۹۹۲۷۴۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آذری: دستمزد ۳ میلیاردی مدیران، فاجعه است

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان معتقد است اگر درآمد ۳ میلیاردی برخی از مدیران باشگاه‌ها صحت داشته باشد یک فاجعه رخ داده و این موضوع باعث بدنامی دیگران خواهد شد.

ایلنا: سعید آذری در گفتگو با برنامه رادیویی درواکنش به فکوس عده‌ای بر روی حقوق مدیران باشگاه‌های فوتبال اظهار داشت: متاسفانه ایراد کار این است که وقتی میخواهید به مدیر عاملان باشگاه‌ها پول بدهید آنها را با مدیران بقیه سازمان‌ها مقایسه میکنید ولی بازیکنان و مربیان زیر نظر این مدیر زمانیکه یک قرارداد ۸ یا ۱۰ میلیارد تومانی امضا میکنند و یک مدیر باید در طول یک سال بودجه‌ای حدود صد میلیارد تومان را مدیریت کند چرا آن مدیر را با سازمان خودش نمی سنجید.

آیا نباید یک هارمونی بین قرارداد بازیکنان مربیان و مدیران یک باشگاه وجود داشته باشد؟؟ حالا نه به آن شدت ولی مدیران هم باید در آن کلاس کاری پرداخت باشگاه‌ها دیده شوند مخصوصا مدیرانی که برای سازمان‌هایشان ارزش افزوده و برندسازی صورت میگیرد باید در مورد آنها این شرایط کمی لحاظ شود. ولی در مجموع فکر میکنم حق با شماست چرا که ما در قراردادهای ورزشی‌مان ایراداتی داریم به همین دلیل امروزه شاهد هستیم سه چهار باشگاه در ایران نزدیک به ۱۰ میلیون دلار بدهی دارند به همین دلیل صحبت شما بسیار متین و قابل احترام است همین موضوع باعث میشود که مدیران مثل بنده و سایر دوستان کمی روی وظایفشان تسلط کمتری دارند.

وی در واکنش به اینکه برخی از مدیران تیم‌ها دریافتی نزدیک به سه میلیارد تومان دارند گفت: اگر چنین اتفاقی افتاده باشد سعی میکنم اصطلاحا نه از این ور بوم بیفتم و نه از آن ور بوم. باورم این است که باید یک هارمونی بین پرداختی‌ها وجود داشته باشد. مدیری که سال گذشته در ورزش ما سه میلیارد تومان درآمد داشته که اصلا به شیوه آن کاری ندارم اگر به صورت رسمی در قرارداد این پرداختی صورت گرفته باشد در نوع خودش یک رکورد استثنایی و فوق العاده در ورزش کشور محسوب میشود.

فکر میکنم اگر این مدیری سه میلیارد تومان درآمد داشته پس باید یک چیزی حدود ۲۵۰ میلیارد تومان برای باشگاه مربوطه آورده داشته باشد، در مورد زیرساخت‌های باشگاه هم باید عالی عمل کرده باشد، تیمش هم باید قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شده باشد. اگر هم این صحبت را مطرح کردیم که مدیران هم حق دریافت چنین دستمزدهایی را دارند ولی از آن سمت هم در قبال دریافتی‌ که دارند باید خدماتی را ارائه کنند.

مثلا: پنج زمین فوتبال برای باشگاه‌ مهیا کرده باشند.باید طوری استعدادیابی کنند که تقریبا سه یا چهار بازیکن را به باشگاه‌های خارجی ترنسفر کرده باشند و آن باشگاه سه میلیون دلار بدهی خارجی نداشته باشد اگر درآمد خوبی دارند باید خدمات عالی را هم ارائه دهند. البته همگی میدانیم اگر چنین اتفاقی رخ داده باشد فاجعه است. این را من میگویم که سالهاست در فوتبال ایران مدیریت میکنم این اتفاق یک فاجعه است و اصلا برای خود من قابل قبول نیست.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد اینکه آیا چنین دریافتی از باشگاهش دارد گفت: شما باید این سوال را از مدیران بالا دستی باشگاه که به من حقوق میدهند بپرسید؟ واقعا جای تاسف است که چنین خبری شنیده میشود امیدوارم که صحت نداشته باشد چرا که باقی مدیران را هم بدنام میکند. بنظرم با بررسی میزان صلاحیت افراد و عملکرد آن‌ها کمی با چیزهایی که در ذهن ما هست مغایرت وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج