جاباما
۹۹۱۶
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

۳۰میلیارد از پول اختلاس بزرگ پیدا شد

عضو کمیته بررسی کننده اختلاس ۳ هزار میلیاردی گفت: گزارش این کمیته هفته آینده به کمیسیون اصل ۹۰ ارائه می‌شود.

غلامرضا اسداللّهی نماینده مردم تربت‌جام و عضو کمیته بررسی‌کننده اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به نتایج بررسی‌های این کمیته برای رسیدگی به موضوع اختلاس اخیر، اظهار داشت: گزارش کمیته بررسی‌کننده اختلاس سه هزار میلیاردی هفته آینده به کمیسیون اصل ۹۰ ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیته جلسات متعددی را با حضور دستگاه‌های نظارتی مانند سازمان بازرسی کل کشور، وزارت اطلاعات، سازمان حسابرسی و برخی از بانک‌ها مانند بانک مرکزی، ملی، صادرات، سامان، پارسیان، پاسارگاد، سپه و رفاه کارگران برگزار کرده است، گفت: تخلفات عدیده‌ای در جریان اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی صورت گرفته و دستگاه‌های نظارتی در این زمینه خوب عمل نکرده‌اند و نظارت‌های درون سیستمی کم بوده است و عده‌ای به دنبال تخلف بودند.

این عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس همچنین به برخی اخبار منتشره مبنی بر درست نبودن عدد ۳ هزار میلیارد برای تخلف صورت گرفته اشاره کرد و در این زمینه توضیح داد: رقم دقیق تاکنون مشخص نشده است. یکسری اموال از این متخلفان توقیف شده و تسهیلاتی هم دریافت کرده‌اند که باید مورد بررسی قرار گیرد تا رقم صحیح و دقیق این تخلف مشخص شود.

وی با بیان اینکه بیشتر وجوه داخل کشور است، گفت: تا حدودی ریخت و پاش‌هایی انجام شده اما باید دقیقاً اسناد و تسهیلات گرفته شده توسط افراد مورد رسیدگی قرار گیرد و رقم دقیق اعلام شود.

این عضو کمیته بررسی‌کننده اختلاس سه هزار میلیاردی با بیان اینکه رقم کمی نسبت به اختلاس ۳ هزار میلیارد که حدودا «۳۰میلیارد تومان است، از ایران خارج شده، گفت: متخلفان این مبلغ را به دوبی فرستادند و دوباره برای پذیره‌نویسی بانک آریا برگشت داده‌اند که خبر دقیق این موارد را انشاءالله بعداً اعلام می‌کنیم.

اسداللّهی با اشاره به برخی اخبار منتشره مبنی بر دست داشتن تعدادی از نمایندگان مجلس در این زمینه، گفت: متخلفان از سوی برخی صاحبان نفوذ در دستگاه‌های دولتی مورد حمایت قرار می‌گرفتند اما اینکه مستقیماً نماینده‌ای در این موضوع دخیل بوده باشد، این درست نیست، البته حمایت‌هایی از این افراد انجام می‌شده که توانستند کارشان را پیش ببرند که بیشتر این حمایت‌ها از سوی دست‌اندرکاران اجرایی انجام می‌شده است.

منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

۳۰میلیارد از پول اختلاس بزرگ پیدا شد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احتمالا شنیدید میگن اگر .... بزرگ از 3500 سال پیش ماهی 100میلیون تومن پس انداز می کرد الان شده بود..... حالا 30میلیاردم پیدا شد تازه میشه پس انداز اون بنده خدا تو 30 سال شما فکر کن رو پس انداز 3470سال بقیه اش که نیست تازه آمار گیری مار که در جریان هستید حداقل 50% با اصل فاصله داره!!!!! انشاء الله که پیدا میشه بقیه اش هم!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج