۹۹۱۲۶۳
۱۷ نظر
۵۰۰۳
۱۷ نظر
۵۰۰۳
پ

ترامپ به خانواده قربانیان کرونا: خواب ندارم!

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در گفت‌وگو با شبکه ای‌بی‌سی نیوز در واکنش به انتقادها از روند افزایشی شمار مرگ‌ومیرهای ناشی از ویروس کرونا و ابراز همدردی نکردن با خانواده قربانیان،‌ گفت: می‌خواهم بگویم دوستتان دارم؛ هر کاری از دستمان برآمده، کرده‌ایم؛ به علت ناراحتی از شمار زیاد قربانیان کرونا نمی‌توانم بخوابم.

خبرگزاری ایرنا: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در گفت‌وگو با شبکه ای‌بی‌سی نیوز در واکنش به انتقادها از روند افزایشی شمار مرگ‌ومیرهای ناشی از ویروس کرونا و ابراز همدردی نکردن با خانواده قربانیان،‌ گفت: می‌خواهم بگویم دوستتان دارم؛ هر کاری از دستمان برآمده، کرده‌ایم؛ به علت ناراحتی از شمار زیاد قربانیان کرونا نمی‌توانم بخوابم.

به نوشته تارنمای این رسانه آمریکایی، ترامپ همچنین احتمال داد شمار مرگ‌ومیر با کاهش محدودیت‌های قرنطینه و بازگشایی کسب‌وکارهای کشورش افزایش یابد.

در ادامه مطلب ای‌بی‌سی نیوز آمده است: ترامپ که برای ابراز همدردی نکردن با خانواده بیش از ۷۰ هزار قربانی کرونا، مورد انتقاد قرار گرفته، در پاسخ به این پرسش که «با توجه به فراتر رفتن شمار تلفات آمریکا از کشته‌های جنگ ویتنام، چه پیامی برای خانواده‌های قربانیان دارد، گفت: می‌خواهم بگویم دوستتان دارم و هر کاری که از دستمان برآمده، کرده‌ایم. دولت اقدامات اضافی و بیشتری برای حفاظت از افراد بالای ۶۰ ساله در نظر گرفته است؛ می‌خواهیم مقدار بسیار زیاد و بی‌سابقه‌ای پول به مردم بدهیم.

براساس این گزارش، ترامپ در نخستین سفر مهم خود در نزدیک به ۲ ماه گذشته، به هیچ بیمارستان یا مراکز پزشکی و درمانی نرفت؛ بلکه از یک کارخانه تولید ماسک‌های حفاظتی در فینیسک ایالت آریزونا دیدار کرد.
روزنامه واشنگتن پست در اواخر ماه گذشته (آوریل) در تحلیلی نوشت: ترامپ در مجموع ۱۳ ساعت نشست‌های روزانه کاخ سفید برای اطلاع‌رسانی درباره کرونا و چهار ساعت و نیم صرف تسلیت‌گویی به شهروندانی کرده است که اعضای خانواده‌شان قربانی کووید-۱۹ شده‌اند.

ترامپ همچنین پیش‌بینی‌های جدید که نشانه دوبرابر شدن شمار قربانیان کرونا در آمریکا تا حدود ۱۳۰ هزار نفر در نتیجه کاهش محدودیت‌ها خواهد بود را کم اهمیت دانست.

با وجود شمار بالای قربانیان کرونا در آمریکا، ترامپ اذعان کرده که فقط با تعداد انگشت‌شماری از خانواده‌های قربانیان تماس گرفته است.

وی گفته، من فقط با سه یا چهار خانواده که با من نسبتی نداشته‌اند سخن گفته‌ام؛ یک دوست بسیار خوبم و سه دوست دیگرم را از دست داده‌ام.

براساس این گزارش، ترامپ به جزئیات افرادی که با آنان تماس داشته، ماجرای آنها و ... اشاره‌ای نکرد و به سرعت به مساله بازگشایی مدارس پرداخت.

ترامپ در ماه گذشته از فوت دوستش به نام « استانلی چرا » که در نیویورک در زمینه ساخت‌وساز و خریدوفروش املاک فعالیت می‌کرد، سخن گفت که به شدت از این مساله ناراحت شده بود.

به نوشته روزنامه واشنگتن پست، رییس جمهوری آمریکا برخلاف توصیه‌هایش به استفاده از ماسک حفاظتی، هنگام بازدید از کارخانه تولید ماسک شهر فونیکس در جریان سفر دیروز (سه‌شنبه) به ایالت آریزونا، حاضر به استفاده از ماسک نشد و فقط از عینک محافظ چشم استفاده کرد.

گفته می‌شود در جریان بازدید از کارخانه تولید ماسک آریزونا همراهان ترامپ نیز حاضر به استفاده از ماسک‌های حفاظتی نشدند و تنها از عینک های ایمنی استفاده کردند.

مایک پنس معاون ترامپ نیز در ماه گذشته به علت استفاده نکردن از ماسک حفاظتی هنگام بازدید از بیماران کلینیک مایو مورد انتقاد تند اصحاب رسانه قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا به مسولین ما طعنه نمیزنید

      پاسخ ها

      • ..... به من نچسب ...

        .... درست بر عکس .روحانی !!!

      • سعید

        لایک

    • بدون نام

      حالا ما یه رئیس جمهور داریم.همش خوابه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاش خواب بره واسه همیشه

    • دونالد ترامپ

      خخخخخخ

    • جعفر ۴۴

      امریکاییها بعد از یک قرن مبتلا به همچین موجود غیرطبیعی شدن ، ما کلا از دست موجودات غیدعادی خلاصی نداریم

    • بدون نام

      توهم روزجمعه نخوابیدی

    • بدون نام

      از روحانی که بدتر نداریم

    • بدون نام

      یکی به من بگه کی از دست روحانی خلاص میشیم هر چند ربطیم نداره

    • بدون نام

      امیدوارم جوری بخوابی که دیگه بیدار نشی

      پاسخ ها

      • ماوشما

        لالالالا ترامپ لالا بخواب بیدارنشی والا، جهان ازدست توراحت بمیری بلکه انشاءالله لالالالا بخواب بیدارنشی والا

    • امید

      باور نمیکنم که تو دلت برای کسی بسوزه چاخان

      پاسخ ها

      • موسوی

        راست میگه خواب نداره.همش فکرایرانه.آخه تنهاکشوری که دردنیاآمریکارادرجهان رسواکردایران بود.بایدجواب خون سردارمارابدی.به این سادگی نمیزاریم ازدست عدالت فرارکنی.

      • دونالد ترامپ

        دلش براي کساني مثل شما نميسوزه براي مردم ميسوزه

      • بدون نام

        ترامپ؟

    • بدون نام

      ترامپ ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج