۹۹۱۴۸۱
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

زورگیری از شهروندان تهرانی با سلاح سرد

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی از دستگیری ۲ سارقی خبر داد که با ایجاد رعب و وحشت در چند نقطه از شهر تهران زورگیری کرده بودند.

باشگاه خبرنگاران: سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی گفت: اسفند ماه سال گذشته چند شکایت با موضوع سرقت همراه ضرب و جرح و تهدید با سلاح سرد توسط ۲ سارق حرفه‌ای به نام‌های رسول و سعید که موجب رعب و وحشت شهروندان شده بود به پلیس آگاهی اعلام شد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه تعدادی از مال باختگان موفق شده بودند چهره سارقان را به خاطر بسپارند، گفت: در تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهمان در شهرستان بهارستان شناسایی شد.

این مقام انتظامی گفت: با هماهنگی قضایی اکیپی از کارآگاهان دوم اردیبهشت ماه به مخفیگاه رسول اعزام و طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی وی دستگیر و در بازرسی از آن مکان سه قبضه سلاح سرد و یک قبضه سلاح گرم کشف شد.

کارآگاه عزیزخانی بیان داشت: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مخفگاه متهم دوم پرونده نیز شناسایی و کارآگاه موفق شدند در عملیات دیگری وی را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در پلیس آگاهی به ۲۰ فقره زورگیری اعتراف کردند، گفت: تا کنون ۶ تن از مال باختگان شناسایی و به موفق شدند متهمان را شناسایی کنند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت در پایان گفت: با صدور قرار قانونی از سوی شعبه ۵ بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران کشف سایر جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد و هر دو متهم در اختیار پایگاه هشتم قرار دارند.

کارآگاه عزیزخانی به این نکته اشاره کرد: به علت گستردگی اعمال مجرمانه متهمان و کشف سلاح گرم از مخفیگاه آنان، احتمال انجام سرقت‌های مسلحانه با سلاح گرم نیز توسط آن‌ها متصور بوده که تحقیقات و بررسی‌های دقیق در این رابطه در دستور کار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حکمشون فقط اعدام است وبس

    • جمهوری ویران

      دست چپ قط بشه بعدش آزاد تکرار کرد دست راست هم قط بشه...

    • فضولباشی

      بایدبه زورگیری هاعادت کنیم وشایدبزودی خودمان هم کاربرعرصه زورگیری شویم بااین اوضاع موجود که سخت تریینش ازاپگداشتن دلالان درانجام کثافت کاری هاوتعیین قیمت که دولت محترم درلختیارشان قرارداده

    • بینام گمنام

      حکم شون فقط ببندند به تراکتور روی زمین کشیده بشه؟

    • بدون نام

      چند صباح دیگه آزاد میشوند..روز از نو روزی از نو
      اینهارو اگر نمیکشید حداقل تبعید کنید به نقاط بسیار دور و بد آب و هوا

    • بدون نام

      اون کشوری که کاسب و مغازه دارش موقع نماز مغازه را به امان خدا رها کرده و به نماز جماعت میرود و هیچ احد الناسی جرأت نگاه کردن و دست درازی به اجناس،اون را نداره عربستانه.مگه همون اسلامی که اونا دارند ما ادعا نمیکنیم که داریم پس چرا مملکت ما شده جولان گاه سارقان و کسانی که به مال و ناموس مردم دست درازی میکنند.مگه احکام ما احکام اسلامی نیست چرا دست دزد نباید قطع بشه تا درس عبرتی باشه برای سایرین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج