۹۹۱۵۳۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اگر اسکوچیچ را قبول دارید چرا قراردادش مرحله‌ای است؟

فوتبال‌دوستان و مردمی که نگران آینده تیم ملی هستند از سئول‌نشینان می‌پرسند اگر شما واقعاً به اسکوچیچ اعتقاد و ایمان کامل دارید چرا قرارداد او را مرحله‌ای بسته‌اید؟

خبرورزشی: در مورد انتخاب اسکوچیچ برای تیم ملی ایران یاد حرف کفاشیان در مورد افشین قطبی می‌افتیم که گفت: «قطبی را مجبوری مربی تیم ملی کردیم!»

واقعیت این است که برای انتخاب سرمربی تیم ملی و تیم امید خیلی وقت‌ها این مدلی عمل کرده‌ایم. ما از کی‌روش به ویلموتس رسیدیم و از ویلموتس به اسکوچیچ! حالا هم نبی در تلویزیون می‌گوید قرارداد او مرحله‌ای و تا پایان جام ملت‌های ۲۰۲۳ است!

فوتبال‌دوستان و مردمی که نگران آینده تیم ملی هستند از سئول‌نشینان می‌پرسند اگر شما واقعاً به اسکوچیچ اعتقاد و ایمان کامل دارید چرا قرارداد او را مرحله‌ای بسته‌اید؟ می‌خواهید بگویید به‌خاطر شرایط مالی؟ آیا اگر یکی در حد کی‌روش بود قبول می‌کرد قرارداد مرحله‌ای ببندد؟ این مدل قرارداد بستن (که شنیده می‌شود به‌صورت ریالی هم هست) قبل از هر چیز نشان می‌دهد در خود فدراسیون هم اعتماد و اعتقاد کامل به اسکوچیچ وجود ندارد و انگار عده‌ای خیلی مطمئن نیستند که مربی کروات بتواند تیم ملی را به جام جهانی برساند.

تیم ملی ایران در دور رفت به عراق و بحرین باخت و حالا در دور برگشت باید هر دو را ببرد تا تازه به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی برسد. در واقع کار اسکوچیچ بسیار سخت است، اما اگر او نتیجه نگیرد همه‌چیز به پای فدراسیون فوتبال نوشته خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج