۹۹۲۲۴۱
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

آتش‌سوزی در جنگلوک چابهار

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: در یک هفته اخیر سه آتش سوزی در محدوده اسکله صیادی هفت تیر، منطقه کپری جنگلوک و پلاژ ساحلی تیس منطقه آزادچابهار رخ داده و خسارت های مالی سنگینی به مردم وارد شده است.

خبرگزاری ایرنا: معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: در یک هفته اخیر سه آتش سوزی در محدوده اسکله صیادی هفت تیر، منطقه کپری جنگلوک و پلاژ ساحلی تیس منطقه آزادچابهار رخ داده و خسارت های مالی سنگینی به مردم وارد شده است.

رحمدل بامری روز جمعه در گفت‌وگویی اظهارداشت: پس از اسکان اضطرای خانوارهای آسیب دیده از آتش سوزی، توزیع اقلام زیستی در بین این افراد آغاز شده و جمعیت هلال احمر و دستگاه‌های متولی در حال امدادرسانی و رسیدگی به مشکلات مردم آسیب دیده هستند.

وی بیان کرد: در یک هفته اخیر سه آتش سوزی در محدوده اسکله صیادی هفت تیر، منطقه کپری جنگلوک و پلاژ ساحلی تیس منطقه آزادچابهار رخ داده و خسارت های مالی سنگینی به مردم وارد شده است.

فرماندار چابهار افزود: در آتش سوزی ۲۴ ساعت گذشته در محدوده کپرهای ساخته شده اسکله صیادی هفت تیر صیادان شاهد سوخته شدن ادوات صید، سوخت قایق ها و ماهور صیادی بودند و خسارت زیادی به آنان وارد شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه به صورت کاملا غیراصولی صیادان کپرهایی در حاشیه دریای کوچک خلیج چابهار نصب و سوخت(بنزین) و ادوات صید را در آن نگهداری می‌کنند که در آتش سوزی موجب خسارت سنگین به صیادان می‌شود، خاطرنشان کرد: نیاز است اداره کل شیلات سیستان وبلوچستان و شهرداری برای ساماندهی اسکله هفت تیر اقدام تا شاهد اینگونه خسارت ها و وقوع آتش سوزی نباشیم.

بامری ادامه داد: در این سه عملیات اطفا حریق در مجموع ۱۵ خودروی سبک و سنگین آتش نشانی با ۳۵ نیرو از شهرداری، اداره کل بنادر و دریانوردی و سازمان منطقه آزادچابهار همکاری داشتند.

وی بیان کرد: متاسفانه در هر سه حادثه آتش سوزی شامل آتش‌سوزی در مجتمع غذایی پلاژ ساحلی تیس، انبار سوخت قایق ها دریا کوچک و محله فقیرنشین جنگلوک چون جنس محل حریق از نوع چوب و کپری، کامپوزیت و یونولیت فشرده بوده سرایت آتش‌سوزی به شدت بالا رفته و دامنه خسارت های مالی را بیشتر کرده است.

فرماندار چابهار ادامه داد: عملیات اطفا حریق در پلاژ ساحلی تیس حدود یک ساعت به طول انجامیده و در این حریق متاسفانه از مجموع ۱۵ غرفه ۱۰ غرفه کاملا سوخته و از بین رفته و به سه غرفه خسارت‌هایی وارد شده است،

وی اظهار داشت: خوشبختانه این سه حادثه تلفات جانی نداشته و علت آتش سوزی در دست بررسی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پوشش خبری یک زلزله در تهران و یک حادثه ای که خیلی از مردم خونه زندگیشون رو از دست دادن باهم مقایسه کنید!!!

      ایران فقط تهران نیست

      پاسخ ها

      • امیرخان

        احسنت،گل گفتی داداش،

    • امیرخان

      دولت بی فکر و استاندار بی مسعولیت و نماینده بی عرضه در چابهار بهتر ازاین نمیشه.....!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج