۹۹۲۸۱۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

طباطبایی: مدیریت ضعیف، مشکل استقلال است

پیشکسوت استقلال گفت: معضل اصلی این باشگاه مدیریت است و هر فرد جدیدی که آمد ضعیفت‌تر عمل کرد. با چنین شیوه مدیریتی آینده‌ای برای این تیم نمی‌بینم.

ایرنا: هادی طباطبایی در خصوص وضعیت مدیریت باشگاه استقلال افزود: باشگاه از نظر مدیریت وضعیت مناسبی ندارد. بازیکنان استقلال زحمت خود را می‌کشند. در این مدت همواره در زمینه مدیریت استقلال و مشکلات آن صحبت کرده‌ام. کادر فنی و بازیکنان همه جوره تلاش می‌کنند اما تغییرات متعدد در سال‌های اخیر در استقلال رخ داده است.

وی تصریح کرد: هر مدیریتی که رفت و دیگری آمد به مراتب ضعیف‌تر بود. معضل اصلی استقلال مدیریت است و اگر درست شود اتفاقات خوبی می‌افتد. با این سبک و سیاق مدیریت در استقلال آینده خوبی نمی‌بینم.

بازیکن اسبق استقلال همچنین درباره خصوصی‌سازی سرخآبی‌ها گفت: نگران نوع خصوصی‌سازی هستم. خصوصی‌سازی به چه کسی می‌رسد. با چه تفکر و نگاهی آن فرد این تیم را می‌گیرد و چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد. سنگ و چوب و سیمان که نمی‌فروشیم و در حال واگذاری یک جریان بزرگ اجتماعی هستیم که اثرگذار است. نباید همچون کارخانجات با استقلال و پرسپولیس رفتار شود. نگرانم که این واگذاری به چه شکلی خواهد بود که در این خصوص نیز حرف‌های زیادی دارم.

طباطبیی در خصوص معرفی قهرمان لیگ برتر اظهار داشت: قهرمانی مسجل نشده است و وقتی تیم‌های دیگر هنوز این فرصت را دارند که رقابت داشته باشند و شانس خود را امتحان کنند منطقی نیست که قهرمان اعلام شود. بهترین راه این است که اگر فرصتی باشد مسابقات ادامه یابد. گرچه باید دید که شرایط این روزهای ایران و دنیا بدلیل شیوع ویروس کرونا آیا مجال برگزاری مسابقات لیگ را می‌دهد یا خیر.

وی افزود: اگر قهرمان مشخص شود در حق برخی از تیم‌ها اجحاف خواهد شد. از سوی دیگر تکلیف تیم‌هایی که سقوط می‌کنند چیست و همه بالاتکلیف هستند. امسال یک سال ویژه‌ای است که کرونا تمام دنیا را به تعطیلی کشانده است. ایران نیز از این امر مستثنی نیست، بنابراین نباید خیلی دنبال این جام‌ها باشیم. بنظرم امسال قهرمان واقعی کادر پزشکی و درمان هستند و باید جام را به آنان بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی فتاحی

      طباطبایی عزیز ضعف از مدیریت نیست بلکه وزیر ورزش نالایق که پرسپولیسی است و عامل اغتشاش در استقلال است باعث از هم گسیختگی استقلال است ... همین مدیران ضعیف هم منصوب شده از این وزیر پرسپولیسی است ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج