۹۹۲۴۱۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کار سخت پرسپولیس برای حفظ علیپور و رسن

باشگاه پرسپولیس با قانون جدید وزارت ورزش کار سختی برای حفظ دو بازیکن خوب خود خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم: وزارت ورزش و جوانان با اعلام مهدی علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش جذب بازیکن و مربی خارجی را برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال ممنوع کرد و این باشگاه‌ها فقط می‌توانند با بازیکنان خارجی فعلی خود ادامه دهند. دلیل این اقدام وزارت ورزش پرونده‌های شکایتی متعدد این دو باشگاه بابت بازیکنان و مربیان خارجی در چند سال اخیر بوده که ضررهای هنگفت مالی به سرخابی نیز زده است.

در شرایط فعلی به نظر می‌آید باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات خارجی‌هایش و حفظ نفراتی چون بشار رسن و علی علیپور کار سختی پیش رو دارد.

سرخپوشان بوژیدار رادوشویچ را به عنوان جانشین علیرضا بیرانوند مدنظر دارند و قرارداد این دروازه بان هم سه ساله است. با توجه به این مسئله او همچنان سرخپوش خواهد ماند. اگرچه او هم طلب سنگینی از باشگاه خود دارد. اما در مورد بشار رسن که این روزها نغمه جدایی سرداده شرایط متفاوت است. او قراردادش یک ماه دیگر با پرسپولیس به پایان می‌رسد و بیش از ۲۰۰ هزار دلار هم از این باشگاه طلبکار است. در شرایط فعلی که باشگاه پرسپولیس با مشکلات مالی زیادی مواجه است حفظ بشار کار بسیار سختی برای مدیران این باشگاه خواهد بود. چه بسا این بازیکن برای ماندن در جمع سرخپوشان بخواهد خواسته مالی خود را بالا ببرد.

بازیکن خارجی دیگر پرسپولیس کریستین اوساگونا است که نیم فصل به پرسپولیس آمد و در بازی‌هایی که به میدان رفت هرگز مهاجم مطمئنی برای سرخپوشان نشان داد. از طرفی آنتونی استوکس هم خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد پرسپولیس را رها و راهی کشورش شد. با توجه به همین مسئله گل محمدی به دنبال یک مهاجم خارجی خوب و مطمئن برای تیمش بود که با قانون جدید وزارت ورزش مجبور است به همین اوساگونا بسنده کند.

نکته قابل توجه اینکه علی علیپور هم قراردادش را با پرسپولیس رو به اتمام و در حال انتقال به فوتبال اروپاست. در این شرایط مدیران پرسپولیس سخت باید به دنبال جلب رضایت علیپور برای ماندن در این تیم باشند. علیپور در چند سال اخیر کمترین دریافتی را نسبت به دیگر بازیکنان اصلی تیمش داشته و از این لحاظ برای ماندن در پرسپولیس پول زیادی را می خواهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج