۹۹۲۲۱۱
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

علت خداحافظی میری: فقط صد هزار تومان دارم

نایب‌قهرمان وزنه‌برداری جهان گفت: رییس هیات آذربایجان غربی هیچ حمایتی از من نمی کند و من هم کم آورده‌ام و تصمیم گرفتم وزنه‌برداری را کنار بگذارم.

خبرگزاری ایسنا: علی میری، نایب‌قهرمان جهان در دسته ۸۹ کیلوگرم، با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود اعلام کرد قصد دارد از وزنه‌برداری کناره‌گیری کند.

میری در مورد علت این تصمیم ناگهانی خود بیان کرد: وضعیت روحی‌ام به هم ریخته است و من می‌خواهم خوب باشم اما نمی‌گذارند. مشکلی اصلی من رییس هیات آذربایجان غربی است. من اکنون دارم به تنهایی تمرین می کنم و در شرایط کرونا تمام خطرات را به جان می خرم و تمرین می کنم تا به رکوردهای جهانی برسم اما در این شرایط حتی کسی حال من را هم نمی پرسد.

او ادامه داد: بعد از مسابقات جهانی تایلند حتی یک هزار تومان هم به من نداده اند و من از کجا بیاورم خرج کنم. این در حالی است که اگر یک وزنه بردار بخواهد خوب تمرین کند باید در ماه ۷-۸ میلیون تومان هزینه کند اما اکنون در حساب من ۱۰۰ هزار تومان وجود دارد واقعا دیگر کم آورده‌ام.

میری با گلایه از شاهرخ پیری، رییس هیات آذربایجان غربی تصریح کرد: من از آقای مرادی، رییس فدراسیون درخواست می کنم به وضعیت هیات ما رسیدگی کند. می خواستیم برای هیات اسپانسر بیاوریم اما اجازه نداد و خودش هم حمایت نکرد و برعکس حاشیه‌سازی برایم کرده است. شاید برخی ها فکر کنند چون من یک مدال گرفته ام می خواهم حاشیه‌سازی کنم اما من الان سینه سپر کرده ام تا نفرات بعد از من که وارد وزنه برداری می شوند، آسیب نبینند. امیدوارم اکنون هم حرف من به گوش مسئولان برسد و کسی را بیاورند که به درد ورزش بخورد نه این که برای ورزشکار حاشیه سازی کند.

نایب‌قهرمان جهان در مورد اظهارات رییس هیات مبنی بر این که امکانات زیادی در اختیار او گذاشته اند، تاکید کرد: بیاید بگوید چه کار کرده است. اصلا او می‌داند درد وزنه‌برداران چیست؟ من با این شرایط دیگر کم آورده‌ام و گفتم از وزنه برداری کنار بروم و تا زمانی که شاهرخ پیری هست، علی میری دیگر نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابی

      باز تو اون صدتومن روداری

    • بدون نام

      دید ایران نسبت ب ورزش فقط ی سرگرمیه ن ی صنعت ن ی حتی هدف فقط وفقط سرگرمی نبود یابودن وزنه برداری هم چیزی کم نمیشه

    • طاها

      واقعا جای تاسف داره این آقا املاک داره شده رئیس هیئت وزنه برداری یک استان؛آقای مرادی اگه به خدا اعتقاد داری و سرنوشت بچه های آذربایجان غربی برات مهمه لطفا یه کاری کن

    • بدون نام

      برو خارج

    • احسان بیگ

      دید سرگرمی نیست تو کشتی دلال نسیت تو فوتبال دلال هست ببین چه پولائی هزینه میشه برایه فوتبالسیت که ارزشی نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج