جاباما
۹۹۱۹۹۳
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

قابلیت شگفت انگیز «گوگل لنز» ارائه شد

گفته می‌شود برنامه گوگل لنز(Google Lens) اکنون می‌تواند متنی را که چه به صورت رایانه‌ای نوشته شده و چه به شکل دست‌خط و اسکن شده است، بخواند تا کاربران به تلفظ صحیح کلمات واقف شوند و این متون را در رایانه کپی کند.

خبرگزاری ایسنا: گفته می‌شود برنامه گوگل لنز(Google Lens) اکنون می‌تواند متنی را که چه به صورت رایانه‌ای نوشته شده و چه به شکل دست‌خط و اسکن شده است، بخواند تا کاربران به تلفظ صحیح کلمات واقف شوند و این متون را در رایانه کپی کند.

به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، داشتن وقت اضافه و اوقات فراغت در خانه فرصتی عالی برای فراگیری یک زبان جدید است، اما از آنجا که کمتر کسی به انجام این کار می‌پردازد، خوشحالیم که گوگل هست و می‌توانیم ویژگی‌های جدیدی را که به برنامه "لنز" اضافه می‌کند، تجربه کنیم.

قابلیت شگفت انگیز «گوگل لنز» ارائه شد

اکنون این برنامه می‌تواند به تمرین تلفظ صحیح کلمات کمک کند و برای این کار، تنها لازم است مقداری متن را با دوربین اسکن کرده و گزینه "Listen" را بزنید. این ویژگی با کلمات تکی و حتی پاراگراف‌های کامل کار می‌کند.

بعضی اوقات ما به کلماتی برمی‌خوریم که آنها را درک نمی‌کنیم، حتی برای یک انگلیسی زبان هم ممکن است این اتفاق رخ دهد. اکنون با ویژگی جدید گوگل لنز می‌توان یک کلمه یا مفهوم را انتخاب کرده و با یک اشاره آن را در گوگل جستجو کرد تا نتایج مفیدی از ویکی‌پدیا و سایر سایت‌ها حتی همراه با ویدیو پیش چشمان کاربر نمایان شود.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که اهل یادداشت نویسی به صورت دستی هستید، اکنون با این ویژگی جدید می‌توانید به راحتی آن یادداشت‌ها را به رایانه خود منتقل کنید.

گوگل لنز اکنون مدتی است که می‌تواند دستخط افراد مختلف را تشخیص دهد و بخواند، اما نسخه جدید به شما امکان می‌دهد آنها را در رایانه خود کپی کنید که در این فرآیند، متن از موبایل شما به هر مرورگر کروم که به آن وارد شده‌اید، منتقل می‌کند.

این ویژگی‌های جدید هم اکنون در برنامه "گوگل لنز" برای سیستم عامل اندروید در دسترس هستند. ضمن اینکه برای دریافت ویژگی عملکرد "Listen" برای iOS باید کمی صبر کرد، اما دو ویژگی دیگر برای این سیستم عامل هم‌اکنون در دسترس هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توی ایران فیلتره.یا تحریمه.

    • بدون نام

      قبلا هم میشده متن دالود کنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج