائل مهم‌تری در اولویت قرار دارد. مردم اکنون مسائل را بهتر درک می‌کنند و هرچند کرونا ویروس بسیار بدی است، اما خیلی‌ها به خودشان آمده‌اند. کنار آن برخی همچنان خودشان را شیرین می‌کنند تا از این راه محبوبیت به دست بیاورند!

۴۱ سال است که استراحت نکردم

وی در ادامه با اشاره به تشکیل‌ کمیته‌ای در فدراسیون فوتبال با حضور صاحب‌نظران، تصریح کرد: به نظرم کمیته‌ای باید تشکیل شود که برخی از صاحب‌نظران مثل دادکان، ذوالفقارنسب، مصطفوی، فریبا، اقبالی، محصص، معینی، حاج‌رضایی و یاوری در آن حضور داشته باشند و مشورت بدهند و در نهایت تصمیمی اتخاذ کنند که به سود مردم و فوتبال باشد. من ۴۱ سال است که در فوتبال هستم و استراحتی هم نداشته‌ام. فکر می‌کنم کسی مثل من نباشد که ۴۱ سال هم بازی و هم مربیگری کرده باشد، اما به اعتقاد من از فوتبال مهم‌تر، اخلاق‌مداری است. در این شرایط باید اوضاع کشور را دید و پس از آن تصمیم گرفت. ما به شرایط سایر کشور‌ها و لیگ‌ها نباید توجه کنیم.

اینکه فقط اظهارنظر کنیم خوب نیست

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تاکید کرد: هر کشوری در بحث کرونا شرایط خاص خود را دارد. در نهایت پس از اعلام ستاد مبارزه با کرونا چنین افرادی که صاحب‌نظر هستند می‌توانند در یک کمیته دور هم جمع شوند، ارزیابی‌هایی خود را انجام دهند و حتی لیگ یک و سایر لیگ‌ها را هم بررسی کنند. اینکه فقط اظهارنظر کنیم خوب نیست و اینها جامعه و هواداران را ملتهب می‌کند. در این بین تصمیم AFC و فیفا هم مهم است، اما باید به این نکته توجه داشت که هیچگاه شرایط قطر با آن وسعت و جمعیت اندک یا حتی امارات، مانند ایران نیست و این کشور‌ها با هم قابل قیاس نیستند.

باید یک تصمیم عقلانی برای لیگ برتر گرفته شود

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که با وجود تعطیلی بلندمدت لیگ و این که گفته می‌شود قرار است ۲۱ روز برای بدنسازی فرصت داده شود، آیا این موضوع در نهایت موجب مصدومیت بازیکنان نمی‌شود؟ گفت: لیگ بیشتر از دو ماه است که تعطیل شده. در گذشته اینقدر تعطیلی وجود نداشت و با این حال ما برای آماده‌سازی حداقل شش هفته زمان لازم داشتیم و جالب بود که با شروع لیگ باز هم مصدوم می‌دادیم. اکنون اگر بخواهیم ظرف ۲۱ روز بازیکنانی که تمرین نداشته‌اند را آماده حضور در مسابقات کنیم و بلافاصله بعد از آن یک بار دیگر بدنسازی برای لیگ جدید کنیم، چه بلایی سر بازیکنان می‌آید؟! فکر می‌کنم باید تصمیمی عقلانی در این خصوص گرفته شود.

منتظر تصمیم ستاد مقابله با کرونا هستیم

وی در پاسخ به این که چه زمان قرار است تمرینات سپاهان شروع شود، گفت: ما هم منتظر تصمیم ستاد مقابله با کرونا هستیم و زمان شروع تمرینات را نمی‌دانیم. با این حال قرار شده به دستور عظیمیان، رئیس کارخانه فولاد مبارکه اصفهان تست‌هایی در بدو ورود بازیکنان به اصفهان روی آنها انجام شود تا در اولین روز تمرین بازیکنان از این لحاظ مشکلی نداشته باشند. این تست‌ها از پرسنل کارخانه هم گرفته شده و خوشحالیم که این کارگران اندازه بازیکنان برای مسئولان فولاد مبارکه اهمیت دارند.

در پرونده بازی با پرسپولیس در حق سپاهان ظلم شد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این که آیا پیگیر شکایت باشگاه درباره رای کمیته استیناف در پرونده بازی با پرسپولیس هست یا خیر، گفت: این مسائل به باشگاه مربوط می‌شود و من در جریان آن نیستم، اما نیکفر پیگیر این موضوعات است. به اعتقاد من در حق سپاهان ظلم شده زیرا ما قصد داشتیم که مقابل پرسپولیس بازی کنیم، اما ناخواسته اتفاقاتی رخ داد. به نظرم زمان خیلی از مسائل را مشخص می‌کند و ماه پشت ابر نمی‌ماند. به هر شکل ما به این تصمیم هم احترام می‌گذاریم، اما خدا می‌داند که ما می‌خواستیم بازی کنیم و راس ساعت ۱۷ هم اعلام آمادگی کردیم.

از انتخاب مدیرعامل بی‌خبرم

قلعه‌نویی درباره این که آیا از آخرین وضعیت انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان خبر دارد یا خیر، تصریح کرد: حیطه وظایف من در مستطیل سبز است و در جریان این بحث های مدیریتی نیستم.

بعد از کرونا باید از کادر درمانی یک تندیس ساخته شود

وی در پایان با تشکر از کادر پزشکی کشور و زحماتی که آنها این روزها می‌کشند، خاطرنشان کرد: اکنون دانشگاه علوم پزشکی به اندازه یک کشور دغدغه دارد، ولی به نظرم آنها ایثار کرده‌اند. در این شرایط کادر درمانی ما از خود گذشتگی داشتند و جا دارد از همینجا از آنها تشکر کنم. به نظرم باید در تاریخ اسم آنها ثبت و بعد از این ویروس لعنتی، یک تندیس از آنها درست شود. امیدوارم این ویروس هرچه زودتر نابود شود تا ما هم به زندگی عادی برگردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      راست مبگی لابی بازهات کاری برای سپاهان نتوانستند بکنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ۹بازی آخر رو بزارن قبل از شروع فصل بعد که اینها دیگه نتونن ادعای خطرسلامتی مردم رو بکنن و مثل هتل و ترکیه پشت این موضوع قایم نشن

      • بدون نام

        مردم اصفهان و مخصوصا هواداران سپاهان فهمیدن نقشه بازی نکردن مقابل پریسپولیس آنهم با اون خفتی که بپا شد تصمیم رییس مافیا بوده یک مدیرعامل خوشنام بدنام شد و اخراج و انهمه جنجال و هزینه شد تا رییس مافیا بیاد از پاکی و راستی حرف بزنه
        قسمهای دروغت هنوز تو گوش مردم میپیچه

      • بدون نام

        بازیکنان سپاهان مهمتر کارگران کارخانه هستن که دارن دوش بدوش هم کار میکنن تا خرج میایاردی بازیکنان و مربیها ووو رو دربیارن
        سلامتی کارگرها و کارمندان سپاهان و بقیه مردم و خانوادهاشون در خطر کرونا نیستن فقط تیم فوتبال سپاهان در خطره

      • بدون نام

        طبق دستور مرکل بوندسلیگا از دوم خرداد شروع میشه پس نگید که شما خیلی بیشتر از آلمان نگران سلامت مردم هستید

      • بدون نام

        لنگی آویزون اگر لاوی کاری میکرد که می تونست بازی برگردونه حالا معلوم میشه که کدوم تیم با لاوی قهرمانی می گیره وداربیهای باخته مساوی می کنه یا می برند.

    • بدون نام

      بهترین تصمیم اینکه که جنابعالی چند سال از این فوتبال دورشی ...

    • بدون نام

      گربه عابد شد مافیا اگر تیم شله زرد فقط ۳امتیاج اختلاف داشت باز هم جفنگ میگفتی درضمن وقتی مردم همه اومدن حیابان وافرادی هستند مجبورند بخاطر سیر کردن شکم زن وبچه از خونه برن بیرون فوتبالیستهای میلیاردی وخودتو تو خونه قزنتینه باشید مرگ خوبه برای همسایه اره مردم بیچاره بمیرن مشکلی نیست شما فوتبالیست بری مشکله

      پاسخ ها

      • sep

        لنگی تو انقدر فکرت ازاد هست که پیگیر این موضوع هستی اگه دغدغه فکری داشتی اصن به این چیزا فکر نمیکردی مگه بازیکنان ادم نیستن مگه خانواده ندارن مگه کسی نگران بازیکنان نمیشد

    • بدون نام

      هرچه تهمت و بد‌ اخلاقی‌ از شما سر‌ میزنه آقای قلعه نویی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سپاهان کثیف ترین تیم ایران است .

    • بدون نام

      اقای قلعه نوعی برای یکبار شده تو زندگیت حقیقتو بگوووو فقط یکبار

    • سنگنورد

      بیشترین ظلم رو تو به سپاهان کردی .خودت خوب میدونی که باعث اصلی بازی نکردن یه تیم مربی اون تیمه ، هرجا میخوای بری برو ولی در همه تیمهامربی با ویژه گی‌های مثل تو تمام تصمیمات رو میگیرن . راستی تقصیر مدیر عامل فلک زده سپاهان چی بود که به آتیش تو سوخت و پیش همه خصوصا اصفهانیان ضایع شد .

    • بدون نام

      مافیا یاواقعاً معنی ظلمو نمیفهمه یاهم داره مستقیماً به شعور مخاطب توهین میکنه

    • خورشید

      ضمن احترام به امیر آقا ، خودت هم میدونی تو اون بازی چون کیروش مصدوم بود و اوضاع بر وفق مراد سپاهان نبود ؛ شما بازی رو به تاخیر انداختی که خوشبختانه نتیجه اش به نفع پرسپولیس شد . بله امیر آقا حق به حق دار میرسه .

    • مرتضی

      ۴۱ سال استراحت نکردید!!! گناه دارید یه چند سالی استراحت کنید دیگه...چرا نمیکتید!!! ؟؟؟

    • بدون نام

      دیگه حنات رنگی نداره وبزودی از سپاهان بدون جام، کنارگذاشته میشی اما همچنان همیشه هوچیگر باقی خواهی ماند

    • بدون نام

      سلامتی مردم مهمتر از فوتبال است شکی نیست پرسپولیس هم موافق ادامه بازی نیست چون شرایط بحرانی است در نتیجه با توجه به شرایط بحرانی باید تصمیم گیری شود و بهترین راه انتخاب تیم قهرمان و پایان لیگ است.

    • بدون نام

      ای خدا کی داره دم از اخلاق میزنه

    • ایرانیم اصیل واصل.

      تواین همه هوش وذکاوتوازکجااوردی سرگروهبان.چه پیشنهادجالبی داری برای کمیته ای که بگن دنباله لیگ انجام بشه یانه. ذولفقارنسب. یاوری.و....کسانی که مخالفینصددرصدادامه لیگ ومعرفی قهرمانن.پروفسور.

    • رضا

      بالاخره یکبارم قدرت و لابی گری شما جواب نداد،آسمون که به زمین نرسیده،حالا ببینین چندین سال که حق امثال پرسپولیس توسط شماها در مقاطع مختلف پایمال شده چی کشیده ان

    • بدون نام

      آقا ۴۱ ساله پدر فوتبال در آوردی بس نیس برو کنار تا فوتبال نفسی بکشه هر کی ندونه با چند تا جوان میری یه تیم بی نام نشان اون تیمو به جایی میرسانی خوب مرد حسابی وقتی از هر تیمی میریتیم دیگه تیم قبلی رو خاک سیا مینشانی هر چی بازیکنه با خودت میبری استقلال تراکتور ذوب آهن الانم سپاهان همین بازیکنها رو بدی دست هر مربیتیمو قهرمان میکنه ...

      پاسخ ها

      • خسته ازتبعیض

        یعنی سپاهان ازلونگ حکومتی بیشتربازیکن داره؟وقتی سپاهان فانوس بدست روپارسال به صدر رسوند وفقط بخاطرداوریهای مریض بنفع سوگلی قهرمان نشد یا ذوب اهن رومتحول کرد دلال کروات کجا بود؟

    • بدون نام

      چرا 80 ميليون مردم رو احمق حساب ميکنيد آقاي قلعه نوعي اگر قصد بازي داشتين چرا تا زماني که پرسپوليس تو زمين بود نيامديد بالا وزماني اومدي ميدان پرسپوليس رفته بود

      پاسخ ها

      • خجسته

        پرس مول لیس همش نیم ساعت روزمین موند وهیچکس هم اصراری برای بازب نکرد برخلاف جام حذفی باداماش چون ازداماش نمیترسیدن...

    • ع،ر

      چه‌ظلمی‌چون‌دیگه‌نمی‌تونه‌مثل‌سابق‌‌از
      مهره‌های‌سوخته‌درفدراسیون‌‌استفاده‌کنید

    • بدون نام

      پرسپولیس و استقلال دو تیم مافیایی فدراسیون اند و تمام

    • بدون نام

      از این به بعد سازمان لیگ باید با ایشون هماهنگ کنه که آیا تیمت حاضره چه ساعتی ، چه روزی بازی میکنین، آفتاب روبرو باشه یا پشت سرتون بین دو نیمه جای یه ربع بیست دقیقه بعد بیاین ، کی براتون پنالتی بگیریم از تیم روبرو کی اخراج بشه، میخواین علی کی رو بزنه و.......بابا جمع کن مظلوم نمایی رو ، چقدر رو داری

      پاسخ ها

      • خدایاری

        اینا همش واسه لونگ حکومتیه

      • بدون نام

        البته با فرهاد جک تری دی پیش بسوی قهرمانی

    • معتمدی نیا

      اقا من میگم همونطوریکه بعضی از دشمنان پرسپولیس میگن لیگ را ۱۸تیمی کنید که البته انهم به تیمهای لیگ ۱ ظلم میشه اینکار رابکنن فقط این ۹بازی باقیمانده را بزارن اول فصل اینده تا تکلیف قهرمانی هم مشخص بشه البته خودم به شدت اعتقاد دارم تا عید فطر کرونا به ضعیف ترین مرحله میرسه البته ازبین نمیره ومیشه باقی بازیها را برگزار کرد ولی مطمئن باشید برای لیگ بعدی مشکلات کرونا بیشتر از این خواهد بود

    • DEZFUL shahyn

      لطفا اقای کله مرغی دروغ که میگی قسم نخور همه دیدن اصلا اراده ای برای بازیکردن در مقابل پرسپولیس رانداشتید حتی به بازیکنانت گفتی بگذارید تا پرسپولیس ها بروند ازاستادیـم بیرون بعد شما برید تو زمین اقای مافیا فکر نمیکنی دیگه بهتره راست حسینی بگی نمایشتان انجوری که میخواستیدموفق نبود

    • حسن

      بچه ها فرار کنین اینطرف تو رختکن پرسپولیسا میان تو زمین مثل نیمه نهایی پارسال درمون میذارن

      پاسخ ها

      • علی

        کسی که تو حرفهاش صداقت نیست و مردم فریبی موج میزنه چگونه میشه انها را قبول کرد اقای قلعه نویی مظلوم نمایی انهم به طرق شما خیلی ضایع هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج