جاباما
۹۹۱۶۹۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کربکندی: شروع لیگ سودی ندارد

مدیر سازمان فوتبال باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: همه تیم‌ها در بلاتکلیفی بدی هستند و این وضعیت به فصل بعد لیگ برتر هم آسیب زیادی می‌زند.

خبرگزاری میزان: رسول کربکندی در ارتباط با احتمال از سرگیری مسابقات لیگ برتر در اواخر خرداد، اظهار داشت: از هر زاویه‌ای به لیگ برتر نگاه کنیم، یک‌سری مشکلات وجود دارد. اگر لیگ برگزار نشود، تعیین قهرمان، معرفی نمایندگان ایران به لیگ قهرمانان آسیا و تیم‌های سقوط‌کننده و صعود‌کننده در هاله‌ای ابهام قرار می‌گیرد.

وی در ادامه در خصوص مشکلات از سرگیری مسابقات لیگ نوزدهم، تصریح کرد: در صورت برگزاری لیگ سلامتی جامعه و بازیکنان تهدید می‌شود. رقابت‌ها بدون تماشاگر جذابیتی ندارد، بازی‌ها بی‌کیفیت خواهد بود و شاهد آسیب‌دیدگی‌های زیاد بازیکنان خواهیم بود. تیم‌ها اصلا در شرایط بازی نیستند و ۲ ماه و نیم است که تمرین نکرده‌اند. به هر حال در یگ شرایط استثنایی قرار داریم که شروع لیگ سودی ندارد و لغو آن هم ابهامات زیادی ایجاد می‌کند.

مدیر سازمان فوتبال باشگاه ذوب آهن اصفهان پیرامون معضلات تمرینات بازیکنان در قرنطینه، افزود: بازیکنان ممکن است در تمرینات انفرادی در خانه آسیب ببینند و شرایط خیلی بدی است. تمرینات ما تعطیل است و بازیکنان به شهر‌های خود رفته‌اند و رادولوویچ هم در مونته‌نگرو است و اصلا مشخص نیست چه زمانی می‌تواند به ایران بیاید.

کربکندی در پایان در مورد پیش‌بینی‌اش از شرایط آینده لیگ نوزدهم، خاطرنشان کرد: امیدوارم ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، وزارت ورزش و سازمان لیگ هر چه سریع‌تر تکلیف لیگ برتر را مشخص کنند، چون همه در بلاتکلیفی بدی هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیرمرد پرسپولیسی

      برای کاندیداهای سقوط ونا امیدان کسب جام و قهرمانی ،اصلاسودی ندارد تازه ضرر هم می کنند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج