جاباما
۹۹۲۴۸۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فرصت یک ساله به مشمولان پزشکی و پیراپزشکی

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان فارغ التحصیل رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی می توانند طبق روال گذشته از مهلت یک ساله معرفی استفاده کنند.

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان فارغ التحصیل رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی می توانند طبق روال گذشته از مهلت یک ساله معرفی استفاده کنند.

سردار تقی مهری با اعلام خبر فوق اظهار داشت: طی ماه های اخیر به علت شیوع ویروس کرونا ،وضعیت کشور در شرایطی خاصی بوده و جامعه نیاز مبرم به کادر درمانی داشته است لذا جمعی از مشمولان فارغ التحصیل رشته های پزشکی و پیراپزشکی تا اول اردیبهشت فراخوان شدند و بدون نیاز به طی کردن دوره آموزشی در بدو خدمت و با بهره مندی از تسهیلات ویژه ابلاغی ستاد کل نیروهای مسلح،به کادردرمانی بیمارستان های نیروهای مسلح پیوستند.

وی گفت:در شرایط کنونی به دلیل اینکه شرایط بهداشتی کشور از وضعیت بحرانی عبورکرده ، مشمولان فارغ التحصیل رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی می توانند طبق روال گذشته از مهلت معرفی یک ساله استفاده کنند و قبل از اتمام مهلت مذکور برای تعیین وضعیت خدمتی خود از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) اقدام کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا بیان کرد: در صورت نیاز مجدد به حضور این عزیزان در عرصه درمانی نیروهای مسلح و ضرورت فراخوان مشمولان به خدمت سربازی، مجددا اطلاع رسانی صورت گرفته و مشمولان باید براساس ضوابط اعلامی اقدام کنند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد:تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی سازمان وظیفه عمومی ناجا می باشد و هرگونه اطلاع رسانی در این حوزه از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی www.vazifeh.police.ir ،سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰،کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانیkhabarsarbazi @اعلام می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج