جاباما
۹۹۲۶۶۴
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

فقط شماره ۷ پروین نفرین شده نیست

پیراهن شماره ۱۰ پرسپولیس هم طلسم شده است!

به نظر می‌رسد پیراهن شماره ۷ پرسپولیس که متعلق به علی پروین اسطوره باشگاه بوده تنها شماره طلسم شده این تیم نیست و باید پیراهن شماره ۱۰ را هم به نوعی نفرین شده خواند.

خبرورزشی: پله، دیگو مارادونا، میشل پلاتینی، زیکو، گری لینه‌کر، ریوالدو، رونالدینیو، رود گولیت... و لیونل مسی! وجه اشتراک همه این اسطوره‌های دنیای فوتبال پوشیدن پیراهن شماره ۱۰ است. هر تیم ملی یا باشگاهی شماره ۱۰ دارد که از قضا در بیشتر تیم‌ها هم ستاره است.

این در حالی است که در تیم پرطرفدار پرسپولیس هیچ بازیکنی شماره ۱۰ نمی‌پوشد! قبل از شروع فصل مهدی شریفی شماره ۱۰ می‌پوشید که پس از قرار گرفتن او در لیست مازاد توسط گابریل کالدرون این پیراهن به فرشاد احمدزاده رسید.

تصور می‌شد با شروع لیگ برتر فرشاد احمدزاده که به خاطر ترک پرسپولیس در دوران بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نزد هواداران این تیم منفور شده بود بتواند دوباره خودش را روی سکو‌ها محبوب کند اما...

شماره ۱۰ جدید پرسپولیس در نیم‌فصل اول دو مرتبه محروم شد و درگیری در شهرآورد رفت، کارش را برای بازگشت به ترکیب اصلی بسیار سخت کرد. فرشاد احمدزاده بر خلاف ابتدای فصل که به دلیل تسلط به زبان انگلیسی برخی اوقات در نقش مترجم کالدرون و دستیارانش ظاهر می‌شد و رابطه خوبی با کادر فنی سابق پرسپولیس داشت ناگهان از چشم آن‌ها افتاد. اوج گرفتن مهدی ترابی و وحید امیری کار فرشاد احمدزاده را سخت‌تر کرد و در ادامه، اما شماره ۱۰ تصور می‌کرد با رفتن گابریل کالدرون اوضاع برای او بهتر می‌شود که نشد.

با بازگشت یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس بر خلاف تصور خیلی‌ها فرشاد احمدزاده شماره ۱۰ این تیم به همراه حسین ماهینی در لیست مازاد قرار گرفته و مجبور به جدایی شد و به فولاد خوزستان پیوست.

عجبا که احمدزاده به گواه مربیان فولاد بهترین بازیکن این تیم در نیم‌فصل دوم بوده است! فرشاد رفت، اما با توجه به اینکه او در نیم‌فصل اول شماره ۱۰ پوشیده بود دیگر بازیکنی نمی‌توانست از آن استفاده کند. آنتونی استوکس هم در بدو عقد قرارداد با پرسپولیس سراغ این پیراهن رفت که نتوانست به دلیل مورد اشاره آن را بپوشد. استوکس نیز مجبور شد در لیگ برتر و بازی با استقلال تهران شماره ۳۲ بپوشد.

این مهاجم پرحاشیه ایرلندی با شماره ۳۲ خوش درخشید و نقشی تأثیرگذار در گل دقیقه ۸۹ بشار رسن داشت، اما در لیگ قهرمانان آسیا پیراهن شماره ۱۰ پوشید. آنتونی استوکس دو بازی کم‌اثر با پیراهن شماره ۱۰ پرسپولیس برابر الدحیل و الشارجه انجام داد و رفت که رفت!

حالا باشگاه پرسپولیس از این مهاجم ایرلندی شکایت کرده است. به نظر می‌رسد پیراهن شماره ۷ پرسپولیس که متعلق به علی پروین اسطوره باشگاه بوده تنها شماره نحس این تیم نیست و باید پیراهن شماره ۱۰ را هم به نوعی نفرین شده خواند. پیراهنی که هر کسی می‌پوشد دچار بدشانسی، نفرت هواداران و نارضایتی مربیان پرسپولیس می‌شود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چیزی زدی آقای نویسنده این یاوه گویی ها چیه ؟بازیکن اگه بازیکن باشه با پیراهن بی شماره هم گل میزنه !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج