۹۹۳۰۴۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

هررا: پوگبا می‌تواند بهترین هافبک دنیا باشد

هافبک اسپانیایی پاری‌سن‌ژرمن از هم‌تیمی پیشین خود تمجید کرد و درباره قهرمان شدن پاری‌سن‌ژرمن در لوشامپیونه نیز سخن گفت.

خبرگزاری تسنیم: آندر هررا که تابستان گذشته پس از پنج فصل حضور در منچستریونایتد با امضای قراردادی پنج ساله به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ESPN»، درباره آینده حرفه‌ای هم‌تیمی پیشین خود گفت: خیلی وقت است که با پوگبا صحبت نکرده‌ام و نمی‌دانم که او قصد انجام چه کاری را دارد. ما هر روز در رسانه‌ها می‌خوانیم که پل قصد ترک اولدترافورد را دارد یا اینکه منچستریونایتد به دنبال فروش اوست، اما واقعاً نمی‌دانم خودش قصد انجام چه کاری را دارد.

وی در ادامه ضمن تمجید از هافبک فرانسوی شیاطین سرخ اظهار داشت: پوگبا می‌تواند بهترین هافبک در دنیا باشد. از حیث کیفیت بازی، او همه ویژگی‌های لازم را دارد. هیچ وقت هافبکی ندیده‌ام که تمامی ویژگی‌های لازم را یکجا داشته باشد. پل اما توانایی پوشش توپ‌های زیادی را دارد، او می‌تواند ضربه سر بزند، گلزنی کند و در کنار همه اینها در کارهای دفاعی هم به تیم کمک و در کارهای هجومی شرکت کند. او همچنین از قد و قامت و قدرت خوبی هم برخوردار است.

هافبک اسپانیایی پاری‌سن‌ژرمن ادامه داد: درست است که پوگبا از زمان بازگشتش به منچستریونایتد فراز و نشیب‌هایی داشته است، اما وقتی که روی فرم است، واقعاً خوب است. پل بازیکنی فوق‌العاده است و بازی کنار او لذت‌بخش بود. من فکر می‌کنم تمامی هواداران منچستریونایتد می‌خواهند تا بهترین بازی‌های پوگبا را ببینند. این اتفاق با وجود برونو فرناندس می‌تواند بیفتد و فکر می‌کنم منچستریونایتد بتواند دست به کارهای بزرگی بزند. لیورپول و منچسترسیتی همین حالا دارند فوق‌العاده کار می‌کنند و کار منچستریونایتد آسان نیست، اما با وجود پوگبا، برونو و مارکوس رشفورد، آنها می‌توانند این کار را انجام دهند.

هررا که به زودی اولین مدال قهرمانی خود در رقابت‌های لیگ را در پی قهرمان اعلام شدن پاری‌سن‌ژرمن در نتیجه مختومه شدن فصل ۲۰-۲۰۱۹ لوشامپیونه دریافت خواهد کرد، در این مورد هم تأکید کرد: جام قهرمانی همیشه جام قهرمانی است و این خوب است که در پایان دوران حرفه‌ای خود بگویید که من این جام‌ها را بردم، اما در ذهن خود می‌گویید که دوست داشتم این جام را در زمین مسابقه به دست می‌آوردم و مقابل هواداران خودی جشن می‌گرفتم. ما هنوز موفق به انجام این کار نشده‌ایم و می‌خواهم قهرمانی را با هم‌تیمی‌هایم و هواداران‌مان جشن بگیریم.

وی در تکمیل صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: از زمانی که فوتبالیستی حرفه‌ای هستم، تاکنون موفق به قهرمانی در لیگ نشده بودم. با منچستریونایتد جام‌هایی به دست آوردیم، اما قهرمانی در لیگ برتر میسر نشد، بنابراین منتظر چنین قهرمانی بودم، اما در زمین نتوانستیم به این عنوان برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج