جاباما
۹۹۱۵۴۶
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

فال روزانه ۱۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

فال روزانه ۱۳۹۹.۰۲.۱۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۸ اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال سالی پر از عشق برایتان است. اگر مجرد هستید به زودی محو فردی می‌شوید و احساس می‌کنید که همان نیمه گمشده شماست. اگر هم متاهل اید، شرایطی برایتان فراهم می‌شود که قدر خود و رابطه عاطفی تان را بیش از پیش خواهید دانست. در ماه تیر زندگی شما دچار تغییرات و تحولی شده و به نقطه اوج خود می‌رسد. شما نیز تجربه‌های شیرینی را خواهید داشت که دیگران حسرت اش را می‌خورند. در اواخر تابستان شانس در خانه شما را می‌زند طوری که انتظارش را ندارید. اگر از همین حالا برای اهدافی که در سر دارید تلاش کنید، در اواخر سال به اکثر آن‌ها خواهید رسید. روز تولد خود را به فال نیک بگیرید و اولین قدم‌ها را به سوی خوشبختی بر دارید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

انرژی بدنی شما به اوج خود رسیده است پس زمان آن است که در یک باشگاه ورزشی، به خصوص ورزش‌های گروهی، ثبت نام و فعالیت بدنی خود را آغاز کنید. مطمئن باشید که مربی تان از آمادگی جسمانی که دارید به وجد خواهد آمد. اعتماد به نفس شما اخیرا بالا رفته است و انرژی مثبت زیادی از اطراف دریافت می‌کنید، وقت آن است که قدم‌های اول را برای اهداف بلندتان بر دارید. اگر به دنبال هیجان می‌گردید تا کمی از انرژی خود را تخلیه کنید، بد نیست به یک مسافرت بروید. بهار زمان خوبی برای کشف و اکتشاف طبیعت است پس معطل نکنید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

تنها چیزی که برای انجام کارهایتان بدان احتیاج دارید، اندکی انرژی است. شما آماده عمل هستید و قدرت بسیاری در شما پنهان است فقط کافی است آن را با اراده‌ای محکم به کار گیرید، مطمئن باشید موفقیت در انتظار شما است. از این که در مورد موضوعی با نزدیک‌ترین فرد زندگی تان صحبت کنید، می‌ترسید، اما این را بدانید که اتفاقات اخیر روی هر دوی شما تاثیر گذاشته است و اگر در مورد آن اکنون گفتگو نکنید، در آینده اوضاع بدتر خواهد شد. با گفتگویی درست رابطه عاطفی شما از آنچه فکرش را بکنید، بهتر می‌شود.

فال روزانه ۱۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

به یک مراسم دعوت می‌شوید که احتمالا با کارتان در ارتباط است. توصیه می‌کنیم تمام برنامه هایتان را کنسل کنید و در این مراسم شرکت کنید. نتیجه این امر شما را غافلگیر خواهد کرد. شما در این مکان با افراد بسیاری که شباهت‌ها و علاقمندی‌ها مشترکی با شما دارند، آشنا خواهید شد و حتی با برخی از آن‌ها آنقدر ارتباط خوبی برقرار خواهید کرد که در آینده‌ای نزدیک تبدیل به دوستان صیمیم تان خواهند شد. اگر مدت هاست به دنبال فرصتی برای مسافرت خارج از ایران هستید، اکنون که فرصتش برای شما فراهم شده درنگ نکنید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز زمان خوبی برای یک جا نشستن و در انتظار خوشبختی بودن نیست، وقت آن است که خودتان دست به کار شوید. از صندلی راحتی تان برخیزید و حرکت کنید. شما انرژی و ذکاوت لازم را دارید، کافی است آن‌ها را نشان و تا جایی که می‌توانید خلاقیت خود را بروز دهید. اخیرا احساس می‌کنید که رابطه عاطفی شما دچار یکنواختی شده است، شما توانایی آن را دارید که یک رابطه معمولی را تبدیل به عشقی آتشین کنید فقط کافی است در شیوه حرف زدن خود محتاط باشید و کلمات تان را با دقت انتخاب کنید. با مهربانی بیشتر شادی به زندگی شما راه می‌یابد.

فال روزانه ۱۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

ارتباط برقرار کردن با دیگران در چنین روزی برایتان سخت شده است. احساس می‌کنید که اطرافیان تان قادر نیستند منظور شما را تمام و کمال دریافت کنند. سعی کنید در حالی حاضر خیلی روی آن‌ها حساس نشوید و به آن‌ها تکیه نکنید. تمرکزتان را روی خود و کارهایتان بگذارید. ایده‌هایی که به ذهن تان می‌رسد هم خیلی جدی نگیرید، زیرا ممکن است که شما را گیچ و نگران کنند. حال زمان خوبی برای فعالیت بدنی است. اگر می‌توانید ورزش‌هایی مانند پیاده روی و دوچرخه سواری را که در فضای باز امکان پذیرند انجام دهید تا روحیه تان به بهترین شکل تغییر کند.

فال روزانه ۱۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

احساس می‌کنید که قدرتی بی کران دارید و هیچ چیز نمی‌تواند شما را از حرکت باز نگه دارد. با هر اتفاق ناخوشایند به بهترین شکل برخورد می‌کنید و هیچ مانعی نمی‌تواند این خوشی و قدرت را از شما بگیرد. سعی کنید این احساسات شدید خود را کنترل کنید. بد نیست برای خود برنامه‌ای ترتیب دهید و طبق آن پیش روید. این فرصت‌ها همیشه برای شما فراهم نمی‌شوند پس از آن نهایت استفاده را بکنید. اخیرا از کوره در رفته اید و یکی از دوستان تان را ناراحت کرده اید، همین امروز تلفن را بردارید و از او دلجویی کنید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

فکر می‌کنید که امروز تمام آدم‌های اطرافتان با شما دشمنی دارند. شاید مخالفت‌هایی که می‌بینید برایتان بزرگ و وحشتناک باشند، اما در واقع چیزی برای ترسیدن وجود ندارد. این اختلافات به دلیل تفاوت آدم‌ها با یکدیگر است پس خودتان را برای مسائل کم اهمیت، آزار ندهید. ایده‌ای در سر دارید، اما می‌ترسید که آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. اگر در مورد آن مطمئن هستید، به نظرات دیگران اهمیتی ندهید و راه خود پیش بگیرید. فقط هر جا شک و تردید به سراغ تان آمد با دیگران مشورت کنید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

وقت آن است تا برای زندگی خود ساختار و چهارچوب محکمی بسازید. اگر چه این کار در ابتدا ساده به نظر نمی‌رسد، اما به مرور زمان روند آن دست تان می‌آید و شما به اهمیت شرایطی که در آن هستید و افرادی که با آن‌ها سر و کار دارید در زندگی تان پی می‌برید. سعی کنید زمان بیشتری با عزیزان خود به خصوص خانواده بگذرانید و در مورد مسائل کاری جدی‌تر عمل کنید. اگر مشکلات گذشته خود را حل کنید، خواهید دید که زندگی شما روز به روز بهتر و شیرین‌تر خواهد شد و چقدر انرژی برای ادامه راه خواهید داشت.

فال روزانه ۱۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

شاید در حال حاضر پیدا کردن نقطه آرامش برایتان سخت و دشوار باشد، اما با کمی صبر و البته تلاش همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش خواهد رفت. امروز سرتان بیش از اندازه شلوغ است و باید تمرکز بیشتری بر کارهایتان بگذارید. این امر باعث می‌شود که عشق زندگی تان فکر کند مشکلی برای شما پیش آمده یا حتی بیمار و ناراحت هستید. بهتر است برای رفع این سوتفاهم با او صحبت کنید و شرایط را برایش توضیح دهید. با این روش نگرانی او نیز برطرف خواهد شد و حتی ممکن است بتواند به شما در این راه کمک کند.

فال روزانه ۱۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

در حال حاضر درگیری‌های ذهنی تان زیاد است و وقت سر خواراندن هم ندارید. شما در حال گرفتن تصمیم مهمی برای زندگی تان هستید. این تغییرات می‌تواند آینده شما را بسازد، اما باید عاقلانه عمل کنید. برای این کار ضعف‌های خود را نادید بگیرید و اعتماد به نفس خود را بالا ببرید. ورزش هم می‌تواند ذهن شما را باز و در تصمیم گیری بهتر به شما کمک کند. نگرانی به دل راه ندهید، زیرا شانس از هر طرف به سمت شما در حرکت است فقط باید به موقع از آن‌ها استفاده کنید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

شما دوست دارید در مورد هر موضوعی با عشق زندگی تان صحبت کنید، اما گفتگوی امروز شما به خوبی پیش نمی‌رود. سعی نکنید بر چیزی که بر خلاف نظر او است اصرار کنید. اگر می‌خواهید مکالمه تان نتیجه مثبتی داشته باشد، بگذارید همه چیز خود به خود و به آرامی جلو رود. شما باید برای رسیدن به خواسته هایتان بجنگید و امروز روز عمل است. حال که خوب در مورد شرایط حاضر تحقیق و بهترین راه را انتخاب کرده اید، باید وارد عمل شوید. نگران نباشید انرژی و توان شما برای این کار فراوان است. احساس یک آتشفشان در حال فوران را دارید، به غرایز خود اعتماد کنید و دست به کار شوید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

توانایی‌های شما بالا رفته و اعتماد به نفس کافی دارید، اما فردی جلوی پای شما سنگ می‌اندازد. سعی کنید او را نادیده بگیرید و به جای تلف کردن انرژی و زمان تان برای بحث با او، بر خود و هدف هایتان تکیه کنید. خبر خوب این است که در‌های رحمت به روی شما باز شده است کافی است کمی سخت کوش‌تر باشید و سرعت خود را بالاتر ببرید. اگر اخیرا از رابطه عاطفی خود ضربه خورده اید، امروز کمی با خود خلوت کنید و در مورد آن بیاندیشید. واقعا از آن چه می‌خواهید؟ چقدر این رابطه برای شما ارزش دارد؟ برای تصمیم گرفتن عجله نکنید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کبرا

      اردیبهشت عالی
      خدا بشما موفقیت و سلامت روزافزون عطا کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج