جاباما
۹۹۲۹۹۰
۶ نظر
۵۰۱۴
۶ نظر
۵۰۱۴
پ

حمله وزیرخارجه امارات به نتانیاهو

وزیر خارجه امارات امروز یکشنبه طرح های توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی برای بلعیدن بخش های گسترده ای از کرانه باختری را مورد مخالف قرار داد و به شدت به نتانیاهو حمله کرد.

خبرگزاری مهر: وزیر خارجه امارات امروز یکشنبه طرح های توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی برای بلعیدن بخش های گسترده ای از کرانه باختری را مورد مخالف قرار داد و به شدت به نتانیاهو حمله کرد.

به گزارش روسیاالیوم، عبدالله بن زاید وزیر خارجه امارات امروز یکشنبه طرح های توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی برای بلعیدن بخش های گسترده ای از کرانه باختری را مورد مخالف قرار داد و به شدت به نتانیاهو حمله کرد.

وزیر خارجه امارات اعلام کرد: ما مراتب نگرانی و مخالفت خود را با برنامه کابینه اسرائیل و طرح ها و اقداماتش برای الحاق اراضی فلسطینی در کرانه باختری و اعمال حاکمیت اسرائیل بر آن را اعلام می کنیم. این اقدامات یکجانبه و غیرقانونی فرصت صلح را از بین می برد و با همه تلاش های جامعه بین المللی برای دست یابی به صلح سیاسی دائمی مطابق با قطعنامه های مربوطه، مغایرت دارد.

وی ضمن انتقاد شدید از مواضع نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه ادعا کرده است که اعراب با این طرح ها موافق هستند، گفت: این موضع گیری ها خلاف واقع است و مغایر با موضع گیری اعراب است زیرا اجماع عربی در مخالفت با این طرحهاست و تصمیمات اتحادیه عرب در این باره مشخص است و در نشست های وزارتی عربی هم بر مخالفت با طرحها(الحاق بخش گسترده ای از کرانه باختری به رژیم صهیونیستی) تاکید شده است.

حمله وزیرخارجه امارات به نتانیاهو

وزیر خارجه امارات تاکید کرد: روند صلح خاورمیانه که ما بر آن تاکید می کنیم آشکار و مشخص است و بر اساس مبادی بین المللی مورد توافق درباره حل موضوع فلسطین و پایان دادن به اشغالگری اسرائیل در اراضی فلسطینی است. مجدداً تاکید می کنیم که هر گام یکجانبه فرصت صلح دائمی را از بین می برد.

این در حالی است که گزارش‌های منتشر شده از سوی دفتر ملی دفاع از فلسطین و مقاومت در برابر شهرک سازی ها وابسته به سازمان آزادی بخش فلسطین، نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی با وجود واکنش‌های منفی داخلی، عربی و بین‌المللی اقدام به الحاق بخش‌هایی از اراضی فلسطین به مناطق تحت اشغال خود می‌کند.

در این گزارش آمده است که به تازگی مقامات رژیم صهیونیستی با گسترش مساحت شهرک افرات میان بیت لحم و الخلیل موافقت کرده‌اند.

دستور این اقدام به صورت فوری و مستقیم توسط بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

لازم به ذکر است که این اقدام تنها چند روز قبل از سفر مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا به اراضی اشغالی انجام شد تا نشان داده شود که این سیاست مشترک میان دولت آمریکا و کابینه جدید رژیم صهیونیستی است. در واقع این مسئله نشان دهنده هدف سفر وزیر خارجه آمریکا است.

مقامات رژیم صهیونیستی به تازگی نیز با ساخت شهرک‌های جدید با نام تله النسور در اراضی که اشغالگران آنها را به مناطق تحت اشغال خود اضافه کرده‌اند موافقت کرده‌اند، به طوری که این مسئله می‌تواند بیت لحم را از روستاهای اطراف آن جدا کند.

تل آویو همچنین با پروژه‌ای که بر اساس آن بخشی از الخلیل مصادره می‌شود تا شهرک‌نشینان به راحتی بیشتر به حرم ابراهیمی بروند موافقت کرده است.

تمام این اقدامات بیانگر آن است که رژیم صهیونیستی در مسیر الحاق بخش‌های بیشتری از کرانه باختری به اراضی اشغالی قدم بر می‌دارد.

«می گولان» یکی از نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی نیز به تازگی پیش نویس قانون اجرای حاکمیت این رژیم بر شهرک‌های کرانه باختری را ارائه داده است. در این منطقه هزاران شهرک نشین حضور دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شکیبا

      بدبختی‌های همه ملت عرب از بی عرضگی ودست نشاندگی رهبران بی بته عرب است

      پاسخ ها

      • موسوی

        سران بی عرضه عرب کجاخوابیدن.اسراییل کودک کش داره یواش یواش شهرک میسازه.جدیدامیخوادکرانه باختری رابه اسراییل وصل کنه.هرموقع پمپوصهیونیسم پاشومیزاره اسراییل یه امتیازجدید میده.بیدارشویدآهای سران عرب.بسه دیگه گندش رادرآوردیید.

      • احمد

        برو زندگی و رفاه مردم این رهبران بی بته عربی رو ببین.

      • تع

        همش سیا بازیه اینا درعمل حامی اسرائيل هستند ماکه کار خاصی ندیدین وگرنه میرفتن کمک فلسطین

    • بدون نام

      چرا وزیر خارجه و رییسجمهور اصلاحطلب ما در مقابل زیاده روی اسرایبل ، روزه سکوت گرفته اند ؟!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟.!!؟؟؟؟؟؟.؟.

    • بدون نام

      اخه مترسک تو کی هستی که هشدار بدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج