۹۹۱۶۵۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جرارد: کلوپ هر روز از کنار خانه من رد می‌شود

استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، تمجید ویژه‌ای از یورگن کلوپ انجام داد.

ورزش سه: استیون جرارد این روزها در خانه خود در منطقه فورمبی واقع شده، حضور دارد. جالب اینکه او می تواند هر روز یورگن کلوپ را تماشا کند چراکه خانه آنها در نزدیکی یکدیگر واقع شده است.

طی ماه های اخیر صحبت های زیادی در رابطه با حضور استیون جرارد در لیورپول مطرح شده اما با این حال به نظر می رسد که قرمزهای آنفیلد با سرمربی آلمانی خود یعنی یورگن کلوپ در بهترین دوران خود قرار دارند.

جرارد تا حالا در مصاحبه پیرامون روزهای بدون فوتبال می‌گوید: " از نظر فوتبالی شما سعی می کنید که از این زمان بیشترین استفاده را ببرید. همچنین یک فرصت برای من است که در کنار خانواده ام باشم. در این اتفاق نکات مثبت زیادی وجود دارد.

باشگاه رنجرز کاملا درک می کند که من باید چند وقت یکبار با خانواده ام سر بزنم. خانواده من نیز زیاد گلاسکو می آیند و هر بار از حضور در این شهر بسیار لذت می برند. با این حال این تنها بخشی از سختی های سرمربی بودن و فداکاری هایی است که شما باید انجام دهید."

استیون جرارد درباره یورگن کلوپ نیز گفت: " اطمینان دارم که کلوپ خواهان بازگشت سریع مسابقات است. او هر روز از کنار خانه من رد می شود و می بینم که روزانه بیش از یک ساعت می دود. همچنین بعضی اوقات کلوپ را در حال راه رفتن با سگش میبینم و ما میتوانیم از دور با یکدیگر صحبت کنیم."

استیون جرارد در پایان درباره وضعیت لیورپول نیز گفت: " لیورپول طی فصول اخیر بسیار قدرتمند شده است. آنها در فصل گذشته رقابت تنگاتنگی با منچسترسیتی داشتند. من فکر می‌کنم که کلوپ کار فوق‌العاده‌ای در تیم انجام داده است.

بدون هیچ شکی لیورپول خانه و تیم همیشگی من خواهد بود. هنگامی که در آنجا بودم و وقتی لیورپول را ترک کردم حمایت همه را به طور کامل حس کردم.

هواداران لیورپول نیز بسیار استثنایی و فوق‌العاده هستند با این حال من فعلاً در رنجرز حضور دارم و می خواهم در این جا پیشرفت کنم. به طور قطع باشگاه رنجرز نیز در قلبم حضور دارد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج