جاباما
۹۹۲۴۳۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

فنونی‌زاده: امیدوارم بازی‌ها برگزار شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: من انتظار نداشتم که این حرف‌ها را بشنوم، ولی متاسفانه حرف‌هایی زده شد که در شان باشگاه پرسپولیس نبود.

خبرگزاری میزان: مرتضی فنونی‌زاده، در خصوص شرایط باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان در حال تمرینات انفرادی هستند تا بازی‌ها آغاز شود و همچنان از تمرینات گروهی خبری نیست. تیم تا تمرین گروهی نکند به شرایط ایده‌آل نمی‌رسد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط مدیریت باشگاه تصریح کرد: رسول‌پناه در حال حاضر فقط به فکر طلبکاران باشگاه است. واقعا طلبکاران، باشگاه را اذیت می‌کنند. امیدوارم زودتر تکلیف بدهی‌ها مشخص شود. رسول‌پناه تمام هدفش در این روز‌ها بر طرف کردن مشکلات طلبکاران باشگاه است تا این مشکلات گریبان تیم را نگیرد.

فنونی‌زاده در خصوص اینکه باشگاه هنوز فاقد هیئت مدیره است، عنوان کرد: تا اواخر این ماه قرار بود اعضای هیئت مدیره تشکیل شود. پیشنهاد شخصی من به رسول‌پناه برای تکمیل اعضا، اضافه شدن پروین و دادکان بود. پروین که بزرگ باشگاه پرسپولیس است و دادکان هم در مدیریت از افراد کاربلد فوتبال به شمار می‌رود. تمام پیشکسوتان روی این دو نفر نظر مثبت دارند و امیدواریم وزارت ورزش با حضور این دو نفر موافقت کند.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره صحبت‌های اخیر بهروز رهبری‌فرد هم واکنش نشان داد و گفت: من انتظار نداشتم که این حرف‌ها را بشنوم، ولی متاسفانه حرف‌هایی زده شد که در شأن باشگاه پرسپولیس نبود. رهبری‌فرد شانس آورد که پروین از ما خواسته تا سکوت کنیم. اگر غیر از این بود، قطعا جواب محکمی به او می‌دادیم.

فنونی‌زاده در خصوص شروع دوباره لیگ عنوان کرد: امیدوارم هر چه زودتر بازی‌ها برگزار شود تا پرسپولیس به قهرمانی چهارم خود برسد و دل هواداران را شاد کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوشم میاد با این سن وسالت هنوز به دهن پروین نگاه میکنید بابا از خودت چی داری از پروین مایه نذار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج