جاباما
۹۹۲۷۴۳
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

ربیع‌خواه: مثل پارسال دبل می‌کنیم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علاقه داریم لیگ ادامه پیدا کند، چرا که علاوه بر لیگ برتر در جام حذفی هم مدعی هستیم و تلاش می‌کنیم مانند سال گذشته در کسب جام دبل کنیم.

ایرنا: محسن ربیع‌خواه با اشاره به تعطیلی مسابقات لیگ برتر افزود: متاسفانه شرایط به گونه‌ای رقم خورده است که در حال حاضر امکان برگزاری مسابقات وجود ندارد. این یک معضل جهانی است و تنها مربوط به ایران نیست. دوست داریم مسابقات برگزار شود و بتوانیم در زمین بازی از حق‌مان دفاع کنیم اما متاسفانه این شرایط در حال حاضر فراهم نیست.

وی در مورد نامه ارسالی توسط برخی تیم‌ها که خواستار پایان لیگ برتر شدند، اظهار داشت: برخی هجمه‌ها منطقی نیست. می‌خواهیم مسابقات ادامه پیدا کند و این را هم باشگاه به طور رسمی اعلام کرده است تا بدون حرف و حدیث به حق‌مان برسیم. این حرف‌ها را کسانی مطرح می‌کنند که از ادامه لیگ ترس دارند وگرنه ما از هیچ چیز واهمه‌ای نداریم. از ابتدا هم گفتیم که دوست داریم لیگ برگزار شود و دل‌مان برای فوتبال تنگ شده است.

ربیع‌خواه اضافه کرد: الان همه در مورد لیگ صحبت می‌کنند اما ما امسال علاوه بر لیگ برتر، در جام حذفی هم مدعی هستیم و می‌توانیم قهرمان شویم. پرسپولیس خواهان ادامه مسابقات است و ما هم به عنوان بازیکن تلاش می‌کنیم تا هر ۲ جام پیش رو را کسب و مانند سال گذشته دبل کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس همچنین با اشاره به تمریناتش در دوران قرنطینه اضافه کرد: من هم سعی کردم تمریناتم را به طور اختصاصی انجام دهم تا از شرایط ایده‌آل فاصله نگیرم. الان هم شرایط خوبی دارم و منتظر هستیم تا شرایط برای برگزاری لیگ مهیا شود و به زمین چمن بازگردیم.

وی در مورد احتمال مصدومیت بازیکنان در صورت برگزاری بازی‌ها به طور فشرده، گفت: این به تمرینات بازیکنان و برنامه‌های آنها بازمی‌گردد. فکر نمی‌کنم فوتبالیستی در این مدت تمرین نداشته باشد و همه سعی کردند با انجام تمرینات آمادگی بدنی خود را حفظ کنند.

ربیع‌خواه در مورد شرایط بازیکنان پرسپولیس و برقراری ارتباط با یکدیگر در دوران قرنطینه و فاصله‌گذاری اجتماعی نیز گفت: با هم تیمی‌هایم از طریق تماس تلفنی در ارتباط هستیم. همه بازیکنان تمرینات اختصاصی خود را انجام می‌دهند و آماده هستند اما به نظر من باید پیش از شروع مسابقات به تیم‌ها برای برگزاری تمرینات تیمی هم زمان بدهند زیرا هیچ تمرینی مانند تمرینات تیمی بدن را آماده نگه نمی‌دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله تا وقتی این وزیر بی کفایت هست

    • بدون نام

      بله ، مثل همیشه به کمک فدراسیون ، و داورها بدون انجام بازی هرسال قهرمان هستید ، اصلا شما می تونید هرسال قبل از شروع لیگ جام قهرمانی را دریافت کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج