۹۹۱۴۳۲
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

همسر دی‌ماریا: در منچستر به ما می‌گفتند مزدور!

خورخلینا کاردوسو، همسر آنخل دی‌ماریا با مرور خاطرات جدایی همسرش از رئال مادرید در سال ۲۰۱۴، فاش کرد که پس از این جابه‌جایی عده‌ای در اسپانیا به او و همسرش لقب مزدور دادند.

آی اسپورت: خورخلینا کاردوسو، همسر آنخل دی‌ماریا با مرور خاطرات جدایی همسرش از رئال مادرید در سال ۲۰۱۴، فاش کرد که پس از این جابه‌جایی عده‌ای در اسپانیا به او و همسرش لقب مزدور دادند.

کاردوسو با اعتراف به اینکه پیشنهاد منچستریونایتد به دی‌‌‌ماریا آنقدر خوب بود که نتوانست آن را رد کند، گفت: «آنخل به نظر من در جایی که بهترین تیم دنیاست بازی می‌کرد. اوضاع ما عالی، آب و هوا عالی و غذاها عالی بودند. اما یک روز آنخل آمد و به من گفت که از منچستریونایتد یک پیشنهاد دارد. من به او گفتم امکان ندارد که مادرید را ترک کنیم و اگر هم می‌خواهد برود خودش باید تنها برود.

اما او گفت «بله، همگی با هم می‌رویم» پای کلی پول در میان بود و بعد از اینکه رفتیم، اسپانیایی‌ها ما را مزدور خطاب کردند و راستش را بخواهید مزدور هم بودیم. وقتی شما در یک شرکت یا اداره‌ای کار می‌کنید و یک رقیب می‌آید به شما می‌گوید که حاضر است دو برابر حقوق بدهد، قطعاً پیشنهادش را قبول می‌کنید.» دی‌‌ماریا اگرچه رئال مادرید را ترک کرد و به منچستریونایتد پیوست، اما در این تیم روزهای پرفروغی را سپری نکرد و بعد از تنها یک فصل راهی پاری‌سن‌ژرمن شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس ایران نیومدی ببینی چه خبره

    • kordook

      این بنده خدا اگه یه سر بیاد ایران و قیافه عملی و ارایش دخترارو ببینه چی میگه،انگلیسیا تو خیابون پنج درصد دخترای ایران ارایش ندارند.

    • بدون نام

      گند زدی به اول و اخر انگلیسیا که:)) البته من از توریستا زیاد شنیدم انگلیسیا مسخرن و البته توی اسیام معتقدن چینی‌ها ادمای نچسبی هستن

    • subasa ozara

      آرژانتینی گدا گر معتبر شود...

    • بدون نام

      معلومه آرژانتینی و انگلیسی دشمن هم هستند.

    • بدون نام

      اتفاقن من چنتا دوست انگلیسی دارم
      اصلن اینجور نیستن!

    • بدون نام

      والا من بیشتر معتقد هستم این خانم خودش مشکل دارد البته نه اینکه از انگلیس طرفداری کنم هرگز، ولی تا جایی که می دانم و در عکسها و فیلمها و ویدیو ها دیدم انگلیس طبیعت زیبایی دارد و هیچ وقت راجب خیلی کثیف بودن شهرهای انگلیس و علی الخصوص منچستر مطلبی نشنیده و یا نخوانده ام. دیگر اینکه در منچستر همه ساختمانها قرمز و به سبک ویکتوریایی ساخته شده که زیبا به نظر می رسد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج