جاباما
۹۹۱۶۷۸
۱۳ نظر
۵۰۰۳
۱۳ نظر
۵۰۰۳
پ

دروغی به نام بازی‌های آسان پرسپولیس

بعد از اعلام رییس‌جمهوری در مورد بازگشایی محدود استادیوم‌ها، امیدها برای تداوم فصل جاری مسابقات لیگ برتر هم افزایش پیدا كرده است.

آی‌اسپورت: بعد از اعلام رییس‌جمهوری در مورد بازگشایی محدود استادیوم‌ها، امیدها برای تداوم فصل جاری مسابقات لیگ برتر هم افزایش پیدا كرده است. بسیاری اما بر این باورند كه با توجه به اختلاف امتیازی فاحش پرسپولیس در صدر جدول، دیگر چیزی به اسم كورس قهرمانی معنا ندارد و لااقل تكلیف جام روشن است. در عین حال اما نباید فراموش كنیم این فوتبال است و هر اتفاقی می‌تواند در آن رخ بدهد.

در یك نمونه كلاسیك بهمن تهران در میانه‌های دهه هفتاد در مقطع پایانی فصل چنین اختلاف امتیازی با پرسپولیس داشت، اما سرخپوشان ناباورانه این فاصله را جبران كردند و قهرمان شدند. شرایط مشابه حتی در لیگ ششم حرفه‌ای وجود داشت و استقلال تا میانه‌های نیم‌فصل دوم با ۱۲ امتیاز از پرسپولیس جلو بود، اما نهایتا شاگردان دنیزلی تیم مرفاوی را در جدول گرفتند. همه اینها یعنی از حالا نمی‌توان بابت قهرمانی پرسپولیس مطمئن بود؛ مخصوصا كه می‌توان احتمال داد چند عامل همه معادلات صدر را به هم بریزد.

در كنار فاصله امتیاز زیاد، یكی از دلایل اطمینان خیلی از هواداران پرسپولیس از قهرمانی این تیم آن است كه می‌گویند سرخپوشان در مقطع ابتدایی دور برگشت با همه مدعیان بازی كرده‌اند و به اصطلاح مسابقات سخت‌شان به پایان رسیده. این مساله روی كاغذ درست به نظر می‌رسد؛ اما اولا هنوز مسابقاتی مثل مصاف با فولاد اهواز، بازی با نفت در مسجد سلیمان، دوئل با ذوب‌آهن، پیكار با نساجی در مازندران و همچنین دیدار بیرون از خانه با گل‌گهر سیرجان باقی مانده است.

یادتان باشد همین گل‌گهر در دو بازی آخر خانگی‌اش برابر تراكتور مساوی كرده و استقلال را برده است. همچنین می‌توانید به این نكته فكر كنید كه پرسپولیس هنوز در تاریخ لیگ برتر موفق به شكست نفت مسجد سلیمان نشده است! آیا واقعا می‌توان این بازی‌ها را آسان فرض كرد؟ حتی دوئل با تیم‌های در خطر سقوط همچون سایپا، پیكان و شاهین هم بسیار سخت است، چون این تیم‌ها برای بقا با همه توان خواهند جنگید و چه بسیار پیش آمده كه تیم‌های فانوس‌به دست در این شرایط، از مدعیان قهرمانی سرسخت‌تر بوده‌اند. بنابراین اگر جزو كسانی هستید كه قهرمانی پرسپولیس را از الان قطعی می‌دانید، سخت در اشتباهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیس کبیر

      پرسپولیس که قهرمان میشه تو چرا از پوکر میسوزی؟منظورم نویسنده متنه....

      پاسخ ها

      • king perfum

        اتفاقا شماها دارین از این میسوزین که لیگ آغاز بشه و تیم پفکیتون قهرمان نشه, ولی خودمونیم بدجوری دارید زور میزنید که لیگ برگزار نشه و طبق سنوات قبل یک آفتابه قرمز بهتون بدن.

      • بدون نام

        دقیقا.ما خو می خواهیم بازی کنیم‌.شما هم بازی کنید معلوم میشه.چند مرده حلاجید.

      • حسین

        مخاطب ۱۳:۳۹ یکم اطلاعاتتو بیش تر کن
        می فهمی تنها تیمی که موافق برگزاری لیگ بوده پرسپولیس بوده.
        اصلا تو باغ نیستیا

      • بدون نام

        برترین ها فهمیدیم لنگی هستی انقد تابلو نکن خودتو

    • رضا

      شما سخت در اشتباهی که داری تیم هارو با اون چیزی که بودن مقایسه میکنی وقتی لیک تعطیله فقط تیم های حرفه ای میتونن بازگشت خوبی داشته باشن بهتر بگم مدعی ها

    • بی نام

      شما چرا روزت می یاد یکم اول فکر کن پرسپولیس باید حتما 4 تا بازی ببازه و حریفا ببرن حتما که قهرمان نشه این که مثلث کثیف فوتبال ما به بازی هاش رو همه اش رو ببرن غیرممکن چون بازی های رو در رو دارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا تازه در مقابل هم بازی دارن همشون ولی پرسپولیس مقابل چهار تیمه بالا نباید بازی کنه

    • بدون نام

      همه مثال هایی ک زده شد پرسپولیس کبیر بوده ک شگفتی ساخته
      الان واقعا تیمی در حد پرسپولیس میبینید م ک همچین کاری کنه؟

    • مرتضی

      هیچ بازیه ای اسون نیست مخصوصا بازی با تیمهای اخر جدول...به امید خدا پوکر قهرمانی میکنیم با تمام مشکلات

    • محمدرضا

      اگر تبم



      اگر تیم دیگری بود شاید شک داشتیم ولی پرسپولیس ثابت شدس پوکر امسال خیلی از مدعیان رو عصبانی میکنه واین حسادت داره بعضی از اون تیمها رو میسوزونه.

    • محمد بیرو

      این کارها وپوکر قهرمانی و10 نفره در10دقیقه 3گل زدن فراری دادن به ترکیه حبس تیم مقابل ازترس در رختکن فقط ازتیم پرسپولیس برمیاد

    • بدون نام

      در هردو مثالی که زدی پرسپولیس تونسته امتیازات جبران کنه قهرمان بشه نه تیمهای دیگه پس اینبار هم فاصلش حفظ میکنه چون بقیه مال قهرمانی نیستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج