۹۹۲۸۱۴
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

تارتار: بهترین گزینه ازسرگیری مسابقات است

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اگر می‌توان امکانات لازم برای ادامه لیگ را فراهم کنیم بهترین گزینه ازسرگیری مسابقات است.

خبرگزاری میزان: مهدی تارتار با اشاره به طولانی شدن زمان تعطیلی لیگ برتر فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: تمرینات انفرادی مثل سابق ادامه دارد، ولی باید فکری به حال و روز فوتبال کرد. من بار‌ها گفته‌ام با این ویروسی که کماکان به مردم آسیب می‌زند، شروع دوباره لیگ امکان‌پذیر نیست. همانطور که می‌بینید ستاد مبارزه با ویروس کرونا اجازه شروع تمرینات را صادر نکرد.

وی ادامه داد: آمار نشان می‌دهد در برخی شهر‌ها مبتلایان رو به افزایش هستند. طبیعتا اگر یک فوتبالیست به کرونا مبتلا شود آسیب زیادی در زندگی خواهد دید. حتی ممکن است نتواند به فوتبال برگردد. از این رو تا زمانی که این ویروس کاملا ریشه‌کن شود شخصا با شروع مجدد بازی‌ها مخالف هستم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: اگر قرار باشد لیگی که هنوز ۹ هفته از آن باقی مانده است را با برگزاری فشرده مسابقات شروع کنیم، با توجه به دو ماه تعطیلی یک بدنسازی اساسی لازم داریم. واقعا شروع مجدد لیگ به این سادگی‌ها نیست. ما نباید خود را با برخی کشور‌ها مقایسه کنیم. در اینجا بحث امکانات مطرح است. اگر می‌توانیم قرنطینه کامل برای هر تیم در نظر بگیریم، هر روز از بازیکنان تست بگیریم و پزشکان متخصص در این حوزه بالای سر تیم باشد می‌توانیم مثل کشور‌های پیشرفته آغاز کنیم. آیا ما واقعا این امکانات را داریم؟ اگر امکانات هست بهترین گزینه این است که لیگ را شروع کنیم. من معتقدم هیچ لیگی ارزش آن را ندارد که ورزشکارانمان آسیب ببینند.

تارتار در مورد شرایط مالی تیم نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: شرایط تیم ما نسبت به دیگر تیم‌های لیگ بد نیست. تاکنون بازیکنان و کادرفنی ۶۰ درصد از مطالبات خود را دریافت کرده‌اند. با کمک مسئولان استان پرداختی‌ها روند خوبی داشت است. از این به بعد هم سازمان لیگ و فدراسیون باید در مورد ادامه پرداخت پول شاغلان در فوتبال تصمیم بگیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از نظر من نباید شرایط مالی فوتبال ما را با دیگر کشور‌ها مقایسه کرد چون اصلا قابل قیاس نیست. اگر می‌بینیم برخی ورزشکاران در دیگر کشور‌ها بخشی از حقوق خود را می‌بخشند به این دلیل است که آنها در موعد مقرر حق و حقوق‌شان را دریافت کرده‌اند. از طرفی مبلغ قراردادشان با بازیکنان ما تفاوت زیادی دارد. برای مثال قرارداد بازیکنان تیم ما به شکلی است که نمی‌شود در موردش صحبت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ملت از گشنگی مردن شما دنبال ی توپید

    • بدون نام

      چه عجب نگفتی پرسپولیس را قهرمان اعلام کنن ، تو که همیشه برنده شدن پرسپولیس از برنده شدن تیمهای خودت برات مهمتربوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج