۹۹۲۹
۱۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
پ

در مجتمع قضایی شهید محلاتی

ورزشکار خوش چهره، اسیر زنان خیابانی

این زن جوان در پاسخ به این سوال كه آیا فرزندی دارید یا خیر گفت:‌ خدا را شاكرم كه زیر بار این درخواست همسرم نرفتم، چون او بسیار علاقه مند بود بچه دار شویم اما من با توجه به شرایط مشكوك موجود نخواستم از مردی كه به دنبال گناه است، فرزندی داشته باشم.

بار دیگر به دادگاه خانواده شماره۱ واقع در مجتمع قضایی شهید محلاتی رفتم. در حال خروج از دادگاه بودم که به خانمی محجبه و جوان برخوردم. از او پرسیدم آیا به قصد طلاق به دادگاه آمده که گفت بله،‌ راستش را بخواهید سه سال قبل خیلی معمولی ازدواج كردم و همسرم به لحاظ چهره و اندام بسیار محبوب به نظر می آمد. اما ملاك انتخاب من فقط این نبود، اهل دود و دم نبودن و خانواده موجه او شاید دلیل پذیرش من بود.

وی در ادامه می گوید: همسر من اعتیاد ندارد، بلكه ورزشكار است و این امر در كنار چهره زیبای او باعث غرور او شده و بعد از ۳ سال زندگی مشترك به این نتیجه رسیده است كه من همسر دلخواه او نبودم و او زود ازدواج كرده است. همسرم زمانی كه من ۱۹ ساله بودم، در سن ۲۵ سالگی مرا به عقد خود در آورد و حالا معتقد است كه من دختر دلخواه مادرش هستم نه او!
ندا. ر در ادامه با اشاره به این مطلب كه همسرم به دام زنان خیابانی گرفتار شده، خاطر نشان كرد:‌

هرچند او این موضوع را انكار می كند، اما به گفته دوستانش و همچنین از پیامك ها و تماس هایی كه من در گوشی او دیدم، با چند خانم دیگر ارتباط دارد و اینكه این رابطه تا چه حد است به گردن خودش، به هر تقدیر همه چیز برای من روشن است و نمی توانم با او زیر یك سقف زندگی كنم دیگر اعتمادی به او ندارم، من به دنبال زندگی پاك و بی آلایش بودم. او می دانست من بر اساس اعتقاداتم با او سر سفره عقد نشستم و با او پیمان بستم تا پایان عمر با او باشم، اما بی قیدی های او و ادعاهای بچه گانه اش درباره ازدواج نادرست با من، مرا گرفتار دادگاه خانواده كرد كه شاید به خواب هم نمی دیدم روزی به اینجا قدم بگذارم !

این زن جوان در پاسخ به این سوال كه آیا فرزندی دارید یا خیر گفت:‌ خدا را شاكرم كه زیر بار این درخواست همسرم نرفتم، چون او بسیار علاقه مند بود بچه دار شویم اما من با توجه به شرایط مشكوك موجود نخواستم از مردی كه به دنبال گناه است، فرزندی داشته باشم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال كه آیا در همسر داری كوتاهی كردید، ادامه داد:‌ خداوند و خانواده خودش شاهد هستند كه من در زمینه همسرداری كوتاهی نكردم، من به دنبال رضایت او بودم اما او ...!

ندا در ادامه درباره این مطلب كه آیا درخواست مهریه هم داده است، می گوید:‌ بله، با توجه به این كه همسرم تمكن مالی دارد، درخواست مهریه داده ام و مقرر شده است تا نصف مهریه 500 سكه ای مرا نقد و باقی مانده مهریه را به صورت اقساط پرداخت كند. اما آنچه مسلم است زندگیم خراب شده است. من از ازدواج هدف دیگری داشتم، اما مسعود به دنبال هوس رانی رفت و با این كار زندگی مرا هم به نابودی كشید، فقط مانده ام چگونه در این جامعه با عنوان مطلقه زندگی كنم، به هر حال من از این بی‌رحمی او هیچ وقت نمی گذرم.

منبع : برنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

ورزشکار خوش چهره، اسیر زنان خیابانی


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ورزشکار خوش چهره، اسیر زنان خیابانی
      لطفا نام ورزشکار مورد نظر را بنویسید

    • بدون نام

      عزيزم تو كه مهريتو گرفتي ، با اين پولي هم كه الان داري يك روزم مطلقه نمي موني ، اصلاً لازم به نگراني نيست، حالا چرا از اون پسر بدبخت مصاحبه نشد ببينيم اين خانم محجبه چقدر راست مي گه؟!

    • chragh roshan

      duste nashnas,lotf konid matalebo dorost bkhunid. manzursh varzeshkari bude k maghrur shode va asire havas shode

    • reza

      gar be shorat rasi ...nagardi mardi

    • دانیال

      لطفا نام ورزشکار را فاش کنید تا درس عبرتی شود هرکسی از موقعیت خودش سوء استفاده نکند تا ............

    • nazanin

      یه مسعود نوشته.. خوب حالا دنبال فامیلش بگردیم؟ مسعود؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      از کجا معلوم زنش راست میگه چرا همیشه هرکی محجبه بود باید فکر کنیم صداقت داره

    • بدون نام

      مسعود کی؟دارم فک میکنم

    • بهی

      این ورزشکار الان باید 28 ساله باشه. مسعود 28 ساله ورزشکار داریم. مثلا مسعود (اونی که تو اسپانیاست کیه؟)

    • raha

      ببخشید ولی اصلا مهم نیست کیه و چیکارست یا زنه با حجابه و درصد صحت گفته هاش. مهم اینه که هر کی هست ذات پاک و مردونگیشو (اگه داشته !!) با توجه چند تا خیابونی از دست داده .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج