۹۹۲۷۹۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دوراهی دشوار پل پوگبا؛ ماندن یا رفتن؟

پل پوگبا ستاره فرانسوی یونایتد با دوراهی دشواری مواجه است و باید هر چه زودتر درباره تمدید قرارداد با یونایتد یا منتظر رئال مادرید ماندن تصمیم بگیرد.

ورزش سه: روزنامه اسپانیایی آ اس با انتشار مطلبی درباره پل پوگبا ستاره فرانسوی یونایتد می‌گوید پوگبا این روزها با دوراهی دشواری برای تصمیم گیری مواجه است چرا که می‌داند هر چه زودتر یا باید قراردادش را با یونایتد تمدید کند یا به امید رئال مادرید منتظر بماند. اما دشواری تصمیم پوگبا این است که او می‌داند با شرایط فعلی ممکن است رئال مادرید به جای او به دنبال یک هدف جوان‌تر و ارزان‌تر باشد.

البته پوگبا گزینه‌های دیگری هم دارد که کار تصمیم‌گیری را برای او دشوارتر کرده. سوالهای این روزهای پوگبا این است که آیا باید قراردادش را با یونایتد تمدید کند؟ منتظر اقدام رئال مادرید برای جذب خود باشد؟ با یوونتوس برای بازگشت به این تیم مذاکره کند؟ یا با اینترمیلان صحبت کند، تیمی که با فروش لائوتارو مارتینز و ایکاردی پول کافی برای جذب او را خواهد داشت؟

دستمزد سالانه نجومی پوگبا که ۱۷ میلیون یورو اعلام شده مهمترین مانع بر سر راه انتقال او به رئال مادرید است. از این گذشته رابطه فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید با مینو رایولا ایجنت پوگبا، بعد از دو بار تلاش رئالی‌ها در سالهای ۲۰۱۶ و ۲۰۱۹ برای جذب ستاره فرانسوی و ناکامی در این عملیات، حالا شکرآب شده است.

آنچه مدیر برنامه‌های پوگبا و او را نگران کرده ابراز علاقه رئال مادرید به جذب ادواردو کاماوینگا است. آ اس می‌گوید این مهمترین عاملی است که پوگبا را به این نتیجه رسانده که امید ۱۰۰درصد داشتن به رئال درست نیست و باید گزینه‌های دیگر را هم در نظر داشت.

یکی از محتمل‌ترین گزینه‌های پوگبا در صورت عدم توفیق در انتقال به رئال، بازگشت به یوونتوس است. گزینه دیگر او در ایتالیا اینترمیلان است که در روزهای اخیر روزنامه گاتزتا دلواسپورت در این کشور تلاش زیادی کرده تا نشان دهد باشگاه ایتالیایی علاقه‌ای جدی به جذب پوگبا دارد.

تا پیش از بحران کرونا تقریبا قطعی شده بود که پوگبا امسال تابستان یونایتد را ترک خواهد کرد اما حالا به نظر می‌رسد هم باشگاه یونایتد و هم پوگبا به گزینه تمدید قرارداد او تا سال ۲۰۲۱ جدی‌تر از همیشه نگاه می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج