جاباما
۹۹۲۲۴۵
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

فال روزانه ۲۰/ ۰۲/ ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۰/ ۰۲/ ۱۳۹۹

فال روزانه ۱۳۹۹.۰۲.۲۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۲۰ اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! در تمام سال اتفاقاتی خواهند افتاد که شاید در بدو امر اهمیت آن‌ها را درک نکنید، ولی به مرور زمان به اهمیت و ارزش آن‌ها پی خواهید برد. اگر در تابستانی که پیش رو دارید با خانواده تان مشکلاتی داشتید سعی کنید خونسردیتان را حفظ کرده و همه پل‌های پشت سرتان را خراب نکنید. این مشکلات تا اوایل پاییز برطرف خواهند شد، کاری نکنید که از رفتار خودتان شرمنده شوید. فرصت‌های فوق العاده‌ای برای پرورش و به کارگیری خلاقیت هایتان خواهید داشت، پس از این انرژی هیجان انگیز نهایت استفاده را بکنید، شاید وقت آن رسیده است که هنرمند درونتان را بیدار کنید. شهریور امسال شاید بهترین ماه برای شما باشد، زیرا خواهید توانست در رابطه عاطفیتان تغییراتی ایجاد کرده و اشتباهات خود را پذیرفته و جبران کنید و رابطه تان را به جایی برسانید که می‌خواهید.

فال روزانه ۲۰/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز حرف زدن با شما کمی سخت خواهد بود. شمایی که همیشه خیلی راحت تحت تاثیر دیگران قرار می‌گیرید، امروز بر خلاف همیشه در حین گوش دادن به حرف هایشان مدام در حال مورد انتقاد قرار دادن آن‌ها خواهید بود. حرف‌های احساسی یا بی پایه و اساس به هیچ عنوان در سرتان فرو نخواهند رفت و هر حرفی باید از فیلتر مغزتان عبور کند تا پذیرفته شود. ولی خوب به شما توصیه می‌کنیم که خودتان را عقل کل ندانید و زیاده روی نکنید. به شرط آن که صداقتتان را حفظ کنید می‌توانید دیگران را عمیقا تحت تأثیر قرار دهید. اگر کسی که دوست دارید تفاوت‌هایی که بین او و شما وجود دارد را نمی‌پذیرد حرف هایتان را زده و پس از آن به او کمی وقت بدهید، مطمئنا نتیجه خواهید گرفت.

فال روزانه ۲۰/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز خیلی سرحال و سرزنده هستید، ولی اطرافیانتان ممکن است چندان متوجه این حالت شما نباشند. اشتیاق شدیدی که برای انتقال منظورتان به دیگران دارید می‌تواند باعث شود آن را بیش از اندازه ساده کنید و همین باعث خواهد شد که آن‌ها حرف‌ها و ایده هایتان را بی اهمیت فرض کنند. در انتقال افکار و منظورتان به دیگران بیش از اندازه عجله نداشته باشید و بگذارید مکالمه تان سیر طبیعی خودش را داشته باشد تا سوء تفاهمی ایجاد نشود و اهمیت افکارتان نیر دست کم گرفته نشود. امروز روابط خانوادگیتان و آنچه در خانواده به شما آموزش داده شده ذهنتان را به خود مشغول کرده اند و درگیر این هستید که آیا باور‌هایی که به شما منتقل شده اند حقیقی هستند یا خیر.

فال روزانه ۲۰/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز به احتمال زیاد در حالی که خودتان معتقد هستید افکار و کلامتان در تطابق کامل با یکدیگر هستند دیگران ممکن است در درک گفته هایتان با مشکل مواجه شوند و پیچیدگی آن‌ها را درک نکنند. در واقع افکار شما برای خودتان کاملا واضح هستند و آن‌ها را باور دارید، ولی متاسفانه در حال حاضر نمی‌توانید دیگران را قانع به پذیرفتن آن‌ها بکنید. فعلا بهتر است بیشتر به آن‌ها فکر کنید تا پخته‌تر شده و قابل انتقال به دیگران شوند. چرا دست از سرزنش کردن و دست کم گرفتن خودتان بر نمی‌دارید. این درست است که شما کامل و بی نقص نیستید، ولی چه کسی هست؟ همه ما نقص‌ها و کمبود‌هایی داریم که باید آن‌ها را بپذیریم. خودتان را همین طوری که هستید قبول کنید.

فال روزانه ۲۰/ ۰۲/ ۱۳۹۹

اکنون زمانی فوق العاده برای در میان گذاشتن ایده‌های کاری بی نظیری که در سر دارید با کسانی است که م یتوانند به عملی شدن آن‌ها کمک کنند، جسور باشید و خودتان را باور داشته باشید. ممکن است در جمع دوستانتان مشلاتی پیش آمده باشد و آن‌ها بخواهند شما را قاطی مسائلی کنند که به وجود آمده اند. بهتر است اگر نمی‌توانید تأثیر مثبتی روی این جریان داشته باشید اصلا خودتان را وارد آن نکنید. شما در حال حاضر دارید به رابطه عاطفیتان عمق بیشتری می‌بخشید و اگر شجاعت کافی برای فرو رفتن در دریای احساسات را داشته باشید کاملا موفق خواهید بود. سعی نکنید در این مسیر از مغزتان کمک بگیرید، چرا که ظاهرا در حال حاضر حداقل در این یک زمینه از کار افتاده است.

فال روزانه ۲۰/ ۰۲/ ۱۳۹۹

شاید در دنیای اطرافتان همه چیز روبراه باشد و در زمینه کار و خیلی چیز‌های دیگر مشکلی نداشته باشید، ولی در درونتان غوغایی برپاست. شما به شدت در تلاش هستید که پیش از یک انتخاب بسیار دشوار بتوانید حد وسطی پیدا کنید که مایه آرامش و راحتی شما بشود، ولی این کار اصلا آسان نخواهد بود، به ویژه اگر پای مسائل مهم عاطفی در میان باشد. ذهن شما سرشار از افکار منطقی و عاقلانه است که شما را تشویق می‌کنند بی هیچ تأملی دست به کار شوید. منتظر این که مورد تایید دیگران قرار بگیرید نمانید و به عقل و منطقتان اعتماد داشته باشید. گاهی مغز ما چیز‌هایی را می‌داند که خیلی زمان می‌برد تا قلبمان بخواهد آن‌ها را یاد بگیرد.

فال روزانه ۲۰/ ۰۲/ ۱۳۹۹

شاید در ذهنتان رویا‌هایی می‌پرورانید که شما را به دنیایی دور دست و جذاب برده و از کار‌های خسته کننده روزمره رها می‌کنند. تمام موانعی که در سرتان هستند را بیرون بیندازید تا بی هیچ عامل بازدارنده‌ای درباره آینده تان رویا پردازی کنید. اگر رویای خرید یک بلیط هواپیما به مقصدی دوردست و با خیالی راحت را دارید، شاید تبدیل آن به واقعیت دشوار یا حتی غیر ممکن به نظر برسد، ولی این تنها شما هستید که می‌توانید افکارتان را به واقعیت بدل کنید. انجام هر کاری ممکن است، به شرط آن که به آن ایمان داشته باشید و قدم به قدم پیش بروید. اگر بدوید در میانه راه از نفس خواهید افتاد. حواستان باشد همسفرتان را به دقت انتخاب کنید، خودتان که خوب می‌دانید همسفر خوب چقدر مهم است!

فال روزانه ۲۰/ ۰۲/ ۱۳۹۹

بهتر است سهل انگاری را کنار گذاشته و کارهایتان را کمی جدیتر بگیرید. درست است که ذهن خلاق شما کمک می‌کند تا مسائل را به راحتی حل کنید، ولی گاهی باید با جدیت و احتیاط بیشتری پیش بروید. شما می‌خواهید کار درست را انجام دهید، ولی از این که چه کاری درست است اطمینان کامل ندارید. اشکالی ندارد اگر بخواهید در مورد برنامه هایتان با فرد مورد اعتمادی صحبت کنید، ولی لازم نیست همه جزئیات نقشه تان را با او در میان بگذارید، تنها چیز‌هایی که برای کمک کردن به شما لازم است بداند کافی هستند. امروز پس از مدتی تردید و دودلی در زمینه خواسته‌هایی که از رابطه عاطفیتان دارید بالاخره تکلیفتان با خودتان مشخص خواهد شد.

فال روزانه ۲۰/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز شاید ذهنتان درگیر مسائل اسرار آمیز و ماورایی باشد، ولی یک نفر مزاحمتان شده و شما را دوباره درگیر مسائل پیش پا افتاده و خسته کننده دنیوی خواهد کرد. راستش را بخواهید بهتر است به کارتان برسید و این افکار را برای وقت بیکاریتان بگذارید. برای گرفتن حقتان جلوی هر کسی که لازم است بایستید، ولی فکر نکنید که همه دشمن شما هستند و می‌خواهند حق و حقوقتان را بالا بکشند. تا وقتی بر عکس آن ثابت نشده است فرض را بر این بگذارید که اطرافیانتان خیرخواهانه سعی دارند به شما کمک کنند. امروز بدی‌های این دنیا شما را به شدت آزار می‌دهند. باید بپذیرید که نمی‌توانید همه چیز را درست کنید، ولی همین که کار‌های کوچکی که از دستتان بر می‌آید را انجام دهید هم کافیست.

فال روزانه ۲۰/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز کار‌ها به روال عادی بازگشته اند و وظایف زیادی داید که باید به آن‌ها رسیدگی کنید، ولی ترجیح می‌دهید در عالم رویا فرو رفته و به سفری که در پیش دارید و یا به فیلم یا کتابی که ذهنتان را به خود مشغول کرده است فکر کنید. متاسفانه کارتان در حال حاضر شما را محدود کرده و نمی‌گذارد کار‌هایی که دوست دارید را انجام دهید و یا افق‌های دورتری را ببینید. لزومی ندارد خودتان را به میز کارتان غل و زنجیر کنید. کمی از محل کارتان بیرون بزنید و اجازه بدهید سرتان هوا بخورد. این گونه خواهید توانست با ذهنی باز کارهایتان را بهتر انجام دهید. امروز به فکر این هستید که راه حلی برای مشکلات عاطفیتان پیدا کنید، قبل از هر کاری کمی به اتفاقات ماه گذشته فکر کنید.

فال روزانه ۲۰/ ۰۲/ ۱۳۹۹

شاید یک نفر سعی داشته باشد شما را از لحاظ عاطفی تحت تأثیر قرار دهید و به جهتی که خودش می‌خواهد هدایت کند، ولی پی بردن به این که چه کسی پشت این نقشه است کاری غیر ممکن به نظر می‌رسد. زیاد برای جلوگیری از این مسئله و حفظ کنترلتان روی امور تقلا نکنید و با جریان پیش بروید. این کار می‌تواند برای شما پاداشی را به همراه داشته باشد که حتی فکرش را هم نمی‌کرده اید. همچنین دیگران هم از این رفتار غیر منتظره شما غافلگیر و شگفت زده خواهند شد. امروز زیاد در قید و بند این نباشید که بر اساس اصول و دستور‌ها پیش بروید. به صدای قلبتان گوش کنید و مطمئن باشید به بیراهه نخواهید رفت.

فال روزانه ۲۰/ ۰۲/ ۱۳۹۹

شما نمی‌توانید فردی کامل و بی نقص باشید و همه کار را همزمان و به بهترین شکل ممکن انجام دهید، باید این را قبول کنید که شما یک سوپرقهرمان نیستید. انجام دهید امروز شاید از شما تقاضا شود برای یکی از اعضای خانواده تان زحمتی کشیده و از کسی نگهداری کنید. شاید شخص سالمند یا فرد بیماری به کمک و حمایت شما نیاز داشته باشد. حتی اگر فکر می‌کنید که وقتی برای این کار ندارید یا ممکن است آنطور که انتظار دارید از پس انجام آن برنیایید هم کمکتان را از اطرافیانتان دریغ نکنید. اگر می‌خواهید ارتباطی متعادل با دنیای اطرافتان داشته باشید باید هم به خودتان و هم به همنوعانتان توجه کرده و اهمیت بدهید. یادتان باشد که شما مرکز این دنیا نیستید.

فال روزانه ۲۰/ ۰۲/ ۱۳۹۹

تردید‌های گذشته تان امروز به اطمینان تبدیل شده و خواهید دانست که از آینده تان چه می‌خواهید و چه هدف‌هایی دارید و برای رسیدن به آن‌ها برنامه ریزی کرده و با اراده و جدیت تمام به تلاش خواهید پرداخت. ولی باید مواظب باشید به آنچه در اطرافتان می‌گذرد توجه زیادی داشته باشید تا مبادا نشانه‌های تغییر را نادیده بگیرید. البته این همه شور و اشتیاقی که شما در خود احساس می‌کنید برای تضمین رسیدن به موفقیت کافی نیست. شما باید به خودتان زمان بدهید و در صورت نیاز مسیرتان را تغییر دهید. داشتن انعطاف پذیری سلاحی قدرتمند برای شما خواهد بود، از این که از آن استفاده کنید هراسی نداشته باشید.

فال روزانه ۲۰/ ۰۲/ ۱۳۹۹

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج