۹۹۲۶۸۷
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

بابک زنجانی آنلاین است؟

نام بابک زنجاني حالا نه به عنوان يك ثروتمند و كارآفرين و تاجر و عناويني از اين دست بلكه به عنوان يك ابر بدهكار بانكي براي بسياري از فعالان عرصه‌هاي اجتماعي و سياسي و اقتصادي آشناست.

روزنامه اعتماد: نام بابک زنجاني حالا نه به عنوان يك ثروتمند و كارآفرين و تاجر و عناويني از اين دست بلكه به عنوان يك ابر بدهكار بانكي براي بسياري از فعالان عرصه‌هاي اجتماعي و سياسي و اقتصادي آشناست.

بر اساس گزارش‌ها با اشاره به تشديد فعاليت شبكه‌هاي اجتماعي با نام بابك زنجاني در شبكه‌هاي اجتماعي اينستاگرام و فيس‌بوك درباره جزييات مطالب منتشر شده توسط حساب كاربري اين ابربدهكار بانكي آمده است: «پست‌ها با تعداد محدود كپشن همراه است و اكثر قريب ‌به اتفاق آنها زنجاني را در دوران فعاليتش قبل از بازداشت نشان مي‌دهد، برخي هم صرفا بنگاه‌هاي اقتصادي او را نمايش مي‌دهد؛ زنجاني ‌تر و تميز و كت‌وشلوار به تن كه در بازديد از فعاليت‌هاي اقتصادي خود به ‌سر مي‌برد.»

نكته قابل ‌توجه در اين ميان آنكه رسول كوهپايه‌زاده، وكيل بابك زنجاني در اظهاراتي نسبت به فعاليت‌هاي اين بدهكار بانكي در شبكه‌هاي اجتماعي ابراز بي‌اطلاعي كرد و اداره اين شبكه‌ها توسط بابك زنجاني را بعيد دانست.

سايت بابك زنجاني نيز همچنان مشغول فعاليت است و اين روزها به پايگاهي عليه مسوولان دولت حسن روحاني تبديل شده اما جالب آنكه هيچ ‌يك از مسوولان مربوطه در اين زمينه پاسخ روشني به افكارعمومي نمي‌دهند؛ چنانكه پيگيري‌هاي اعتمادآنلاين از قوه قضاييه، وزارت نفت و وزارت امور خارجه نيز به در بسته خورده تا مشخص نباشد چطور يك ابربدهكار بانكي هم مي‌تواند به ‌رغم صدور حكم اعدام، اعدام نشود و هم در روزهاي حضور در زندان در شبكه‌هاي اجتماعي به نامش فعاليت تبليغاتي صورت بگيرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر دم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد

    • بدون نام

      همش سرکاری بود از اول

    • بدون نام

      از این بابک ها ایران زیاد داره این یکی لای در رفته اسمش سر زبانهاست

    • مهدی

      اون بدبخت روبخاطردلاریک هفته ای اعدام کردندوتمام اموالش مصادره شد،اونیکه باعرض موبایل اورده بوددستگیروزندانی وبعدزندانی میگفتندچراموبایلاتومیفروشی بدبختتوزندان بوده قبلش.ریس سایپاوایران خودرواولین اقدام ریسی بودکه زندانی شدندومیبینیدخودرومفت شده.پنج میلیارددلارعرض گم شده رادیدید،مردباشیدماست چه رنگیه.

      پاسخ ها

      • Shahla

        چرا چرت میگی..چیو با چی مقایسه میکنی؟ زنجانی صاحب چند بانک و چندین شرکت و همینطور بزرگترین ارتباط قوی خارجی رو در بین تمام تجار ها داره..و همینطور سیتسمی طراحی کرد که بوسیله اش ۸۷ میلیارد یورو برای ایران تو تحریم انتقال داد که تو دادگاه هم ثابت شد..راحت بهت بگم یه نابغست..حالا اینهایی که درگیر یه داستان شدن و اعدام شدن کجاشون شبیه زنجانیه؟ همون بدبختایی که ازشون حرف میزنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج