۹۹۲۵۷۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

جعفری: بعید می‌دانم بنا استعفا بدهد

سرپرست تیم‌ملی کشتی‌فرنگی به خبرورزشی گفت: مهم‌ترین ملاک و اولویت برای محمد بنا، میزان آمادگی کشتی‌گیران است، نه عکس و فیلم‌هایی که از انجام تمرینات‌شان طی مدت شیوع کرونا فرستاده‌اند.

خبرورزشی: موفق‌ترین سرمربی تاریخ کشتی‌فرنگی ایران با یک جمله هفت، هشت کلمه‌ای شهر را به هم ریخته و جامعه کشتی را در بهت و تعجب فرو برد. محمد بنا اکثر مواقع سعی دارد از مصاحبه دوری کند و بعضی مواقع هم حرف دلش را در فضای مجازی به‌صورت صریح یا به‌کنایه مطرح می‌کند.

انتشار جمله "آمدن دلیل می‌خواهد، ماندن بهانه و رفتن هیچ‌کدام" در فضای مجازی، شایعه احتمال استعفاء و پایان همکاری او با فدراسیون‌کشتی علیرضا دبیر را بر سر زبان‌ها انداخت. برای اطلاع از کم و کیف موضوع با محمدآقا تماس گرفته، پیام هم گذاشتیم، اما موفق به گفتگو نشدیم.

با بهروز حضرتی‌پور و رسول جزینی هم تماس گرفته و پیام گذاشتیم، این دو نیز جواب ندادند. اما حسام‌الدین جعفری سرپرست تیم‌ملی کشتی‌فرنگی، یکی از دوستان و همکاران محمد بنا طی چندین سال هدایت فرنگی‌کاران در میادین المپیک، جهان و .. به سوالات ما جواب داد. جعفری در پاسخ به خبرورزشی گفت:

* در یکی از روستا‌های ساوه ۶۰ کیلومتر به‌طرف همدان هستم و اصلا متوجه زلزله‌ای که تهران را لرزاند، نشدم. خانواده‌ام تهران هستند و تلفنی به‌من خبر دادند. الحمدالله گویا خسارت زیادی نداشته ولی بازهم برای درگذشت همان یکی، دو نفر و مصدومیت تعدادی از هموطنانم متاسف و ناراحت شدم. امیدوارم خدا به خانواده داغداران صبر و تحمل عنایت کند و مصدومان هم هرچه زودتر به‌آغوش خانواده‌هایشان برگردند.

* به‌نظر من راجع به چرخه‌انتخابی تیم‌ملی، باید سرمربیان نظر بدهند. قطعا موضوع با همفکری و همکاری فدراسیون، سرمربیان و کادرفنی تیمهای‌ملی می‌تواند اهداف و منافعِ کشتی و تیمهای‌ملی را تامین و تضمین کند. با محمدآقا تلفنی در تماس هستم ولی این‌که منظورش از جمله‌ای که گفتید، در فضای مجازی نوشته‌اند چه بوده، نمی‌دانم ولی باتوجه به برنامه‌های دقیقی که برای المپیک دارند، بعید می‌دانم منظورش کناره‌گیری از تیم‌ملی باشد و استعفا بدهد.

* سرپرست تیم هستم، مناسب نیست راجع به امورفنی حرف بزنم. درمورد مسائل‌فنی، سرمربی و کادرفنی تیم‌ملی هم اشراف‌کامل، هم مسئولیت امورفنی تیم‌ملی را دارند، بهتر از همه محمدآقا و کادرفنی می‌توانند نظر بدهند. چرخه‌انتخابی از سوی فدراسیون به تازگی مطرح شده، هنوز موضوع به‌صورت کامل شکافته نشده، من‌هم دراین‌باره هیچ جلسه یا گفتگویی با آقای بنا نداشتم که بدانم در این رابطه چه نظری دارند.

* در شرایط کرونا هم مربیان تیم‌ملی تقسیم شده و هرکدام گروهی از بچه‌ها را زیرنظر دارند. بهروز حضرتی‌پور برنامه‌ها را می‌نویسد، بعد از موافقت و تصویب محمد بنا، برای اجرا به کادرفنی تحویل می‌دهند و بچه‌ها براساس آن‌ها تمریناتشان را انجام می‌دهند. حبیب‌اله اخلاقی، لقمان رضایی، داود اخباری و .. هرکدام مسئول گروهی از بچه‌ها هستند، فیلم عملکرد بچه‌ها را نیز به سرمربی تیم‌ملی می‌دهند.

* بعید می‌دانم امسال نحوه انتخاب ملی‌پوشان براساس چرخه انتخابی جدید انجام شود. زیرا سال المپیک است و کرونا هم باعث شده تا ارتباط مستقیم سرمربی تیم‌ملی با کشتی‌گیران ملی‌پوش و اردونشین حداقل ۳ ماه قطع شود. تصمیم‌گیری پیرامون انتخاب ملی‌پوشان اعزامی به گزینشی کسب ۳ سهمیه باقیمانده و شرکت در المپیک خیلی حساس و مهم است. فکر می‌کنم محمدآقا درجلسه با رییس‌فدراسیون‌کشتی، این موضوع را حل می‌کنند تا با تدبیر مناسب، هم حقی از کسی ضایع نشود، هم منافع تیم‌ملی و انتظارات علاقمندان کشتی برآورده شود.

* مهم‌ترین ملاک و اولویت برای محمد بنا، میزان آمادگی کشتی‌گیران است، نه عکس و فیلم‌هایی که از انجام تمرینات‌شان طی مدت شیوع کرونا فرستاده‌اند. اول باید منتظر پایان مسئله کرونا باشیم. بعداً محمدآقا در اردو از نزدیک عملکرد کشتی‌گیران را می‌بیند تا بداند چه میزان آمادگی دارند. باید مطمئن شود واقعا درست و حسابی تمرین کرده‌اند یا فقط عکس و فیلم فرستاده‌اند. برای او خیلی مهم است بداند آن‌ها با چند درصد میزان آمادگی به اردو آمده اند تا براساس آن برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری کند.

* در پایان، از خدا می‌خواهم در ادامه سال ۹۹ را برای هموطنانم سال خوبی قرار بدهد تا دیگر انشاءالله شاهد کرونا و زلزله و سیل و سایر بلایای طبیعی نباشیم و دیگر اتفاق بدی برای مردم ایران نیفتد. برای هموطنانم آرزوی سالی خوب و سرشار از سلامتی، سعادت و سربلندی دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بنا رانگه دارید!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج