۹۹۲۴۳۷
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

از عادل تا هدایتی؛ چه کسی راست می‌گوید؟

درگیری لفظی میان علی اکبر طاهری و حمیدرضا گرشاسبی روی آنتن یک برنامه تلویزیونی همه اخبار مربوط به حوزه پرسپولیس را تحت الشعاع خود قرار داده است.

ورزش سه: طاهری و گرشاسبی دو مدیر پرسپولیس رد سال های گذشته هستند که یکی پس از دیگری به عنوان مدیرعامل از سوی وزارت ورزش حکم گرفتند و هریک با کارنامه نسبتا موفق از جمع سرخپوشان جدا شدند.

طاهری که ابتدا به عنوان سرپرست باشگاه در دوره حضور حمیدرضا سیاسی انتخاب شده بود، بعد از مدتی به عنوان مدیرعامل باشگاه از سوی هیت مدیره حکم گرفت. هیئت مدیره ای که به مرور حمیدرضا گرشاسبی، رئیس دفتر وزیر را نیز به جمع نفرات خود اضافه کرد تا این دو در اغلب اوقات دوشادوش یکدیگر کارهای باشگاه پرسپولیس را پیش ببرند.

بعد از جدایی طاهری به دلیل اختلافاتش با وزیر ورزش و ماجراهای مربوط به بسته شدن پنجره پرسپولیس بعد از حکم فیفا در پرونده طارمی، طاهری که درگیری های فراوانی با اسپانسر وقت پرسپولیس (امین سیمای کیش) داشت، از سمت خود کنار رفت و وزیر ورزش نیز حمیدرضا گرشاسبی را به عنوان جانشین وی به سرپرستی گمارد. اما سرپرستی هم بعد از صعود پرسپولیس به فینال آسیا و کسب قهرمانی لیگ، جای خود را به ایرج عرب داد تا معاون اداری-مالی وی عهده دار هدایت پرسپولیس بشود.

در ماه های گذشته بحث هایی درباره اختلاف میان طاهری و گرشاسبی وجود داشت و طاهری در برخی مصاحبه ها کنایه هایی به مدیران بعدی خود بدون ذکر نام می‌زد اما بعد از مدتی این جنگ علنی شد و این دو در گفتگوهای متوالی با به زبان آوردن نام یکدیگر، از خجالت هم درآمدند.

با انتشار این دو گفتگو و علنی شدن اختلاف بین این دو مدیر سابق پرسپولیس، دوستان مشترک در تلاش بودند که بین این دو را بگیرند اما اتفاقات رخ داده در برنامه شب گذشته، برگ تازه ای از اختلافات شدید این دو مدیر باشگاهی فوتبال ایران بود.

طاهری و گرشاسبی امروز در دو گفتگوی نسبتا بلند با ورزش سه شرکت کردند و درباره اختلافشان توضیح دادند که البته موضع هریک با دیگری فرق می‌کند. طاهری سعی دارد در موضعی بالاتر نسبت به گرشاسبی بایستد و همانطور که در برنامه دیروز تلاش می‌کرد گفتگوی رودررویی با وی نداشته باشد، از این همکار سابق به حالت سوم شخص یاد می‌کند اما گرشاسبی که از این رفتار طاهری عصبانی است، صحبت ها مستقیما خطاب به او مطرح می‌کند.

باتوجه به این که پرسپولیس یک باشگاه پرطرفدار و پرماجراست و در طول سال موضوعات مختلفی در آن رخ می‌دهد، هر دو مدیر دست پری از اتهامات نسبت به یکدیگر دارند که بعد از علنی شدن جنگ، شمه هایی از آن را رو کرده‌اند. از جمله این که گرشاسبی از نزدیکی حسین هدایتی به باشگاه پرسپولیس استفاده می‌کند و طاهری به کنایه درباره ۱۵۰ پرونده خارجی پرسپولیس از گرشاسبی می‌پرسد؛ گرشاسبی از حسادت طاهری می‌گوید و طاهری از بی مبالاتی مالی در دوره بعد از خودش.

جالب این که گرشاسبی در حال حاضر در مجموعه ای فعالیت می‌کند که طاهری سابقه حضور چندین ساله در آن را دارد؛ مجموعه ایران‌خودرو که مدیریت عامل باشگاه ورزشی اش به گرشاسبی واگذار شده، در حالی که خود طاهری مدت ها به عنوان یکی از مدیران ارشد با ایران‌خودرو همکاری می‌کرده است.

انگیزه این درگیری هنوز بر آن هایی که اخبار پرسپولیس را تعقیب می‌کنند، پوشیده است اما شاید آغاز حملات از سوی طاهری به نوعی به مسئله مدیریت عامل در پرسپولیس و این صندلی خالی در این باشگاه پرطرفدار مربوط باشد. اگرچه حتی در صورت پذیرفتن این موضوع که طاهری مشغول تحرک برای حضور در این پست است، منطقی به نظر می‌رسید که او به دنبال جلب حمایت دوستان فعلی و سابقش از جمله گرشاسبی باشد که در بین هواداران از محبوبیت خوبی برخوردار است.

هم گرشاسبی و هم طاهری سابقه کار در دوره مسعود سلطانی فر با باشگاه پرسپولیس را دارنداما هر دو بعد از جدایی از باشگاه پرسپولیس به انتقاد از سیاست های وزیر پرداخته اند؛ به خصوص گرشاسبی که در این باره مصاحبه های تند و تیزی علیه وزیر و تصمیماتش مطرح کرده. کاری که طاهری مدتی است آن را انجام نمی‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خسته ازتبعیض

      جعل فساد رانت ...سو استفاده از هدابتی و وزیر وجه مشترک همه مدیران عامل دوران سلطانیفر...

    • بیقر

      چه ربطی به عادل داشت؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج