۹۹۱۵۶۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

پروژه برکناری سعادتمند ناکام ماند

باشگاه استقلال شنبه گذشته اولین جلسه خود را با مدیرعاملی احمد سعادتمند برگزار کرد و این درحالی بود که کامران منزوی تنها غایب این جلسه به‌شمار می‌رفت.

فرهیختگان: باشگاه استقلال شنبه گذشته اولین جلسه خود را با مدیرعاملی احمد سعادتمند برگزار کرد و این درحالی بود که کامران منزوی تنها غایب این جلسه به‌شمار می‌رفت. البته تا به امروز دلیل مشخصی درخصوص غیبت منزوی مطرح نشده بود، اما همین که یک نفر از چهار عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال در این جلسه مهم و به‌نوعی تاثیرگذار شرکت نکرد، به‌نوعی قضیه را در هاله‌ای از ابهام فروبرده و این سوال را ایجاد کرد که چرا عضو قدیمی باشگاه استقلال که در برهه‌های مختلف پست‌های متعدد ازجمله حضور در هیات‌مدیره داشته، در این جلسه شرکت نکرده است.

هیات‌مدیره علیه سعادتمند

چرایی این موضوع ما را واداشت تا در این‌خصوص به کنکاش بپردازیم که اتفاقا این جست‌وجو اخبار عجیب و جالبی را نیز به‌همراه داشت. طبق اطلاعات رسیده به خبرنگار «فرهیختگان» سه عضو هیات‌مدیره استقلال یعنی خلیل‌زاده، نظری و منزوی چهارشنبه هفته قبل بعد از برگزاری جلسه هیات‌مدیره در یک جلسه جداگانه دیگر گرد هم جمع شده و در این جلسه تصمیم گرفتند به‌خاطر ناکارآمدی سعادتمند در مدت زمان حضورش در باشگاه استقلال او را برکنار کنند، این درحالی است که بلافاصله بعد از جلسه ظاهرا منزوی در تماس با یکی از اعضای تاثیرگذار وزارت ورزش این وزارتخانه را از تصمیم اعضای هیات‌مدیره استقلال آگاه و مطلع کرد.

مخالفت وزیر

در ادامه این خبر به گوش وزیر ورزش رسید و او در تماس با خلیل‌زاده، رئیس هیات‌مدیره استقلال از او خواست تا این موضوع را متوقف کرده و در جلسه شنبه اعضای هیات‌مدیره از این اقدام پرهیز کنند که خلیل‌زاده در پاسخ به وزیر تاکید کرد به‌خاطر برخی اتفاقات رخ‌داده باید به تکلیف‌شان عمل کنند. این اما پایان کار نبود و همان فردی که منزوی با او تماس گرفت و ازطریق وی وزیر ورزش از این مهم آگاهی پیدا کرده بود، در تماس با کامران منزوی از او خواست در جلسه روز شنبه حاضر نشود تا تعداد اعضا برای تصمیم‌گیری به حدنصاب نرسد و به این ترتیب قضیه برکناری زودهنگام سعادتمند نیز منتفی شود.

غیبت منزوی به نفع سعادتمند

نکته جالب‌توجه اینکه منزوی که فکر نمی‌کرد تماس با وزارت ورزش به گوش خلیل‌زاده برسد، برای آنکه به‌نوعی از وزارت ورزش هم فرمانبرداری کرده باشد، غیبتش در جلسه روز شنبه را عملی کرده و دلیل آن را این‌طور عنوان کرد که باید در مجلس فوت یکی از اقوام شرکت کند و عجیب اینکه این رفتار او را می‌توان با رفتار اخیرش در قبال قرارداد با اسپانسر جدید استقلال نیز مقایسه کرد که از یک طرف خودش این قرارداد را بسته و امضا کرد و از سوی دیگر در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرد این قرارداد را قبول ندارد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای خدا جناب سلطانی فر اینارو از کدوم قوطی عطاری برا استقلال پیدا کردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج