۹۹۲۷۱۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دروگبا، بهترین مهاجم ۲۰ سال اخیر لیگ فرانسه

ستاره سابق مارسی با پشت سر گذاشتن ستاره‌های مثل ابراهیموویچ و کاوانی به عنوان بهترین مهاجم لیگ فرانسه در قرن بیست و یکم انتخاب شد.

ایسنا: به نقل از اسکای اسپورت، سایت رسمی لیگ فرانسه نظرسنجی را درباره بهترین مهاجم این لیگ در ۲۰ سال اخیر انجام داد. در این نظرسنجی بیش از ۴۰ هزار نفر شرکت کردند و دیدیه دروگبا با کسب ۵۱ درصد آراء به عنوان بهترین مهاجم لیگ فرانسه در قرن اخیر انتخاب شد.

دروگبا سه فصل در لیگ فرانسه بازی کرد. او ابتدا از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳ پیراهن گنگام را بر تن کرد و بعد از درخشش در این تیم راهی مارسی شد و یک فصل هم در این تیم بازی کرد و بعد از آن بود که مورد توجه چلسی قرار گرفت و توانست که زیر نظر مورینیو موفقیت های زیادی را به دست آورد.

دروگبا در واکنش به این خبر گفت: از کسانی که به من رای دادند تشکر می‌کنم. از دو باشگاه گنگام و مارسی که باعث شدند تا لحظات خاصی را تجربه کنم تشکر می‌کنم. می‌خواهم نهایت احترام خود را به همه کسانی که به من رای دادند بیان کنم.

دروگبا در ۸۰ بازی که در لیگ فرانسه به میدان رفت توانست ۳۹ گل به ثمر برساند اما بهترین دوران حضور او در مستطیل سبز به دوران حضورش در چلسی بر می‌گردد.

در این نظرسنجی زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سابق پاری سن ژرمن در رده دوم قرار گرفت. او آمار خیره کننده ای از خود در تیم پاریسی به جای گذاشت تا جایی که توانست در ۱۲۲ بازی ۱۱۳ گل به ثمر برساند.

زلاتان از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ با پیراهن پاری سن ژرمن بازی کرد و بعد از آن هم راهی لیگ جزیره شد تا برای شیاطین سرخ بازی کند و در شرایط کنونی هم بازیکن میلان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج