۹۹۲۸۲۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

فرزامی: بعید است لیگ تمام شود

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: با توجه به اینکه هنوز برخی استان‌ها در وضعیت قرمز قرار دارند و این مسئله همچنان ادامه دارد، بعید به نظر می‌رسد لیگ نوزدهم به پایان برسد.

خبرگزاری مهر: حسین فرزامی با اشاره به اهمیت تعامل بین سرمربی و مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: خوشبختانه سرمربی و مدیرعامل پس از مدت‌ها یکدیگر را دیدند و به طور حتم یک نشست خوب را برگزار کردند. این جلسات می‌تواند به سود تیم رقم بخورد؛ سرمربی مشکلات را به مدیرعامل انتقال می‌دهد و او هم تلاش می‌کند که در صدد رفع این مشکلات برآید و این می‌تواند یک پوئن مثبت برای موفقیت استقلال باشد.

فرزامی افزود: این جلسات باید در ماه چندین‌بار برگزار شود، البته باید در بعضی جلسات، اعضای هیئت مدیره هم حضور داشته باشند تا با همفکری همه اعضا، نتایج مثبتی رقم بخورد.

عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: این روزها استقلال شرایط سختی دارد اما امیدوارم مدیرعامل جدید بتواند با شناختی که از استقلال دارد، رفته‌رفته مشکلات را حل کرده و آرامش را به اردوی آبی‌پوشان بازگرداند.

وی با اشاره به مطرح شدن اظهاراتی در رابطه با ادامه یافتن لیگ گفت: با خبرهایی که ما می‌شنویم هنوز چند شهری که تیم‌های لیگ برتری در آن حضور دارند، در وضعیت قرمز هستند؛ مشهد و اهواز چنین شرایطی دارند و نمی‌شود برخی تیم‌ها تمرین کنند و برخی دیگر همچنان در تمرینات خانگی بمانند.

این بازیکن پیشین استقلال افزود: با چنین شرایطی که در پیش است و هنوز تصمیمی در مورد ادامه لیگ گرفته نشده، بعید می‌دانم لیگ نوزدهم به پایان برسد. تیم‌هایی چون شهرخودرو، فولاد خوزستان و برخی تیم‌های دیگر که شهرهایشان در وضعیت قرمز قرار دارد، نمی‌توانند تمرین کنند.

عضو پیشین هیات مدیره استقلال ادامه داد: ضمن اینکه اگر بخواهیم لیگ را شروع کنیم، باید زمان مناسبی به تیم‌ها بدهیم که بتوانند پس از گذشت سه ماه به شرایط آرمانی دست پیدا کنند؛ بنابراین کار بسیار سختی در پیش است. ما می‌توانیم همین امروز همانند برخی کشورهای اروپایی رسماً اعلام کنیم که لیگ نیمه کاره به پایان رسیده تا باشگاه‌ها بیشتر از این متضرر نشده و برای فصل بعد، خود را آماده کنند.

فرزامی در پایان خاطرنشان کرد: فوتبال را نباید به هر قیمتی برگزار کنیم بخصوص اینکه بازی بدون تماشاگر هیچ جذابیتی ندارد اما مهمتر از همه سلامت بازیکنان و کسانی است که کارهای اجرایی ورزشگاه‌ها را انجام می‌دهند و اگر چند نفر از آنها به این ویروس مبتلا شوند، آیا کسی پیدا خواهد شد که پاسخگوی خانواده‌شان باشد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کسی از تو نظر خواست چکاره هستی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج