۹۹۲۶۱۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کاظمی: ایتالیا به دنبال برگزاری لیگ فوتبال است

سرمربی تیم بادران تهران گفت: اگر ایتالیا تصمیم می‌گیرد لیگ این کشور ادامه پیدا کند، به خاطر این است که آن‌ها قرنطینه سنگینی را در نظر گرفته‌اند.

خبرگزاری فارس: فرهاد کاظمی سرمربی تیم بادران تهران در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی "ورزش تعطیل نیست" شبکه ورزش درباره وضعیت لیگ یک گفت: ما باید ببینیم چه کسی می‌خواهد تصمیم‌گیرنده باشد و آیا سلامتی مردم برای آن‌ها اهمیت دارد یا نه.

وی ادامه داد: در لیگ یک تیم اول و صدرنشین امتیازش بسیار بالاست و اگر بخواهد لیگ انجام نشود و نیمه کاره بماند، قطعاً در حق این تیم احجاف خواهد شد. به نظرم سلامتی ارجح است و باید با شرایط کل دنیا پیش برویم.

این سرمربی عنوان کرد: ما اصلاً نتوانسته‌ایم مسائل اصول بهداشتی خودمان را مثل کشورهای اروپایی رعایت کنیم. نمی‌توانیم فاصله‌گذاری را رعایت کنیم و بعد می‌گوییم لیگ برگزار شود. اگر ایتالیا تصمیم می‌گیرد لیگ این کشور ادامه پیدا کند، به خاطر این است که آن‌ها قرنطینه سنگینی را در نظر گرفته‌اند.

کاظمی درباره ادامه لیگ صحبت کرد و گفت: من در مقام یک مربی صحبت می‌کنم ولی نظر مدیرعامل‌ها و مالکین باشگاه‌ها ممکن است متفاوت باشد. به هر حال هر تصمیمی که گرفته شود ما از قانون تمکین می‌کنیم. به نظرم سلامتی از همه چیز بالاتر است. شما ببینید ما زمانی که با تیم اراکی بازی کردیم، دو نفر از اعضای کادر فنی ما کرونا گرفتند و خدا رحم کرد که آن‌ها شفا پیدا کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج